Jammer dat Roest niet mee doet.quote:
Die Duitser en Henriksen die er net boven staan rijden in de B-groep toch?quote:
Is het al jaren kwijtquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:03 schreef Remco het volgende:
Orie lijkt het echt helemaal kwijt dit seizoen.
Maar daar krijg je ook veel puntenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Duitser en Henriksen die er net boven staan rijden in de B-groep toch?
Net als zijn haren.quote:
Henriksen promoveert juist naar de A-groep. Maar als Lorello, Trebouta of Bosker vanavond in de re-skate op de 10 km sneller is, dan blijft Henriksen in B.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de vorige OS nog 2x zilver voor Roest (met op de 5 een miniem verschil voor goud), toen rekende iedereen zich al rijk door het stoppen van vd Poel en nog geen 4 jaar later is iedereen helemaal weggevaagd..quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:12 schreef H.Vviv het volgende:
Op de lange afstanden bij de mannen is Nederland het al jaren kwijt.
Henriksen promoveert waarschijnlijk weer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
SPOILER: 10000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ja, tijd!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Genoeg geluld.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
BR JR JA!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sterke race van Antoinette Rijpma-De Jong.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Beune
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Antwanet hoeft nu niet haar Instagram vol te plempen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Rondjesrijder kunnen we afstrepen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Die mag dat ook wel met die voorsprong in het wereldbekerklassement.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Beune wil het volgend weekend overslaanYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Beune en Rijpma kunnen beide zonder problemen overslaanquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die mag dat ook wel met die voorsprong in het wereldbekerklassement.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dan maar gewoon een interview tijdens de ritquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
Nuis in rit 1, anders hadden we de eerste 2 ritten gemist![]()
Wow, weer eens een Duitser die kan schaatsen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nieuw BRJ, ja!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dit had Jenning niet verwacht nee.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Stolz is best op dreef"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Goede tijd wel.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Deze tijd gaat NOOIT meer verbeterd worden. Dat kan simpelweg niet, ook al denkt u dat dat wel kan, dat kan niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Stolz sow
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Het lijkt ook alsof hij naar de supermarkt schaatst.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Het kennerspubliek is er stil van geworden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Deze tijd gaat NOOIT meer verbeterd worden. Dat kan simpelweg niet, ook al denkt u dat dat wel kan, dat kan niet.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik weet nog dat iedereen stil viel bij dat baanrecord van Kalashnikov, dus dit is echt niet te beschrijven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Moet jij eens zien hoe hard ik schaats na 4quote:
Plakjes fries suikerbroodEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ach JoepOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die gaat in de WB een stuk beter dan vorig jaar en toen won hij alsnog de belangrijkste titel!quote:![]()
Wie zegt dat dit al zijn piek is?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Er is maar een keizerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:39 schreef Starflyer het volgende:
Er is maar een keizerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:39 schreef Starflyer het volgende:
Er is maar een keizerNeus op het ijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Was dat ook zo geweest als hij Jordy Stol had geheten?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
ja. Het grote verschil en de manier van rijden zijn verdachtquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Was dat ook zo geweest als hij Jordy Stol had geheten?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik vertrouw sportende VS'ers sowieso niet.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gelukkig voor ze dat de meeste inwoners dat niet doen danquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vertrouw sportende VS'ers sowieso niet.![]()
Die 1000 van Stolz.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
In Milaan gaat ie geen goud pakkenquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Snellink naar plek 14 in klassement lange afstanden omdat de Italiaan Henriksen nog pakt in de B-groep, die daardoor ook niet promoveert.
Kan essentieel zijn voor de 9 plekken voor Team NLOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
SPOILER: 1500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update na reskate.SPOILER: 10000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Milaan gaat ie geen goud pakken
Stolz staat wel ontzettend op punt zeg. Toch wel veel marge ten opzichte van de rest.
Mooie afstanden vandaag.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Gelachen om het slot van Talent Huizinga op de 10benen ontploft
1
2
3BOEM
paukeslag
plat![]()
Zie ook dat er Portugezen meedoen tegenwoordig. Zelfs eentje (Jéssica Carolina
Santos Rodrigues) die zonet naar de A-groep is gepromoveerd.![]()
Wat gebeurde er nu met Jackson?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Stapte direct uit, gisteren ook. Ze is geblesseerd maar krijgt zo wel de punten voor deelname.quote:![]()
Betrapt! Stiekum vroem-vroem-otoojes kijken!quote:Op zondag 7 december 2025 14:44 schreef franklop het volgende:
Norris komt op deze manier voor PIA na zijn stop.![]()
Als die Koshkin nou eens structureel een fatsoenlijke ronde gaat schaatsen, maar ik hou wel van zulke explosieve sprinters![]()
Je kijkt er nauwelijks meer van op, maar dit weekend van Stolz is zelfs voor zijn doen echt uitzonderlijk.![]()
Zou dit kloppen? Er wordt even 1:40:42 gereden door ene Pishchala op de WB junioren in Collalbo.
https://live.isuresults.e(...)mpetition/20/results![]()
Laatste rondje van 18.1, lijkt mij sterkquote:Op zondag 7 december 2025 15:06 schreef Slobeend het volgende:
Zou dit kloppen? Er wordt even 1:40:42 gereden door ene Pishchala op de WB junioren in Collalbo.
https://live.isuresults.e(...)mpetition/20/results![]()
18,1 slotrondequote:Op zondag 7 december 2025 15:06 schreef Slobeend het volgende:
https://live.isuresults.e(...)mpetition/20/resultsCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Van mij mag daar juist wel iets meer emotie of enthousiasme in om hem echt sympathiek te gaan vinden.quote:Op zondag 7 december 2025 15:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ook mooi dat Stolz altjid ijskoud blijft bij die vragen van Bert![]()
Snap ik, maar zelf hou ik wel van dat onderkoeldequote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Van mij mag daar juist wel iets meer emotie of enthousiasme in om hem echt sympathiek te gaan vinden.![]()
Hebben de mannen op de 500m ook niet een potentieel probleem nu? Zijn Westenbroek en Wennemars nu gedegradeerd?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Groenewoud op de afspraakOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
13,17 voor 2e en 3e NL en Wennemars 40 punten bijna voor op plek 21. Dat zou goed moeten gaanquote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Hebben de mannen op de 500m ook niet een potentieel probleem nu? Zijn Westenbroek en Wennemars nu gedegradeerd?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zou Bergsma weer helemaal de longen uit zijn lijf schaatsen waarna Hoolwerf er weer totaal niet aan te pas komt in de sprint?![]()
Eindtijd staat op 1:53.85 nuquote:Op zondag 7 december 2025 15:06 schreef Slobeend het volgende:
https://live.isuresults.e(...)mpetition/20/resultsNo Dyson Barrier is going to stop me!
Je zult zo als Stolz je OS naar de vaantjes helpen
Bijna een WR, ja!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Heeft zo'n zwieper echt zin?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik zit nog eens naar de uitslagen te kijken, maar is Snellink nu ook gedegradeerd naar de B-groep op de 5000m komende week? Want dan kan die plek 15 nog wel eens een lastige worden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze doen alsof ze olympisch kampioen zijn geworden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Erwin is dat de vergeten broer van Erben?quote:Op zondag 7 december 2025 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er geen hekel aan Erwin Wennemars?
Ik ken persoonlijk niemand hoor!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik denk dat het toch vooral door de bochtentechniek komt. Degenen die de grootste sprongen maken voeren die techniek goed uit. En veel schaatsers die de hand niet op de rug (kunnen) houden blijven hangen op wat ze al deden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja dit. Als je naar de rondjes kijkt zie je ook dat ook de mindere goden vaak extreem vlak rijden. Tijd van Sasaki valt me wel enorm tegen.![]()
Ik vind haar lang niet zo sterk als Dul in dezelfde rol vorig jaar, die bracht Groenewoud vaak in een zetel naar de sprint. Had ook meer cartouches gedurende de race en bovendien een sprint die haar gevaarlijk maakte in een ontsnapping, die Kerkhoff ook niet echt heeft.quote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef Remco het volgende:
Kerkhoff solliciteert wel naar die 2e mass start plaats![]()
SPOILER: 500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Sprint WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Sprint MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Verwacht Kok, Fledderus, De Boo, Wennemars, Leerdam, Rijpma, Beune, Nuis en Prins sowieso als afhakersquote:Op maandag 8 december 2025 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wie er af gaan haken voor Hamar
Al kunnen ze Rijpma/Beune nog wel gebruiken voor TP.
En waarschijnlijk zal halve team van Anema ook weer afhaken.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zijn we al definitief rond qua plaatsen dan?quote:Op maandag 8 december 2025 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wie er af gaan haken voor Hamar![]()
Nee zeker niet. Met name lange afstanden en TP nog niet. Vandaar dat in mijn lijstje eigenlijk degene stonden van korte afstanden met name en zekerheidjes lange afstand.quote:Op maandag 8 december 2025 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn we al definitief rond qua plaatsen dan?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kok zei zelf dat ze wel wilde rijden in Hamar.quote:Op maandag 8 december 2025 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Verwacht Kok, Fledderus, De Boo, Wennemars, Leerdam, Rijpma, Beune, Nuis en Prins sowieso als afhakers
Al kunnen ze Rijpma/Beune nog wel gebruiken voor TP.
En waarschijnlijk zal halve team van Anema ook weer afhaken.
Wennemars moet starten (niet per se finishen) voor de startplekken op de 500m.
Ben wel benieuwd inderdaad hoeveel risico ze durven te nemen met de vrouwen TP. Eigenlijk kan dat nauwelijks nog fout gaan, maar 3 schaatssters samen laten rijden die nooit trainen is een recept voor ellende.![]()
Selectie bekend. Joy Beune, Angel Daleman en Jutta Leerdam blijven thuis.quote:De selectie van TeamNL:
Vrouwen
500 meter (1): Femke Kok, Marrit Fledderus, Anna Boersma, Suzanne Schulting, Isabel Grevelt.
500 meter (2): Anna Boersma, Suzanne Schulting, Dione Voskamp.
1000 meter: Femke Kok, Marrit Fledderus, Isabel Grevelt, Antoinette Rijpma-de Jong, Meike Veen.
1500 meter: Antoinette Rijpma-de Jong, Melissa Wijfje, Meike Veen.
3000 meter: Marijke Groenewoud, Bente Kerkhoff, Sanne in ’t Hof, Melissa Wijfje.
Team pursuit: Kim Talsma, Antoinette Rijpma-de Jong, Melissa Wijfje.
Mass start: Marijke Groenewoud, Bente Kerkhoff.
Mannen
500 meter (1): Jenning de Boo, Sebas Diniz, Stefan Westenbroek, Joep Wennemars (onder voorbehoud), Merijn Scheperkamp.
500 meter (2): Sebas Diniz, Stefan Westenbroek, Joep Wennemars (o.v.), Merijn Scheperkamp, Dai Dai N'tab.
1000 meter: Tim Prins, Jenning de Boo, Kjeld Nuis, Serge Yoro, Merijn Scheperkamp.
500 meter: Kjeld Nuis, Tim Prins, Wesly Dijs, Tijmen Snel, Serge Yoro.
5000 meter: Jorrit Bergsma, Marcel Bosker, Chris Huizinga, Kars Jansman, Beau Snellink.
Team pursuit: Chris Huizinga, Beau Snellink, Marcel Bosker.
Mass start: Bart Hoolwerf, Jorrit Bergsma.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Risicootje wel bij de TP vrouwenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ben benieuwd wat voor effect dit heeft op het OKT. De Reggeborgh dames hebben straks alles gereden. Kok zal de 500m niet missen en Rijpma de 1500m niet, maar op de 1000m zijn die 2 nu wel licht in het nadeel lijkt me. Fledderus zou ook nog overal naast kunnen grijpen.quote:Op maandag 8 december 2025 18:07 schreef hole1988 het volgende:
Selectie bekend. Joy Beune, Angel Daleman en Jutta Leerdam blijven thuis.
[..]![]()
Maar dat is nu hun eigen keuze toch? Fledderus is op haar eigen afstanden gewoon veilig in WBquote:Op maandag 8 december 2025 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor effect dit heeft op het OKT. De Reggeborgh dames hebben straks alles gereden. Kok zal de 500m niet missen en Rijpma de 1500m niet, maar op de 1000m zijn die 2 nu wel licht in het nadeel lijkt me. Fledderus zou ook nog overal naast kunnen grijpen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Klopt, maar ben nog steeds benieuwd hoe het uitpaktquote:Op maandag 8 december 2025 18:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat is nu hun eigen keuze toch? Fledderus is op haar eigen afstanden gewoon veilig in WB
Al kunnen er ook allerlei andere redenen zijn waarom ze het wel/niet halen.![]()
Wat voor effect zou het hebben op het OKT dan? Ik snap het even niet.quote:Op maandag 8 december 2025 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor effect dit heeft op het OKT. De Reggeborgh dames hebben straks alles gereden. Kok zal de 500m niet missen en Rijpma de 1500m niet, maar op de 1000m zijn die 2 nu wel licht in het nadeel lijkt me. Fledderus zou ook nog overal naast kunnen grijpen.![]()
Leerdam en Daleman rijden die afstanden toch ook? Die gaan nu niet naar de WB in Hamar en kunnen dus extra trainen of uitrusten.quote:Op maandag 8 december 2025 18:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat voor effect zou het hebben op het OKT dan? Ik snap het even niet.![]()
Dat gaat het verschil toch niet maken lijkt me.quote:Op maandag 8 december 2025 19:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leerdam en Daleman rijden die afstanden toch ook? Die gaan nu niet naar de WB in Hamar en kunnen dus extra trainen of uitrusten.![]()
Blijkbaar denken Beune, Daleman en Leerdam van wel.quote:Op maandag 8 december 2025 19:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat gaat het verschil toch niet maken lijkt me.
Ik denk uiteindelijk ook dat het wel meevalt overigens.
[ Bericht 6% gewijzigd door hhh38 op 08-12-2025 21:07:25 ]![]()
Hier de podcast.quote:Op maandag 8 december 2025 21:41 schreef hhh38 het volgende:
Mooi interview met Bart Swings in de Schaatspodcast deze week
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dean van het Laar is een prima presentator. Toch ook nog goede nieuwe aanwas daar, itt Thierry Boon.quote:Op maandag 8 december 2025 21:41 schreef hhh38 het volgende:
Mooi interview met Bart Swings in de Schaatspodcast deze week![]()
Weet iemand of Snellink en Wennemars nu vanuit de B-groep moeten starten? Zo ja dan heeft het met name voor Wennemars vrij weinig zin om te starten lijkt me, en is het vooral hopen dat ie niet buiten de top 21-dondert....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Starten allebei in Aquote:Op woensdag 10 december 2025 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand of Snellink en Wennemars nu vanuit de B-groep moeten starten? Zo ja dan heeft het met name voor Wennemars vrij weinig zin om te starten lijkt me, en is het vooral hopen dat ie niet buiten de top 21-dondert....![]()
Opvallend wel, worden die degradatieplekken nou bepaald op de totaalranking of op de dagranglijsten? Ik kan maar nergens de regels vindenquote:
De top 3 van de B-groep promoveert en de 3 uit de A-groep die het laagst in het klassement staan degraderen (behalve als ze in de top 6 van de wedstrijd eindigen). Dan kom je uit bij Westenbroek (nr 27 in het klassement), Koo (nr 21) en Shinhama (nr 18). Kuratsubo werd 5e en overleeft het dus. Als Westenbroek niet gediskwalificeerd was had Wennemars 1 punt minder gehad en was ie wel gedegradeerd volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Opvallend wel, worden die degradatieplekken nou bepaald op de totaalranking of op de dagranglijsten? Ik kan maar nergens de regels vinden
Bij de 5/10km werkt het weer anders omdat er maar 12 deelnemers waren op de 10km en straks weer 16 op de 5km, eerlijk gezegd geen idee hoe dat gaat maar ik las op het schaatsforum dat Snellink in A start![]()
![]()
Thanks voor het ophelderenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De top 3 van de B-groep promoveert en de 3 uit de A-groep die het laagst in het klassement staan degraderen (behalve als ze in de top 6 van de wedstrijd eindigen). Dan kom je uit bij Westenbroek (nr 27 in het klassement), Koo (nr 21) en Shinhama (nr 18). Kuratsubo werd 5e en overleeft het dus. Als Westenbroek niet gediskwalificeerd was had Wennemars 1 punt minder gehad en was ie wel gedegradeerd volgens mij.
Bij afmelding is dan eerst doorschuiven degradanten? Of wordt er naar klassement gekeken?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kania rijdt trouwens niet, waardoor Shinhama toch wel in de A groep blijftCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
In beide gevallen is Shinhama de 1e schaatser, dus geen ideequote:Op woensdag 10 december 2025 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij afmelding is dan eerst doorschuiven degradanten? Of wordt er naar klassement gekeken?![]()
![]()
Voor wie in aanloop naar de laatste WB wil weten hoe het staat met plaatsing voor de OS op alle afstanden: https://en.wikipedia.org/(...)%80%93_Qualification
Aan de tijdranking gaat waarschijnlijk niet veel meer veranderen in Hamar. Maar het kan natuurlijk wel dat door een verschuiving in de puntenranglijst de grens op de tijdenranglijst ook ergens anders komt te liggen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: