Ik vind dit echt een heel verkeerde voorstelling van zaken in ons coalitie-land. Het ligt niet uitsluitend in de hand van 1 persoon. Als dat wel het geval was, dan was er inmiddels een akkoord om verder te gaan met CDA, VVD en GL/PvdA.quote:Op zondag 7 december 2025 13:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar dan is Jetten I wel snel in de lucht. En kunnen we Schoof uitzwaaien.
Uiteindelijk ligt dit in zijn hand.
Het zijn beide politieke partijen die gestuurd worden uit het buitenland. Bijv Wilders die naar de Doema gaat na MH17 en Baudet die pocht over betaalt worden door Kornilov.quote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind FvD veel radicaler dan de PVV en eigenlijk een veel grotere bedreiging. En veel sluwer ook.
Zou er niet aan moeten denken dat FvD bijvoorbeeld het aantal zetels zou hebben als de PVV nu heeft.
Ja goed, ik denk ik maak het lekker concreet, zodat je het inhoudelijk makkelijk kan pareren als het onjuist zou zijn, maar je komt niet verder dan dat het grootkapitaal AI aanstuurt. Perplexity wordt overigens ook veelvuldig geprezen om juist het weinig voorkomen van hallucinaties, in tegenstelling tot een ChatGPT, was feitelijk correct tijdens de Amerikaanse verkiezingen en voorziet gewoon in de brondata waar hij de samenvattingen op baseert.quote:
Tja. Voorlopig dus niet erg realistisch. We zeggen wel dat de VVD belang heeft niet voor de gemeenteraadsverkiezingen te bewegen maar op dit punt heeft D66 dat belang ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 13:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar dan is Jetten I wel snel in de lucht. En kunnen we Schoof uitzwaaien.
Uiteindelijk ligt dit in zijn hand.
daarom moeten ze haast maken , want Wilders heeft ook rechten hequote:Op zondag 7 december 2025 13:56 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Het zijn beide politieke partijen die gestuurd worden uit het buitenland. Bijv Wilders die naar de Doema gaat na MH17 en Baudet die pocht over betaalt worden door Kornilov.
Al is Wilders volgens mij sluwer. Die zal je nooit zien pochen en weet de problemen met Dion Graus en Gidi Markuszower best te verbloemen.
Perplexity heeft een bewezen rechtse bias. Jij erkent dat niet omdat bij jouzelf een open einde op rechts zit (dwz: er is geen grens meer).quote:Op zondag 7 december 2025 14:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja goed, ik denk ik maak het lekker concreet, zodat je het inhoudelijk makkelijk kan pareren als het onjuist zou zijn, maar je komt niet verder dan dat het grootkapitaal AI aanstuurt. Perplexity wordt overigens ook veelvuldig geprezen om juist het weinig voorkomen van hallucinaties, in tegenstelling tot een ChatGPT, was feitelijk correct tijdens de Amerikaanse verkiezingen en voorziet gewoon in de brondata waar hij de samenvattingen op baseert.
Nee.quote:Op zondag 7 december 2025 13:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Liever premier Yesilgoz inderdaad. Uiterst betrouwbaar.
GeenStijl stelt dan de vraag: zou u de premier doen?
Ja mooie praatjes met linkse punten op social gebied maar daarin lekker meestemmen met de slopende VVD op dat gebiedquote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Greet een mooiprater? Die heb ik nog niet eerder gehoord…
Ok, teveel internet voor mij vandaagquote:Op zondag 7 december 2025 11:20 schreef -XOR- het volgende:
Probleem is dat Nederland wordt gegijzeld door het "omdat negerisme".
Normaalgesproken wordt een partij die zich zo incompetent heeft betoond en er zo'n ongeziene puinhoop van heeft gemaakt op werkelijk alle terreinen en dan ook nog eens tering arrogant is ("Puinhoop? Haha nou, altijd nog beter dan dat het geweest zou zijn onder PvdAGL" ~ Dilan Y.) gewoon kneiterhard worden afgestraft maar de rechtsen laten gewoon een keer een foto van het Nederlands elftal zien en roepen "Kijk, allemaal negers. Negers! Schuld van de PvdA en Yasser Klaver" en het domvolk begint te schuimbekken, krijsen en stemt gewoon weer VVD.
Ik denk dat hij het probleem vrij nauwkeurig beschrijft. Ongebreidelde kritiek op buitenlanders of mensen met een andere kleur of religie is belangrijker dan Nederland naar een hoger plan tillen door een gedegen langetermijnvisie op landbouw, energie, defensie en economie.quote:Op zondag 7 december 2025 14:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ok, teveel internet voor mij vandaag![]()
Wat in de Ome Tom is dit dan?
Welke partij heeft dat dan?quote:Op zondag 7 december 2025 14:57 schreef Mutant01 het volgende: Nederland naar een hoger plan tillen door een gedegen langetermijnvisie op landbouw, energie, defensie en economie.
Geert "de AOW op 65 is geen belofte meer, een dag na de verkiezingen van 2010" Wildersquote:Op zondag 7 december 2025 14:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja mooie praatjes met linkse punten op social gebied maar daarin lekker meestemmen met de slopende VVD op dat gebied
Ach ja, het is frustratie. De VVD is niet hard genoeg afgestraft dus moet er maar iets over negers geroepen worden. En daar mag je dan blijkbaar niets over zeggenquote:Op zondag 7 december 2025 13:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dan heb ik dat oprecht gemist, naar mijn weten heeft Jetten daar niks over gezegd. Maar i stand corrected.
Bizar hé? Wat frustratie over politiek met iemand kan doen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ok, teveel internet voor mij vandaag![]()
Wat in de Ome Tom is dit dan?
Dat kabinet is net gevallen, echt ben je een ezel ofzo?quote:Op zondag 7 december 2025 13:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JA mocht het de D66 niet lukken dan de volgende, mocht de VVD meedoen dan geef ik het een goede kans
lijkt me niet ondenkbaar dat de VVD die mogelijkheid op tafel smijt deze week
Ik zie Dilan het wel doen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:44 schreef galatea het volgende:
[..]
Dat kabinet is net gevallen, echt ben je een ezel ofzo?
Studio Den Haag (BNR), Dijkhoff & Seegers, EW Politiek Vandaag. Soms Vullings de Rooy. Maar ik werk tegenwoordig te dicht bij huis om nog heel veel podcasts te luisteren.quote:Op zondag 7 december 2025 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
Welke podcasts luisteren jullie zoal om op de hoogte te blijven?
quote:Op zondag 7 december 2025 15:47 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Ik zie Dilan het wel doen.
De VVD heft zich nog eerder op met (politiek) geweld dan dat ze met partijen gaan samenwerken die kritiek hebben op Israel, het grootkapitaal of burger rechten.
Mark Rutte als SG bij het super rechtse NAVO werd hij niet zomaar.
Uiteindelijk is het ook een beetje kijken wat MAGA doet in de VS en de ruzie die daar oploopt. Wordt de partij weer een klassieke conservatieve partij met een oorlog hier en daar. Of gaan ze de autocratische kant op.
maar dan is Wilders de MP en Dilan vice MPquote:Op zondag 7 december 2025 15:44 schreef galatea het volgende:
[..]
Dat kabinet is net gevallen, echt ben je een ezel ofzo?
quote:Wouter de Winther haalt uit: 'Schaamteloos wat er bij de BBB gebeurt in de senaat'
In Afhameren met politiek commentator Wouter de Winther en presentator Pim Sedee bespreken de heren de opmerkelijke overstap van Eerste Kamerlid Arie Griffioen.
Hij zat in de fractie van de BBB, maar is overgestapt naar D66.
De Winther stelt dat er kennelijk te weinig binding is tussen de Kamerleden en verwijt Griffioen van het in de steek laten van zijn eigen partij.
Niet erg subtiel, maar het werktquote:Op zondag 7 december 2025 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het probleem vrij nauwkeurig beschrijft. Ongebreidelde kritiek op buitenlanders of mensen met een andere kleur of religie is belangrijker dan Nederland naar een hoger plan tillen door een gedegen langetermijnvisie op landbouw, energie, defensie en economie.
Met gedoogsteun van SGP, CU en 50+. Naast Ja21, FvD en BBBquote:Op zondag 7 december 2025 15:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
maar dan is Wilders de MP en Dilan vice MP
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Betrouwbare Bronnen is wellicht ook wel wat voor je.quote:Op zondag 7 december 2025 15:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Studio Den Haag (BNR), Dijkhoff & Seegers, EW Politiek Vandaag. Soms Vullings de Rooy. Maar ik werk tegenwoordig te dicht bij huis om nog heel veel podcasts te luisteren.
Ik verbaas me nergens meer over in dit land. Het geeft me dus inderdaad het gevoel van oude tijden die herleven, terwijl iedereen tegenwoordig denk ik wel voor zichzelf kan praten.quote:Op zondag 7 december 2025 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bizar hé? Wat frustratie over politiek met iemand kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |