Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:26 schreef Felagund het volgende:
Dat antwoord van Habtuma klopt toch ook niet? 1208,27 is de maximale prijs van een middenhuurwoning.
Praktijk is anders.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.volkshuisvest(...)ale-huurprijsgrenzen
Ja.
Er zijn zat woningen die duurder zijn, maar dat zijn dan dus geen middenhuurwoningen maar vrije sector woningenquote:
Er is volgens mij daar tussen geen verschil, middenhuur is een huurhuis waarbij de huur zo hoog is dat je geen huursubsidie krijgt, dat is bij de vrije sector sowieso.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Er zijn zat woningen die duurder zijn, maar dat zijn dan dus geen middenhuurwoningen maar vrije sector woningen
Er is wel degelijk verschil tussen middenhuur en vrije sector huur: https://www.rijksoverheid(...)g-in-de-vrije-sector.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Er is volgens mij daar tussen geen verschil, middenhuur is een huurhuis waarbij de huur zo hoog is dat je geen huursubsidie krijgt, dat is bij de vrije sector sowieso.
Kan er geen touw aan vast knopen. Maar goed, bij een middenhuurwoning krijg je geen huursubsidie?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Er is wel degelijk verschil tussen middenhuur en vrije sector huur: https://www.rijksoverheid(...)g-in-de-vrije-sector
quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan er geen touw aan vast knopen. Maar goed, bij een middenhuurwoning krijg je geen huursubsidie?
In principe niet nee.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan er geen touw aan vast knopen. Maar goed, bij een middenhuurwoning krijg je geen huursubsidie?
Nou dan? Wat is dan het verschil tussen middenhuur en vrije sector huur?quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
[..]
In principe niet nee.
De hoogte van de huur.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou dan? Wat is dan het verschil tussen middenhuur en vrije sector huur?
Ok, snap het, alleen de discussie erover weer niet.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De hoogte van de huur.
Huur tot EUR 932,93: sociale huur
Huur hoger dan EUR 932,93 maar maximaal EUR 1228,07: middenhuur
Huur hoger dan EUR 1228,07: Vrije sector
En een tweede verschil is dat, in tegenstelling tot sociale en middenhuur, vrije sectorhuur geen maximale huurprijs kent.
Ik heb hetzelfde. De scherpte lijkt eraf, het lijkt meer op de automatische piloot te gaan ofzo.quote:Op zondag 26 april 2026 09:14 schreef Paul het volgende:
Ik merk dat ik dit seizoen 'even tot hier' minder vind
Waarom kan ik niet goed zeggen, maar merk dat ik meer afdwaalt of doorspoel 😅
Ik vind het ook minder, buiten Miguel die K3 ging promoten en de heren die daar tegenin gingen geen memorabel moment nog gehad dit seizoen. Maar wellicht komt dat nog. Ze hebben wellicht ook minder goede voorbereiding gehadquote:Op zondag 26 april 2026 18:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. De scherpte lijkt eraf, het lijkt meer op de automatische piloot te gaan ofzo.
Voorgaande jaren zat er minimaal één grap of lied per uitzending waarbij ik hardop moest lachen, maar tot nu toe blijft het bij glimlachen en een grap wel aardig gevonden vinden, maar dat is het dan ook wel.
Denk dat de inspiratie een beetje op aan het raken is bij het team.
Eens, maar de aflevering van nu vind ik beterquote:Op zondag 26 april 2026 09:14 schreef Paul het volgende:
Ik merk dat ik dit seizoen 'even tot hier' minder vind
Waarom kan ik niet goed zeggen, maar merk dat ik meer afdwaalt of doorspoel 😅
Zal morgen terugkijken dan sgatquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eens, maar de aflevering van nu vind ik beter
Het liedje is subliem.quote:
Hun eigen liedje wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |