Starten allebei in Aquote:Op woensdag 10 december 2025 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand of Snellink en Wennemars nu vanuit de B-groep moeten starten? Zo ja dan heeft het met name voor Wennemars vrij weinig zin om te starten lijkt me, en is het vooral hopen dat ie niet buiten de top 21-dondert....
Opvallend wel, worden die degradatieplekken nou bepaald op de totaalranking of op de dagranglijsten? Ik kan maar nergens de regels vindenquote:
De top 3 van de B-groep promoveert en de 3 uit de A-groep die het laagst in het klassement staan degraderen (behalve als ze in de top 6 van de wedstrijd eindigen). Dan kom je uit bij Westenbroek (nr 27 in het klassement), Koo (nr 21) en Shinhama (nr 18). Kuratsubo werd 5e en overleeft het dus. Als Westenbroek niet gediskwalificeerd was had Wennemars 1 punt minder gehad en was ie wel gedegradeerd volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Opvallend wel, worden die degradatieplekken nou bepaald op de totaalranking of op de dagranglijsten? Ik kan maar nergens de regels vinden
Thanks voor het ophelderenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De top 3 van de B-groep promoveert en de 3 uit de A-groep die het laagst in het klassement staan degraderen (behalve als ze in de top 6 van de wedstrijd eindigen). Dan kom je uit bij Westenbroek (nr 27 in het klassement), Koo (nr 21) en Shinhama (nr 18). Kuratsubo werd 5e en overleeft het dus. Als Westenbroek niet gediskwalificeerd was had Wennemars 1 punt minder gehad en was ie wel gedegradeerd volgens mij.
Bij afmelding is dan eerst doorschuiven degradanten? Of wordt er naar klassement gekeken?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kania rijdt trouwens niet, waardoor Shinhama toch wel in de A groep blijft
In beide gevallen is Shinhama de 1e schaatser, dus geen ideequote:Op woensdag 10 december 2025 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij afmelding is dan eerst doorschuiven degradanten? Of wordt er naar klassement gekeken?
Kok en De Boo ook. Althans, die rijden 1 500 meter minderquote:Op donderdag 11 december 2025 23:41 schreef Marcoss het volgende:
Wennemars gaat naar Hamar om een paar meter te gaan schaatsen
https://www.ad.nl/schaats(...)-schaatsen~a974741d/
quote:In Hamar won Kok eind vorig seizoen haar derde en De Boo zijn eerste wereldtitel op de 500 meter. Die afstand rijden ze dit weekeinde niet twee, maar slecht één keer.
Na de 500 meter op vrijdagavond en de 1.000 meter op zaterdagmiddag stappen ze zondag al in het vliegtuig. Als de tweede 500 meter begint, hangen ze in de lucht op weg naar Schiphol.
De Boo: "Een groot deel van onze ploeg zou zondag al terugreizen en we willen de groep zoveel mogelijk bij elkaar houden zodat we hetzelfde schema houden."
Op de TP zijn we ook nog niet helemaal safe dacht ik.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de tickets is alleen de 5K nog echt spannend toch?
Ja en of Wennemars aan de start staat, we danken lul Westenbroek met zijn DQ dat ie dat moet doen.
Kloptquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Op de TP zijn we ook nog niet helemaal safe dacht ik.
Oja die ook natuurlijk. Was vergeten dat die nu ook weer isquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Op de TP zijn we ook nog niet helemaal safe dacht ik.
Zal je zien dat hij een dubbele valse start maakt.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:41 schreef Marcoss het volgende:
Wennemars gaat naar Hamar om een paar meter te gaan schaatsen
https://www.ad.nl/schaats(...)-schaatsen~a974741d/
SPOILER: 1st 500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1st 500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
13:40quote:
1st 500m Women Division B
14:19
1st 500m Men Division B
15:11
1500m Women Division B
16:13
1500m Men Division B
18:30
1st 500m Women
18:58
1st 500m Men
19:37
1500m Women
20:17
1500m MenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ze kunnen wel analyseren vanuit de studio![]()
Dus geen snoepreisje voor Stompie en Tuitert.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
VAROp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: