SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
En dat omdat iemand Russisch is? Dat is gewoon onverholen racisme?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat? Paspoort afpakken en terugsturen. Of paspoort inleveren en andere nationaliteit nemen. Kiezen of delen.
In de praktijk valt dat nogal tegen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar maar afstand van nemen en dat paspoort opgeven.
[..]
Maar ik vind niet dat je dan in Nederland op die Russen jacht moet gaan maken.quote:Russen zijn hun leven hier ook niet zeker want de spionnen zijn overal. Het is tragisch en typerend voor de nazi's in de regering daar. Maar als je vlucht moet je daar rekening mee houden net als met de mensen die je moet achterlaten.
Nee, is geen racisme.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat omdat iemand Russisch is? Dat is gewoon onverholen racisme?
Maar dat mag natuurlijk.
Maar als je dat doet, wat heb je dan bereikt?
Jawel. Hij wil op jacht op mensen die Russisch zijn. Het staat er letterlijk he.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:56 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen we aub de jacht gaan openen op elk Russisch paspoort in de EU?
Preventief, zoals Russen bekend mee zijn
En ook op elk bedrijf dat nog een euro geeft aan Rusland of Witrusland
Kwaad met kwaad vergelden. De Russen willen de Oekraïnse identiteit vernietigen. NAZISMEquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat omdat iemand Russisch is? Dat is gewoon onverholen racisme?
Maar dat mag natuurlijk.
Maar als je dat doet, wat heb je dan bereikt?
Mag nog wel verder gaan dan dat. Maar dat zal ik niet schrijven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel. Hij wil op jacht op mensen die Russisch zijn. Het staat er letterlijk he.
[..]
Tsjah. Zo werkt dat misschien in een film of een videogame. Willekeurig doden van Russische burgers of ze opsluiten -whatever- lijkt mij niet verstandig tov de grootste kernmacht die de wereld kent. Zeker omdat de EU steeds minder invloed en bondgenoten heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kwaad met kwaad vergelden. De Russen willen de Oekraïnse identiteit vernietigen. NAZISME
Maar dat mag gewoon natuurlijk
Laat maar zien waar e loyaliteit ligt. Ambassadeur land uit flikkeren.
Enige taal die de Russen begrijpen
Schrijf wat je wil. De moderatie alhier doet er weinig aanquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag nog wel verder gaan dan dat. Maar dat zal ik niet schrijven.
Maar de paspoort houders mogen kiezen. Oprotten uit de Eu of paspoort inleveren.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil. De moderatie alhier doet er weinig aan
Dat zijn jouw woorden. Dat is inderdaad overwegend de Russische manier van handelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah. Zo werkt dat misschien in een film of een videogame. Willekeurig doden van Russische burgers of ze opsluiten -whatever- lijkt mij niet verstandig tov de grootste kernmacht die de wereld kent.
De EU is zeker niet foutloos en vrijgewaars van foute politiek in sommige gevallen.quote:Zeker omdat de EU steeds minder invloed en bondgenoten heeft.
We weten allemaal esoterisch gezien waarom de Oekraïners ook onder Biden nooit mochten doorpakken. We praten daar alleen liever niet over.
neequote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef Perrin het volgende:
Trump, Poetin en Xi bepalen hier onze toekomst.
[ x ]
Scheelt: ik ben de moderatiequote:Op dinsdag 2 december 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil. De moderatie alhier doet er weinig aan
Je leest niet wat ik schrijf:quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Dat is inderdaad overwegend de Russische manier van handelen.
Bedankt voor het verduidelijken
[..]
De EU is zeker niet foutloos en vrijgewaars van foute politiek in sommige gevallen.
Laat dat eens tot je doordringen.quote:Zeker omdat de EU steeds minder invloed en bondgenoten heeft.
We weten allemaal esoterisch gezien waarom de Oekraïners ook onder Biden nooit mochten doorpakken. We praten daar alleen liever niet over.
Lees nog eens.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel. Hij wil op jacht op mensen die Russisch zijn. Het staat er letterlijk he.
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef Perrin het volgende:
Trump, Poetin en Xi bepalen hier onze toekomst.
[ x ]
Ik heb er geen zin in maar eigenlijk zou zo'n reactie in FB besproken moeten worden. Persoonlijk vind ik de opmerking door een moderator nog nét binnen de beugel kunnen. Maar als dit ging over andere groepen uit de samenleving dan had je een rel gehad.quote:
Ow jawel maar dat gaat het ene oog in en het andere uit. Alles is de schuld van biden en de eu.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf:
[..]
Hint: frutsel heeft het niet over mensen die Russisch zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in maar eigenlijk zou zo'n reactie in FB besproken moeten worden. Persoonlijk vind ik de opmerking door een moderator nog nét binnen de beugel kunnen. Maar als dit ging over andere groepen uit de samenleving dan had je een rel gehad.
Wat komt eraan dan?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:33 schreef Perrin het volgende:
Europeanen hebben geen flauw idee wat eraan komt. Een makkelijke prooi voor Trump, Poetin en Xi.
[ x ]
Nee, hij heeft het over mensen met een Russisch paspoort.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:35 schreef sp3c het volgende:
daar heeft hij het wel over
maar racistisch is het niet, Oekrainiers zijn hetzelfde ´ras´
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |