Doen ze al en die ellende heet tik tok.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Ja, die hebben voldoende andere instrumenten om ons aan te pakken. Bijvoorbeeld al onze persoonlijke data middels die meuktech wat hier massaal wordt gekocht met Chinese subsidie.
Denk dat ophouden ons rommel te verkopen een non-starter is.quote:Een totale productie-afhankelijkheid en andere economische ellende.
Eens. En dat is nog maar het topje van de ijsberg. Ze zitten tegenwoordig ook al ballsdeep in de Europese bedrijven en zelfs investeren ze in onze infrastructuurquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat we hier in de EU nog steeds Chinese auto’s (mogen) kopen is alleen al behoorlijk bezopen.
Ja die lui zijn ons gewoon totaal aan het uitskimmen en we laten het gewoon gebeuren.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doen ze al en die ellende heet tik tok.
[..]
Denk dat ophouden ons rommel te verkopen een non-starter is.
Hey, zal niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar we krijgen er aanbiedingen bakken plastic rommel in de super voor terug, en wij vernaggelen onze leefomgeving niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die lui zijn ons gewoon totaal aan het uitskimmen en we laten het gewoon gebeuren.
Die teringzooi gewoon verbieden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
TikTok is pure aids voor die jonge breinen. Puur gericht op verslaving en verzwakking.
Ze hebben de kinderen achterlijk gemaakt maar gelukkig zitten ze zelf met de zooiquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, zal niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar we krijgen er aanbiedingen bakken plastic rommel in de super voor terug, en wij vernaggelen onze leefomgeving niet.
Extreem goed. Volgens mij geen land dat zo economisch zo snel gegroeid is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
En hoe vergaat het de "Sterke Man", mbt armoedebestrijding?
And then some he.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze hebben de kinderen achterlijk gemaakt maar gelukkig zitten ze zelf met de zooi
Ok.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Extreem goed. Volgens mij zelden eerder zo'n rappe economische groei.
Zo héél hard groeien ze niet meer, en de Chinezen die het goed hebben wonen in de stad. En zeker, dat zijn er honderden miljoenen. Maar er zijn ook nog een "klein" miljard Chinezen die het minder goed hebben. En het is ook een beetje de vraag of dat land ook zo innovatief is zonder control-c + control-v.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
China heeft nu wel een staatsvorm, demografische samenstelling, economische uitdaging en de technologische vooruitgang die zich lekker laat 'shoehornen' naar totalitair militarisme vind ik.
Zou ze niet uitvlakken.
Goede mindfulness en voldoende sporten icm spa.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst creëren en dan managen.
Zullen de Russen agile werken en scrumsessies hebben?
Eindelijk. Je zegt iets zinnigs.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, zal niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar we krijgen er aanbiedingen bakken plastic rommel in de super voor terug, en wij vernaggelen onze leefomgeving niet.
Ja, zoiets als dit:quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
Je mensen 70 uur per week laten werken om spullen te maken voor de rest van de wereld.
Ik zeg altijd zinnige dingenquote:Eindelijk. Je zegt iets zinnigs.
Is dat serieus? Soms kan ik echt en AI niet goed meer onderscheiden van elkaar.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, zoiets als dit:
https://www.youtube.com/shorts/3maA31S5-Qs
[..]
Ik zeg altijd zinnige dingen
Of we hakken gewoon op aanraden van de VS zelf een arm (Nexperia) af en werpen deze in de schoot van de Chinezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die lui zijn ons gewoon totaal aan het uitskimmen en we laten het gewoon gebeuren.
Dat kan op de lange lijst 'dingen die iedereen zag aankomen'.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit gaat dus niets worden. Poetin wil graag een springplank voor een tweede invasie. Hiermee instemmen is zelfmoord.
Omdat ze dat niet willen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje kromme zin.
Maar waarom de EU het niet lukt om die migrantenstroom te stoppen vind ik ook vaag.
quote:De Staatscommissie Demografische Ontwikkelingen 2050 vindt dat Nederland moet kiezen voor een gematigde groei van de bevolking tot 2050 naar 19 tot 20 miljoen mensen. Dit is belangrijk om ervoor te zorgen dat wonen, zorg en onderwijs voor iedereen goed bereikbaar blijven. Ook helpt het om de leefbaarheid in het land te behouden.
Net zo hard smeken om vrede totdat Rusland consessies gaat doen. Dat is de strategie inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat kan op de lange lijst 'dingen die iedereen zag aankomen'.
Misschien moeten we harder smeken?
Die vitrage grijze bek van die Poetin ook hè. 😂😂😂quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit gaat dus niets worden. Poetin wil graag een springplank voor een tweede invasie. Hiermee instemmen is zelfmoord.
De lijn stopt bij 2014.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Extreem goed. Volgens mij geen land dat zo economisch zo snel gegroeid is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |