Jammer dat Roest niet mee doet.quote:
Die Duitser en Henriksen die er net boven staan rijden in de B-groep toch?quote:
Is het al jaren kwijtquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:03 schreef Remco het volgende:
Orie lijkt het echt helemaal kwijt dit seizoen.
Maar daar krijg je ook veel puntenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Duitser en Henriksen die er net boven staan rijden in de B-groep toch?
Net als zijn haren.quote:
Henriksen promoveert juist naar de A-groep. Maar als Lorello, Trebouta of Bosker vanavond in de re-skate op de 10 km sneller is, dan blijft Henriksen in B.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de vorige OS nog 2x zilver voor Roest (met op de 5 een miniem verschil voor goud), toen rekende iedereen zich al rijk door het stoppen van vd Poel en nog geen 4 jaar later is iedereen helemaal weggevaagd..quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:12 schreef H.Vviv het volgende:
Op de lange afstanden bij de mannen is Nederland het al jaren kwijt.
Henriksen promoveert waarschijnlijk weer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
SPOILER: 10000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ja, tijd!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Genoeg geluld.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
BR JR JA!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sterke race van Antoinette Rijpma-De Jong.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Beune
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Antwanet hoeft nu niet haar Instagram vol te plempen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Rondjesrijder kunnen we afstrepen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Die mag dat ook wel met die voorsprong in het wereldbekerklassement.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Beune wil het volgend weekend overslaanYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Beune en Rijpma kunnen beide zonder problemen overslaanquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die mag dat ook wel met die voorsprong in het wereldbekerklassement.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dan maar gewoon een interview tijdens de ritquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
Nuis in rit 1, anders hadden we de eerste 2 ritten gemist![]()
Wow, weer eens een Duitser die kan schaatsen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nieuw BRJ, ja!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dit had Jenning niet verwacht nee.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |