Waarvan akte, geen bron of verdere toelichting dus dat maakt het relatief makkelijk om deze opmerking op waarde te schatten.quote:
Ik had ook niet anders van jou verwachtquote:
Hoeft ook niet, maar voor mij zijn ze beide even onwenselijk.quote:en het is bezopen om PVV en GL-PvdA als beiden even erg te zien, nog los van de plek van FvD en JA21 in dit veld (waar de deur nu naar open staat, naar beiden). Ik voel geen enkele verplichting daar respect voor te hebben.
Heb je daar ook een bron van?quote:Al die lijstjes zijn inderdaad: 1) selectief, 2) onbetrouwbaar, 3) we dalen daarop en 4) veel van die lijstjes interesseren VVDers niet werkelijk. Het is een gelegenheidsargument.
.quote:De Sustainable Development Goals en de daarbij behorende ranglijst ligt onder vuur van rechts.
Bij V-Dem staan we inmiddels buiten de 25 meest democratische landen, en maar net buiten de significante waarde voor autocratiserend land. Door de VVD, door jou
Ik vind de problemen van dit land en continent te groot voor dit soort gesteggel, ik hoop maar dat het een (onzinnige) strategie is om zo veel mogelijk uit de kan te halen.quote:Op zondag 7 december 2025 00:46 schreef Shreyas het volgende:
.
Even voor de duidelijkheid, ik heb deze keer (en overigens ook de vorige verkiezingen) géén VVD gestemd, maar CDA. Alleen ik hoop wel dat CDA mét de VVD en zonder de PvdA/GL gaat regeren.
ze moeten een concept regeerakkoord maken waar ieder zich in kan vinden zowel D66 als CDA en ook VVDquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:49 schreef jcdragon het volgende:
Ik hoop op een plottwist volgende week. CDA gaat bewegen.
Paars heeft wel aangetoond, dat coalitie partijen niet te ver uit elkaar moeten liggen om tot fundamentele beslissingen te kunnen komen.quote:Op zondag 7 december 2025 01:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vind de problemen van dit land en continent te groot voor dit soort gesteggel, ik hoop maar dat het een (onzinnige) strategie is om zo veel mogelijk uit de kan te halen.
Ik vind de hele privatiseringsgolf anders best wel een fundamentele beslissing.quote:Op zondag 7 december 2025 03:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Paars heeft wel aangetoond, dat coalitie partijen niet te ver uit elkaar moeten liggen om tot fundamentele beslissingen te kunnen komen.
PvdA en VVD lagen toen ook veel dichter bij elkaar, de PvdA schoof naar het liberalisme en de VVD was een stuk gematigder. Bovendien liepen alles vrij crescendo, in ieder geval de de economie, dat helpt natuurlijk ook een hoop.quote:Op zondag 7 december 2025 07:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind de hele privatiseringsgolf anders best wel een fundamentele beslissing.
Haha, en nu loopt de economie ook al jaren als een dolle maar is er vooral veel onvrede en politieke onwil….quote:Op zondag 7 december 2025 08:30 schreef nostra het volgende:
[..]
PvdA en VVD lagen toen ook veel dichter bij elkaar, de PvdA schoof naar het liberalisme en de VVD was een stuk gematigder. Bovendien liepen alles vrij crescendo, in ieder geval de de economie, dat helpt natuurlijk ook een hoop.
Tja, extremisme komt in vele vormen.quote:[b]Op zondag 7 december 2025 00:46 schreef Shreyas
Hoeft ook niet, maar voor mij zijn ze beide even onwenselijk.
Als je op iets kunt rekenen, is het dat onze volksvertegenwoordigers eindeloos doorsteggelen terwijl de wereld in brand straat.quote:Op zondag 7 december 2025 01:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vind de problemen van dit land en continent te groot voor dit soort gesteggel, ik hoop maar dat het een (onzinnige) strategie is om zo veel mogelijk uit de kan te halen.
quote:Op zondag 7 december 2025 00:46 schreef Shreyas het volgende:
en het is bezopen om PVV en GL-PvdA als beiden even erg te zien,
nog los van de plek van FvD en JA21 in dit veld (waar de deur nu naar open staat, naar beiden).
gebrabbel over zaken in de marge , als fossiel weg, Schiphol dicht, trottoir tegels flippen of alle vreemdelingen het land uit, en niet tot reële zaken komen die aandacht behoevenquote:Hoeft ook niet, maar voor mij zijn ze beide even onwenselijk.
VVD moet ff beetje inbindenquote:Op zondag 7 december 2025 09:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je op iets kunt rekenen, is het dat onze volksvertegenwoordigers eindeloos doorsteggelen terwijl de wereld in brand straat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |