SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Szura
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]knap dat je nog 44,5 km/h gaat als je op beide knieën op het ijs zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:szuraAltijd onderweg naar het avontuur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:szura|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Daar komt poep uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:szura
En Wennemars in.quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:szura
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
Helaas.quote:
Geen Nederlander met een Oostenrijkse ouder?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Is er een derde Oostenrijkse schaatser? In theorie heb je met Odor en Farthofer twee goede mannen voor de TP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |