Ja, dus? 🤣🤣🤣 Dat is binnen 1 dag klip en klaar en overquote:Op zondag 7 december 2025 10:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dan mag PVV gaan proberen om een minderheidscoalitie te maken
dat denk ik ookquote:Op zondag 7 december 2025 11:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, dus? 🤣🤣🤣 Dat is binnen 1 dag klip en klaar
Wel een mooie combi maar heeft geen kans van slagenquote:Op zondag 7 december 2025 10:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Met FVD. VVD en JA21
https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/quote:Op zondag 7 december 2025 11:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wel een mooie combi maar heeft geen kans van slagen
Als ze hun eigen ego politiek op zij zetten en eens luisteren naar wat het volk wil is dat een optie. Maar dat dwarsliggen zoals bij het vorige "kabinet" is funest!!!quote:Op zondag 7 december 2025 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/
64 zetels
maar eerlijk gezegd denk ik dat VVD , CDA , D66 en JA21 er wel uitkomen, als men elkaar op de hoofdlijnen weet te vinden
Dan kunnen we beter het land order water later lopen en verzuipenquote:Op zondag 7 december 2025 10:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Met FVD. VVD en JA21
Ten eerste omdat ik denk dat het voor D66 niet goed zal zijn om met VVD en JA21 in een coalitie te gaan. Het haalt het positieve verhaal toch deels onderuit in mijn ogen, en als Yesilgöz dan, gesterkt omdat ze toch bij haar uitkomen, er echt op zal staan om een heel nieuw stuk te schrijven, wordt het er niet beter op. Bovendien vind ik niet dat ze beloond mag worden voor haar verkiezingsnederlagen, haar in een kabinet stappen met Wilders, de huidige puinhopen die voortduren en haar weigering om inhoudelijk in gesprek te gaan met GL/PvdA. En uiteindelijk blijft ze onbetrouwbaar. Als ze over enige tijd een kans denkt te zien om meer zetels te behalen, zal ze het gewoon weer laten vallen.quote:Op zondag 7 december 2025 10:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom vind je dat een hele grote fout?
Omdat je daarmee populistische en op de beeldvorming gerichte afbraakpolitiek beloont in plaats van constructieve politiek die op de inhoud en samenwerking is gericht.quote:Op zondag 7 december 2025 10:58 schreef capricia het volgende:
[..]
het volk heeft gestemd , nu is het handelen aan de gekozen volksvertegenwoordigers bedoel jijquote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als ze hun eigen ego politiek op zij zetten en eens luisteren naar wat het volk wil is dat een optie.
Maar dat dwarsliggen zoals bij het vorige "kabinet" is funest!!!
VVD is al dik 20 jaar in de regering, JA21 is nieuwquote:Op zondag 7 december 2025 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je loopt het risico dat wanneer de bewezen onbetrouwbare coalitiepartner VVD
De VVD is een bewezen onbetrouwbare partij, en JA21 is een onbewezen onbetrouwbare partij met bewezen onbetrouwbare poppetjes.quote:Op zondag 7 december 2025 11:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
VVD is al dik 20 jaar in de regering, JA21 is nieuwe
Omdat men vindt dat Dilan zich moet schikken naar de voorwaarden die Jetten, Bontenbal én mogelijk klaver gaan stellen.quote:Op zondag 7 december 2025 10:58 schreef capricia het volgende:
[..]
het volk heeft gekozenquote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De VVD is een bewezen onbetrouwbare partij, en JA21 is een onbewezen onbetrouwbare partij met bewezen onbetrouwbare poppetjes.
Nederland heeft gestemd naar eer en geweten en wat jij vind is voor jouw rekeningquote:Op zondag 7 december 2025 11:20 schreef -XOR- het volgende:
Probleem is dat Nederland wordt gegijzeld door het "omdat negerisme".
Normaalgesproken wordt een partij die zich zo incompetent heeft betoond en er zo'n ongeziene puinhoop van heeft gemaakt op werkelijk alle terreinen en dan ook nog eens tering arrogant is ("Puinhoop? Haha nou, altijd nog beter dan dat het geweest onder PvdAGL" ~ Dilan Y.) gewoon kneiterhard worden afgestraft maar de rechtsen laten gewoon een keer een foto van het Nederlands elftal zien en roepen "Kijk, allemaal negers. Negers! Schuld van de PvdA en Yasser Klaver" en het domvolk begint te schuimbekken, krijsen en stemt gewoon weer VVD.
Zie ook het artikel dat ik net plaatste. Dit soort ellende krijg je met de JA21-achtigen…quote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De VVD is een bewezen onbetrouwbare partij, en JA21 is een onbewezen onbetrouwbare partij met bewezen onbetrouwbare poppetjes.
al dat gemopper helpt je nietsquote:Op zondag 7 december 2025 11:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zie ook het artikel dat ik net plaatste. Dit soort ellende krijg je met de JA21-achtigen…
Of je leest mijn antwoord.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat men vindt dat Dilan zich moet schikken naar de voorwaarden die Jetten, Bontenbal én mogelijk klaver gaan stellen.
Dat in geen enkel opzicht links/progressief heeft gewonnen bij de vk gaat er hier niet in. He moet op één manier. En de kiezer heeft wat hen betreft het nakijken.
Dat ze ook goed luisteren naar wat de echte problemen zijn in de samenleving en niet hun eigen ego politiek doordrammenquote:Op zondag 7 december 2025 11:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het volk heeft gestemd , nu is het handelen aan de gekozen volksvertegenwoordigers bedoel jij
VVD doet VVD politiek, dat is in 2023 het percentage uitgesteld loon voor ZZP ers verhogen van 13,3% naar 30 %quote:Op zondag 7 december 2025 11:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat ze ook goed luisteren naar wat de echte problemen zijn in de samenleving en niet hun eigen ego politiek doordrammen
VVD heeft Wilders uitgesloten en een dergelijke combinatie wordt vanaf dag 1 weggestemd.quote:Op zondag 7 december 2025 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/
64 zetels
maar eerlijk gezegd denk ik dat VVD , CDA , D66 en JA21 er wel uitkomen, als men elkaar op de hoofdlijnen weet te vinden
Heb je dan niet liever dat ze zonder de VVD gaan formeren?quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik denk dat het voor D66 niet goed zal zijn om met VVD en JA21 in een coalitie te gaan. Het haalt het positieve verhaal toch deels onderuit in mijn ogen, en als Yesilgöz dan, gesterkt omdat ze toch bij haar uitkomen, er echt op zal staan om een heel nieuw stuk te schrijven, wordt het er niet beter op. Bovendien vind ik niet dat ze beloond mag worden voor haar verkiezingsnederlagen, haar in een kabinet stappen met Wilders, de huidige puinhopen die voortduren en haar weigering om inhoudelijk in gesprek te gaan met GL/PvdA. En uiteindelijk blijft ze onbetrouwbaar. Als ze over enige tijd een kans denkt te zien om meer zetels te behalen, zal ze het gewoon weer laten vallen.
Kan de AIVD niet etnisch gaan profileren op elke radicaal rechtse partij die dit uitdraagt.quote:Op zondag 7 december 2025 11:20 schreef -XOR- het volgende:
Probleem is dat Nederland wordt gegijzeld door het "omdat negerisme".
door wie??quote:Op zondag 7 december 2025 11:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
VVD heeft Wilders uitgesloten en een dergelijke combinatie wordt vanaf dag 1 weggestemd.
Waar komt Wilders voor in deze combi?quote:Op zondag 7 december 2025 11:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
VVD heeft Wilders uitgesloten en een dergelijke combinatie wordt vanaf dag 1 weggestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |