Die kijkt toch echt elke week naar Even tot Hier?quote:
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Felagund het volgende:
Die kijkt toch echt elke week naar Even tot Hier?
Neel is echt een player.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:57 schreef golfer het volgende:
100 jarige lesbo met een vriendin van 72 jaar.
Jong blaadje.
Ik blijf twijfelen of die Neel nou Nelis of Neeltje is, zie je niet altijd zo bij die hoogbejaarden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:57 schreef golfer het volgende:
100 jarige lesbo met een vriendin van 72 jaar.
Jong blaadje.
Wat bedoel je daarmee? Heb je daar voorbeelden van?quote:Op zondag 3 mei 2026 08:24 schreef FlippingCoin het volgende:
even teruggekeken
vind het eendimensionaal geworden
ja, wanneer ik eerder dit programma keek namen ze ook vele mensen op de hak, maar was er vaak nog wel een maar in het verhaal. Een moment waarop ze zichzelf verplaatsten in de persoon of groep personen die ze als onderwerp voor de grap hebben gekozen, om te laten zien dat hoe grappig dan wel dom iets was, het nog ergens vandaan komt. Ik heb het idee dat dit verdwenen is, dat het nu simpelweg grappen maken over mensen is geworden. Meer richting een niveau van mensen gewoon belachelijk maken.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Heb je daar voorbeelden van?
Dat vind ik niet. Maar goed, iedereen z'n eigen mening.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
ja, wanneer ik eerder dit programma keek namen ze ook vele mensen op de hak, maar was er vaak nog wel een maar in het verhaal. Een moment waarop ze zichzelf verplaatsten in de persoon of groep personen die ze als onderwerp voor de grap hebben gekozen, om te laten zien dat hoe grappig dan wel dom iets was, het nog ergens vandaan komt. Ik heb het idee dat dit verdwenen is, dat het nu simpelweg grappen maken over mensen is geworden. Meer richting een niveau van mensen gewoon belachelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |