dat zijn dan ook geen Russen meerquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het over mensen met een Russisch paspoort.
Russen die dat paspoort hebben opgezegd heeft hij geen problemen mee.
Welnee.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alles is de schuld van biden en de eu.
Ik ben niet eens volledig pro EU maar wel betreffende Oekraïne.
Dat jij de Oekrainers liever ziet kreperen, want zo kom je bij mij over, voor je eigen gewin en pro poepin propaganda daar kan ik weinig mee. Het is allemaal de schuld van de EU , van baalen, Biden, Brussel, Jan Smit en Pino. Maar niet die van Rusland.
Nou weet je wat:
Dit is alleen en helemaal alleen de schuld van Rusland.
Maar ja... iets met plaat en muur
Ik weet niet of je dat wel vaker doet. Maar daar doe je jezelf tekort mee.quote:Ow jawel maar dat gaat het ene oog in en het andere uit.
totaal nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..] Wij als EU zijn er ook mede schuldig aan.
Naja het is wel de manier om Trump te bespelen. Dat kun je putin nageven. Gaza moet immers ook een las vegas achtige strip wordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat komt eraan dan?
Dit soort collaboratie moet Amerika zelf oplossen.
Daar hebben wij verder niets mee te maken.
Verder was al duidelijk dat het bondgenootschap met de VS onder druk staat..
Maar we moeten niet overdrijven.
En wat komt eraan dan?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:33 schreef Perrin het volgende:
Europeanen hebben geen flauw idee wat eraan komt. Een makkelijke prooi voor Trump, Poetin en Xi.
[ x ]
dan heeft hij het nog wel over mensen die Russisch zijnquote:
Trump neemt het echt niet alleen op tegen de Chinezen. Daar geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja het is wel de manier om Trump te bespelen. Dat kun je putin nageven. Gaza moet immers ook een las vegas achtige strip worden
Ik zie Trump er voor aan om nog uit de NAVO te stappen om Putin te pleasen.
Of om Putin aan zijn kant te krijgen tegen de Chinezen. Alles is dan geoorloofd
Hij dropt hier allerhande doemscenario's over de zwakke broeder Europaquote:
Daarom heeft hij putin nodig. Europa is immers al verloren door zijn immigratiebeleid aldus Trumpiequote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump neemt het echt niet alleen op tegen de Chinezen. Daar geloof ik niets van.
De EU, departement Kallas, is ook verwikkeld in een groot corruptie schandaal. Vandaag al 3 topdiplomaten van bed gerukt en gearresteerd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij dropt hier allerhande doemscenario's over de zwakke broeder Europa
Nee, over mensen met een Russisch paspoort in Nederland.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan heeft hij het nog wel over mensen die Russisch zijn
Daar heeft die dan ook gelijk aan. Niet het beleid maar het onvermogen het op te lossen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom heeft hij putin nodig. Europa is immers al verloren door zijn immigratiebeleid aldus Trumpie
ik zeg ook dat het geen racisme isquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, over mensen met een Russisch paspoort in Nederland.
Dat is een loyaliteitskwestie, geen racisme.
Gepland? Context? Of is dit een crisis?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef Perrin het volgende:
Pentagon stopt communicatie met Duitse legerleiding en stopt de levering van bepaalde wapens.
[ x ]
We zouden wel gek zijn om Trump te hulp te schieten als hij ruzie krijgt met China. Lat hem dat maar lekker zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump neemt het echt niet alleen op tegen de Chinezen. Daar geloof ik niets van.
Hij gaf aan dat mijn vrienden geen probleem zijn als ze hun Russisch paspoort opgeven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg ook dat het geen racisme is
maar hij heeft het wel degelijk over mensen die Russisch zijn, mensen die niet Russisch zijn hebben idd geen Russisch paspoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |