Dan gaan ze dood vanwege de pesticiden in de honing.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:21 schreef svann het volgende:
Als de bij het zo slecht heeft, kunnen we dan niet beter de honing bij de bij laten (in plaats van ze 's winters suikerwater te geven)?
Volgens mij werd er juist verteld, dat er in de honing schadelijke stoffen voor de bij zit, door de honing weg te laten, vergroot men de overlevingskansen voor de bij. Die stoffen zijn niet schadelijk voor ons mensen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:21 schreef svann het volgende:
Als de bij het zo slecht heeft, kunnen we dan niet beter de honing bij de bij laten (in plaats van ze 's winters suikerwater te geven)?
Was inderdaad tussendoor even met wat anders bezig.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Dan gaan ze dood vanwege de pesticiden in de honing.
Dat werd gezegd tijdens de uitzending.
Niks mis mee :-)quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:26 schreef svann het volgende:
[..]
Was inderdaad tussendoor even met wat anders bezig.
Dat kreeg ik net ook al hier thuis ingewreven.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij werd er juist verteld, dat er in de honing schadelijke stoffen voor de bij zit, door de honing weg te laten, vergroot men de overlevingskansen voor de bij. Die stoffen zijn niet schadelijk voor ons mensen.
Maar ik kan dat verkeerd begrepen hebben natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Dat kreeg ik net ook al hier thuis ingewreven.
Zal voortaan beter bij de les blijven.
Dat vond ik ook niet zo sterk nee.quote:Op zondag 10 mei 2026 07:11 schreef Homdeck het volgende:
Eerst wordt de bekladding op de Dam obligaat veroordeeld, maar uiteindelijk snappen ze het ook wel weer want Gaza. Echt, gooi jezelf weg
De hoeveelheid AI slop is dodelijk. Ik denk ook dat het niet fit zijn van Jeroen voor niet geheel de juiste voorbereiding heeft gezorgd. Het is oké, maar het holt achteruit en ik denk inderdaad dat ze ergens vorig jaar beter hadden afgezwaaid.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:20 schreef Guanabana het volgende:
Ze hebben vaker gezegd dat ze willen stoppen op hun hoogtepunt en niet pas als mensen het zat gaan raken, maar ik vrees dat ze nu toch een seizoen te lang door zijn gegaan.
Tot een aantal jaar terug vond ik het echt briljante tv, maar nu kijk ik zelfs niet meer.
Eens wel, de overdaad aan AI maakt het niet beter. En na 15 seizoenen zijn onderwerpen ook wel uitgekauwd natuurlijk, zeker politiek gezien val je (helaas) vaak in herhaling omdat de problematiek niet wordt opgelost.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hoeveelheid AI slop is dodelijk. Ik denk ook dat het niet fit zijn van Jeroen voor niet geheel de juiste voorbereiding heeft gezorgd. Het is oké, maar het holt achteruit en ik denk inderdaad dat ze ergens vorig jaar beter hadden afgezwaaid.
Ik krijg ook meer de indruk dat bij hun de lol ook langzaam aan het afnemen is. Het programma voorbereiden kan niet alleen slopend zijn maar ik denk ook dat ze nu veel liever met hun eigen shows in het theater staan.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:20 schreef Guanabana het volgende:
Ze hebben vaker gezegd dat ze willen stoppen op hun hoogtepunt en niet pas als mensen het zat gaan raken, maar ik vrees dat ze nu toch een seizoen te lang door zijn gegaan.
Tot een aantal jaar terug vond ik het echt briljante tv, maar nu kijk ik zelfs niet meer.
Vind lastig te zeggen voor mijn gevoel is het programma nog hetzelfde. Maar vind het op 1 of andere manier saai gewordenquote:Op zondag 10 mei 2026 11:20 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2026 23:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ze durven blijkbaar ook niet aan om iets minder mainstream artiesten zoals Eefje de Visser, Aafke Romeijn of Fresku uit te nodigen. Dan is het logisch dat de grote namen met tal van hits vaker terugkeren, zoals met Paul de Munnik ook al gebeurde.
Populairste Nederlandse en Belgische artiesten die nog nooit optraden bij Even Tot HierHo, Flemming zou ooit optreden en liet het zelf heel last-minute afweten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ja misschien zijn we als kijkers ook wel 'verzadigd' geraakt omdat we het nu wel kennen. Wil niet zeggen dat ze niet goed zijn in wat ze doen, maar ja, toch te lang doorgegaan dan.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind lastig te zeggen voor mijn gevoel is het programma nog hetzelfde. Maar vind het op 1 of andere manier saai geworden
Met de opmerking over het item van 1 minuut is wel duidelijk dat je de afgelopen weken niet kijktquote:Op zondag 10 mei 2026 12:35 schreef Farenji het volgende:
Ik kijk al een tijdje niet meer, vond het al steeds minder leuk worden, tenenkrommend vaak, die liedjes vond ik al nooit heel leuk, en dat "1 minuut" gimmickje was leuk maar heeft wel z'n beste tijd gehad. Voor de rest is het allemaal te braaf en te formule-achtig, en die kinderachtige AI zooi maakt het ook niet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |