SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
En dat omdat iemand Russisch is? Dat is gewoon onverholen racisme?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat? Paspoort afpakken en terugsturen. Of paspoort inleveren en andere nationaliteit nemen. Kiezen of delen.
In de praktijk valt dat nogal tegen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar maar afstand van nemen en dat paspoort opgeven.
[..]
Maar ik vind niet dat je dan in Nederland op die Russen jacht moet gaan maken.quote:Russen zijn hun leven hier ook niet zeker want de spionnen zijn overal. Het is tragisch en typerend voor de nazi's in de regering daar. Maar als je vlucht moet je daar rekening mee houden net als met de mensen die je moet achterlaten.
Nee, is geen racisme.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat omdat iemand Russisch is? Dat is gewoon onverholen racisme?
Maar dat mag natuurlijk.
Maar als je dat doet, wat heb je dan bereikt?
Jawel. Hij wil op jacht op mensen die Russisch zijn. Het staat er letterlijk he.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:56 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen we aub de jacht gaan openen op elk Russisch paspoort in de EU?
Preventief, zoals Russen bekend mee zijn
En ook op elk bedrijf dat nog een euro geeft aan Rusland of Witrusland
Kwaad met kwaad vergelden. De Russen willen de Oekraïnse identiteit vernietigen. NAZISMEquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat omdat iemand Russisch is? Dat is gewoon onverholen racisme?
Maar dat mag natuurlijk.
Maar als je dat doet, wat heb je dan bereikt?
Mag nog wel verder gaan dan dat. Maar dat zal ik niet schrijven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel. Hij wil op jacht op mensen die Russisch zijn. Het staat er letterlijk he.
[..]
Tsjah. Zo werkt dat misschien in een film of een videogame. Willekeurig doden van Russische burgers of ze opsluiten -whatever- lijkt mij niet verstandig tov de grootste kernmacht die de wereld kent. Zeker omdat de EU steeds minder invloed en bondgenoten heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kwaad met kwaad vergelden. De Russen willen de Oekraïnse identiteit vernietigen. NAZISME
Maar dat mag gewoon natuurlijk
Laat maar zien waar e loyaliteit ligt. Ambassadeur land uit flikkeren.
Enige taal die de Russen begrijpen
Schrijf wat je wil. De moderatie alhier doet er weinig aanquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag nog wel verder gaan dan dat. Maar dat zal ik niet schrijven.
Maar de paspoort houders mogen kiezen. Oprotten uit de Eu of paspoort inleveren.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil. De moderatie alhier doet er weinig aan
Dat zijn jouw woorden. Dat is inderdaad overwegend de Russische manier van handelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah. Zo werkt dat misschien in een film of een videogame. Willekeurig doden van Russische burgers of ze opsluiten -whatever- lijkt mij niet verstandig tov de grootste kernmacht die de wereld kent.
De EU is zeker niet foutloos en vrijgewaars van foute politiek in sommige gevallen.quote:Zeker omdat de EU steeds minder invloed en bondgenoten heeft.
We weten allemaal esoterisch gezien waarom de Oekraïners ook onder Biden nooit mochten doorpakken. We praten daar alleen liever niet over.
neequote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef Perrin het volgende:
Trump, Poetin en Xi bepalen hier onze toekomst.
[ x ]
Scheelt: ik ben de moderatiequote:Op dinsdag 2 december 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil. De moderatie alhier doet er weinig aan
Je leest niet wat ik schrijf:quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Dat is inderdaad overwegend de Russische manier van handelen.
Bedankt voor het verduidelijken
[..]
De EU is zeker niet foutloos en vrijgewaars van foute politiek in sommige gevallen.
Laat dat eens tot je doordringen.quote:Zeker omdat de EU steeds minder invloed en bondgenoten heeft.
We weten allemaal esoterisch gezien waarom de Oekraïners ook onder Biden nooit mochten doorpakken. We praten daar alleen liever niet over.
Lees nog eens.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel. Hij wil op jacht op mensen die Russisch zijn. Het staat er letterlijk he.
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Ik heb er geen zin in maar eigenlijk zou zo'n reactie in FB besproken moeten worden. Persoonlijk vind ik de opmerking door een moderator nog nét binnen de beugel kunnen. Maar als dit ging over andere groepen uit de samenleving dan had je een rel gehad.quote:
Ow jawel maar dat gaat het ene oog in en het andere uit. Alles is de schuld van biden en de eu.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf:
[..]
Hint: frutsel heeft het niet over mensen die Russisch zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in maar eigenlijk zou zo'n reactie in FB besproken moeten worden. Persoonlijk vind ik de opmerking door een moderator nog nét binnen de beugel kunnen. Maar als dit ging over andere groepen uit de samenleving dan had je een rel gehad.
Wat komt eraan dan?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:33 schreef Perrin het volgende:
Europeanen hebben geen flauw idee wat eraan komt. Een makkelijke prooi voor Trump, Poetin en Xi.
[ x ]
Nee, hij heeft het over mensen met een Russisch paspoort.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:35 schreef sp3c het volgende:
daar heeft hij het wel over
maar racistisch is het niet, Oekrainiers zijn hetzelfde ´ras´
dat zijn dan ook geen Russen meerquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het over mensen met een Russisch paspoort.
Russen die dat paspoort hebben opgezegd heeft hij geen problemen mee.
Welnee.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alles is de schuld van biden en de eu.
Ik ben niet eens volledig pro EU maar wel betreffende Oekraïne.
Dat jij de Oekrainers liever ziet kreperen, want zo kom je bij mij over, voor je eigen gewin en pro poepin propaganda daar kan ik weinig mee. Het is allemaal de schuld van de EU , van baalen, Biden, Brussel, Jan Smit en Pino. Maar niet die van Rusland.
Nou weet je wat:
Dit is alleen en helemaal alleen de schuld van Rusland.
Maar ja... iets met plaat en muur
Ik weet niet of je dat wel vaker doet. Maar daar doe je jezelf tekort mee.quote:Ow jawel maar dat gaat het ene oog in en het andere uit.
totaal nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..] Wij als EU zijn er ook mede schuldig aan.
Naja het is wel de manier om Trump te bespelen. Dat kun je putin nageven. Gaza moet immers ook een las vegas achtige strip wordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat komt eraan dan?
Dit soort collaboratie moet Amerika zelf oplossen.
Daar hebben wij verder niets mee te maken.
Verder was al duidelijk dat het bondgenootschap met de VS onder druk staat..
Maar we moeten niet overdrijven.
En wat komt eraan dan?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:33 schreef Perrin het volgende:
Europeanen hebben geen flauw idee wat eraan komt. Een makkelijke prooi voor Trump, Poetin en Xi.
[ x ]
dan heeft hij het nog wel over mensen die Russisch zijnquote:
Trump neemt het echt niet alleen op tegen de Chinezen. Daar geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja het is wel de manier om Trump te bespelen. Dat kun je putin nageven. Gaza moet immers ook een las vegas achtige strip worden
Ik zie Trump er voor aan om nog uit de NAVO te stappen om Putin te pleasen.
Of om Putin aan zijn kant te krijgen tegen de Chinezen. Alles is dan geoorloofd
Hij dropt hier allerhande doemscenario's over de zwakke broeder Europaquote:
Daarom heeft hij putin nodig. Europa is immers al verloren door zijn immigratiebeleid aldus Trumpiequote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump neemt het echt niet alleen op tegen de Chinezen. Daar geloof ik niets van.
De EU, departement Kallas, is ook verwikkeld in een groot corruptie schandaal. Vandaag al 3 topdiplomaten van bed gerukt en gearresteerd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij dropt hier allerhande doemscenario's over de zwakke broeder Europa
Nee, over mensen met een Russisch paspoort in Nederland.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan heeft hij het nog wel over mensen die Russisch zijn
Daar heeft die dan ook gelijk aan. Niet het beleid maar het onvermogen het op te lossen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom heeft hij putin nodig. Europa is immers al verloren door zijn immigratiebeleid aldus Trumpie
ik zeg ook dat het geen racisme isquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, over mensen met een Russisch paspoort in Nederland.
Dat is een loyaliteitskwestie, geen racisme.
Gepland? Context? Of is dit een crisis?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef Perrin het volgende:
Pentagon stopt communicatie met Duitse legerleiding en stopt de levering van bepaalde wapens.
[ x ]
We zouden wel gek zijn om Trump te hulp te schieten als hij ruzie krijgt met China. Lat hem dat maar lekker zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump neemt het echt niet alleen op tegen de Chinezen. Daar geloof ik niets van.
Hij gaf aan dat mijn vrienden geen probleem zijn als ze hun Russisch paspoort opgeven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg ook dat het geen racisme is
maar hij heeft het wel degelijk over mensen die Russisch zijn, mensen die niet Russisch zijn hebben idd geen Russisch paspoort
Nou nee, want in Europa worden ze wel van hun bed gelicht in tegestelling tot Rusland en de VS.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De EU, departement Kallas, is ook verwikkeld in een groot corruptie schandaal. Vandaag al 3 topdiplomaten van bed gerukt en gearresteerd.
Europe doet dus prima mee met Rusland en de VS,
Ja, dacht ik ook ongeloofwaardig gezien het feit dat de Chinezen een traditionele bondgenoot zijn van de Russen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom heeft hij putin nodig. Europa is immers al verloren door zijn immigratiebeleid aldus Trumpie
niet je burgers kunt beschermen tegen het binnendringen van je land van Afrikanen en ploffende midden oosten moslimsquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heeft die dan ook gelijk aan. Niet het beleid maar het onvermogen het op te lossen.
Als je al niet je burgers kunt beschermen tegen het binnendringen van je land van Afrikanen en ploffende midden oosten moslims hoe kun je dan nog oorlog voeren of macht inzetten?
Het heeft ook helemaal niets met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
niet je burgers kunt beschermen tegen het binnendringen van je land van Afrikanen en ploffende midden oosten moslims
Wat is dat voor iets vaags?
Eigenlijk past Oekraïne er prima tussen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De EU, departement Kallas, is ook verwikkeld in een groot corruptie schandaal. Vandaag al 3 topdiplomaten van bed gerukt en gearresteerd.
Europe doet dus prima mee met Rusland en de VS,
Was maar grapje hè?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou nee, want in Europa worden ze wel van hun bed gelicht in tegestelling tot Rusland en de VS.
Gelegenheidspartner is wat accurater.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook ongeloofwaardig gezien het feit dat de Chinezen een traditionele bondgenoot zijn van de Russen.
Maar misschien denk ik nog te unipolair.
We hebben helaas niet zo veel keus onder de NAVO paraplu. Vooral als het de Chinezen zijn die beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zouden wel gek zijn om Trump te hulp te schieten als hij ruzie krijgt met China. Lat hem dat maar lekker zelf uitzoeken.
Beetje kromme zin.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
niet je burgers kunt beschermen tegen het binnendringen van je land van Afrikanen en ploffende midden oosten moslims
Wat is dat voor iets vaags?
Joh. We noemen tegenwoordig landen waar wij het niet mee eens zijn maar gewoon onrechtstatelijk. Dat woord heeft geen enkele betekenis meer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was maar grapje hè?
En de VS is ook gewoon een rechtsstaat, daar kom je met aanbestedingsfraude niet zomaar weg hoor
Omdat we geen kutland zijn als Rusland.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje kromme zin.
Maar waarom de EU het niet lukt om die migrantenstroom te stoppen vind ik ook vaag.
Laatste pakweg 100 jaar zijn de banden tussen Peking en Moskou vrij solide toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelegenheidspartner is wat accurater.
Taiwan ligt zuidelijk van de kreefstkeerkring, daar heeft de NAVO geen kut mee te maken, dat is in het verdrag vastgelegdquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We hebben helaas niet zo veel keus onder de NAVO paraplu. Vooral als het de Chinezen zijn die beginnen.
Ligt er aan wie de Chinezen als eerste aanvallen. Als dat de VS is, ja. Maar als China eerst iemand anders aanvalt en de VS schiet te hulp, dan hebben wij geen enkele verplichting zoals je weetquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We hebben helaas niet zo veel keus onder de NAVO paraplu. Vooral als het de Chinezen zijn die beginnen.
Die gaan geen NAVO land aanvallen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die hebben toch al een aantal keer op de rand van oorlog gestaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laatste pakweg 100 jaar zijn de banden tussen Peking en Moskou vrij solide toch?
Mwuah. Er is vooral op basis van wederkerigheid handel gedreven en voorheen was de communistische familieband er ook nog, maar beide landen zijn niet meer klassiek communistisch zoals ze waren. Ik zie ze elkaar niet te hulp schieten als er stront aan de knikker is..ik zie China wel azen op mantsjoerije.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laatste pakweg 100 jaar zijn de banden tussen Peking en Moskou vrij solide toch?
Nee.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
nee ligt er niet aanquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de Chinezen als eerste aanvallen. Als dat de VS is, ja. Maar als China eerst iemand anders aanvalt en de VS schiet te hulp, dan hebben wij geen enkele verplichting zoals je weet
Het hoeft toch niet concreet om Taiwan te gaan? Er zijn genoeg kruitvaten in de wereld waarin het tussen China en de VS kan escaleren.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Taiwan ligt zuidelijk van de kreefstkeerkring, daar heeft de NAVO geen kut mee te maken, dat is in het verdrag vastgelegd
stop met deze verzinsels alstublieft
Maar of dat in de praktijk ook zo gaat gebeuren..quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ligt er niet aan
NAVO is enkel als een lidstaat aangevallen wordt noordelijk van de kreefstkeerkring
als Taiwan aangevallen wordt is dat nooit een NAVO dingetje, stop met deze feitenvrije onzin alstublieft
ja als de Chinezen Amsterdam beginnen te beschieten gaat het los maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet concreet om Taiwan te gaan? Er zijn genoeg kruitvaten in de wereld waarin het tussen China en de VS kan escaleren.
of wat in de praktijk zo gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar of dat in de praktijk ook zo gaat gebeuren..
Moet het nog zien..
Is geen navo ding maar ongetwijfeld dat de landen die in navo zitten om hulp worden gevraagdquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ligt er niet aan
NAVO is enkel als een lidstaat aangevallen wordt noordelijk van de kreefstkeerkring
als Taiwan aangevallen wordt is dat nooit een NAVO dingetje, stop met deze feitenvrije onzin alstublieft
meesten zullen ook wel meedoen maar het kan niet onder de NAVO vlag, juridisch niet mogelijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is geen navo ding maar ongetwijfeld dat de landen die in navo zitten om hulp worden gevraagd
Denk dat pompom bedoelt dat China bijvoorbeeld de VS of een andere NAVO lidstaat als eerste aanvalt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ligt er niet aan
Ja, voor jou en voor mij allicht, maar niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met IP nummer richting je VPN provider werken, dat is niet zo ingewikkeld.
als China een NAVO lidstaad aanvalt dan is of ze wel of niet Taiwan aanvallen een dood puntquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk dat pompom bedoelt dat China bijvoorbeeld de VS of een andere NAVO lidstaat als eerste aanvalt.
Die kans is uiterst klein natuurlijk, aangezien NAVO landen niet echt in de buurt zitten.
Maar als China Taiwan aanvalt en de VS schiet te hulp, dan hoeft de rest van de NAVO de VS niet te beschermen tegen China.
Als dat maar goed komt na die ISAF flop.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
als China een NAVO lidstaad aanvalt dan is of ze wel of niet Taiwan aanvallen een dood punt
Nope.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan heeft hij het nog wel over mensen die Russisch zijn
Waarom is Wang daar bij?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Om de Pax Sinae af te trappen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
Maar goed. Waarom zou China Europa willen aanvallen?
jawelquote:
ISAF werkte prima tot de Amerikanen de stekker eruit trokkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:22 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Als dat maar goed komt na die ISAF flop.
Laat ze eerst hun binnenlandse armoede en problemen oplossen voor je daar mee bezig te houden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Om de Pax Sinae af te trappen?
Dat belet een bepaalde "Sterke Man" in het kremlin ook niet om oorlogje te gaan spelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ze eerst hun binnenlandse armoede en problemen oplossen voor je daar mee bezig te houden.
Die sterke man managed gewoon meerdere problemen tegelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat belet een bepaalde "Sterke Man" in het kremlin ook niet om oorlogje te gaan spelen.
Of ik vergis me, en "er zijn daar gewoon geen problemen", dat kan natuurlijk ook.
Daar ga je tot een zekere hoogte toch wel aan moeten geloven. Met of zonder aanval.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Om de Pax Sinae af te trappen?
China heeft nu wel een staatsvorm, demografische samenstelling, economische uitdaging en de technologische vooruitgang die zich lekker laat 'shoehornen' naar totalitair militarisme vind ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ze eerst hun binnenlandse armoede en problemen oplossen voor je daar mee bezig te houden.
En hoe vergaat het de "Sterke Man", mbt armoedebestrijding?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die sterke man managed gewoon meerdere problemen tegelijk.
Dictating|chilling|invading
Eerst creëren en dan managen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die sterke man managed gewoon meerdere problemen tegelijk.
Dictating|chilling|invading
Ja, de scrum masters lopen het kremlin plat.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst creëren en dan managen.
Zullen de Russen agile werken en scrumsessies hebben?
China is nogal.... ver weg bij europa, he?quote:
De machtsoverdracht gaat nooit vanzelf. Dat zal de VS helemaal onder Trump niet afgeven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:35 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Daar ga je tot een zekere hoogte toch wel aan moeten geloven. Met of zonder aanval.
Ja, die hebben voldoende andere instrumenten om ons aan te pakken. Bijvoorbeeld al onze persoonlijke data middels die meuktech wat hier massaal wordt gekocht met Chinese subsidie.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
China is nogal.... ver weg bij europa, he?
Lastig om het e.e.a. hier te krijgen, zonder dat zelfs een blinde dat ziet.
Dat we hier in de EU nog steeds Chinese auto’s (mogen) kopen is alleen al behoorlijk bezopen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, die hebben voldoende andere instrumenten om ons aan te pakken. Bijvoorbeeld al onze persoonlijke data middels die meuktech wat hier massaal wordt gekocht met Chinese subsidie.
Een totale productie-afhankelijkheid en andere economische ellende.
Nog even los van de militaire capaciteit die jaarlijks enorm vergroot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |