SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Volgens mij is het heel gezond om die buien te hebben. Ik veroordeel mezelf altijd enorm als ik boos word of met dingen ga gooien, dus ik doe dat eigenlijk nooit en dat is niet best.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kleine pakjes tissues zijn geduldig in ieder geval.![]()
![]()
Wel weer handig, soms wordt het een soort rage cleaning. Dan heb je tenminste ook nog een schone plee aan het einde van zo'n bui enzo.
Ik weet niet wat de richtlijnen zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie et uurtje zwabber belt met de instanties.
Kunnen wij instanties doorgeven die zwab moet bellen?
Ja, zat in dat portemoneetje van begin augustus.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je dit jaar al een 2 euro-munt gevonden?
ik zie ook veel uurtjes dingen doen in bed. Doen we die alleen of samen?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de richtlijnen zijn.
Die kleine pakjes tissues zijn serieus nice om mee te gooien.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel gezond om die buien te hebben. Ik veroordeel mezelf altijd enorm als ik boos word of met dingen ga gooien, dus ik doe dat eigenlijk nooit en dat is niet best.
Heb ik best vaak eigenlijk. Moet ik alsnog de klantenservice bellen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb van de week gechat met een chatbot die niet snapte wat ik vroeg.
Gelukkig kreeg ik de optie om met een echt mens te chatten. Die snapte wel wat ik vroeg.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik best vaak eigenlijk. Moet ik alsnog de klantenservice bellen.
Maar november is tot nu toe vrij karig. Op 4 nov 50 cent gevonden en dat was hetquote:Op donderdag 27 november 2025 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zat in dat portemoneetje van begin augustus.
Is tegenwoordig ook maar gissen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg ik de optie om met een echt mens te chatten. Die snapte wel wat ik vroeg.
Misschien moet je een dartbord ophangen? Kun je even met flink wat frustratie wat pijltjes gooien.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kleine pakjes tissues zijn serieus nice om mee te gooien.Geven ook een goeie plof, zeg maar.
En ik heb mezelf wat stressballen gegeven, ergens in knijpen als ik echtechtecht niet kan gooien helpt ook. (En stiekem vliegen die ook wel eens, maar ook dat kan geen kwaad)
Het is wel een mooie bevestiging dat het niet iets nieuws is, want dit zijn eigenlijk exact hetzelfde soort driftbuien die ik als kind ook al had. Blijkbaar heb ik ergens onderweg geleerd om dat weg te stoppen, maar heb ik daar nu de capaciteit even niet zo goed voor. Nog los van de vraag of het niet gewoon beter is om er (op een gezondere manier) aan toe te geven, met een rondje (hard)lopen raak ik het vaak ook al flink kwijt, om maar wat te noemen. Maar daar heb ik niet altijd de energie meer voor.
Deze maand heeft 30 dagen, dus ik zou van het eind niet te veel verwachten.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar november is tot nu toe vrij karig. Op 4 nov 50 cent gevonden en dat was hetNou ja, het is wat het is uiteindelijk
Maar wat geef je de controlegroep?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze moeten ook veel meer onderzoek doen naar de werking van placebo's. Als je dat effect nog verder kunt versterken, kun je zo de halve apotheek wegdoen.
Haaaa, nee, met een dartboard gaan er doden vallen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een dartbord ophangen? Kun je even met flink wat frustratie wat pijltjes gooien.Maar het lijkt me echt prima dat je het niet meer wegstopt.
En als je beter snapt waar allerlei frustraties vandaan komen, neemt de behoefte om met dingen te gooien ook wel weer af.
"Maximaal 1 persoon in de ruimte."quote:Op donderdag 27 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haaaa, nee, met een dartboard gaan er doden vallen.
Een BioStabil 2000.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat geef je de controlegroep?
Whehe, oké, volgens mij lijk je op m'n zus.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huehue.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb mezelf wat stressballen gegeven, ergens in knijpen als ik echtechtecht niet kan gooien helpt ook.
quote:(En stiekem vliegen die ook wel eens, maar ook dat kan geen kwaad)
Het is niet alleen onhandigheid, ik zie ook daadwerkelijk geen diepte.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, oké, volgens mij lijk je op m'n zus.
Nee die wetmatigheid gold vooral vorig jaar. Dit jaar niet meer zoquote:Op donderdag 27 november 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze maand heeft 30 dagen, dus ik zou van het eind niet te veel verwachten.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energiequote:
Het universum compenseert voor de enorme buit die nog komen gaat.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar november is tot nu toe vrij karig. Op 4 nov 50 cent gevonden en dat was hetNou ja, het is wat het is uiteindelijk
Hmm, oké, dat wordt 'm niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet alleen onhandigheid, ik zie ook daadwerkelijk geen diepte.
Wie sjal het sjeggequote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het universum compenseert voor de enorme buit die nog komen gaat.
en dan foto van Ballie onder de piramide zodat het je energie zou gevenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energie
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, oké, dat wordt 'm niet.
Mijn zus gooide vroeger ook met van alles. Ze wilde een keer een glas melk naar mij gooien, maar goot dat toen eerst over haarzelf toen ze haar arm naar achteren deed om te gooien.
Ja en het is dus geen placebo, waardoor je het placebo ermee kunt vergelijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ja, die werkt wel echt natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk dit recept jongens
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Waren het energiekristallen ook?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energie
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn oordopjes lagen vanochtend nog boven. Dus ik zette m'n koptelefoon maar op voor onderweg. En nu zit ik al de hele tijd met dat ding op beetje muziekjes te luisteren. Had hem al even niet meer gebruikt. Het is toch weer anders. Fijner.
Ik word enorm teleurgesteld door het universum, maar misschien is dat het gewoonquote:
Gewoon zorgen dat jij de teleurstelling voor het universum bent. Zal 'm leren.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word enorm teleurgesteld door het universum, maar misschien is dat het gewoon
Ja, dan wordt alles in juiste banen gestuurd. Dat is een hele wetenschap.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk zoiets in piramide vorm
Graag gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.
Denk dat ik daar alleen mezelf mee hebquote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat jij de teleurstelling voor het universum bent. Zal 'm leren.
Ik ben nog steeds blij met mijn Sony WH-1000XM4. Die is qua prijs ook best te behappen tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.
Voor mooi had er ook nog een biljetje in dat portemonneetje moeten zittenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het universum compenseert voor de enorme buit die nog komen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik vind mijn Sony WH-1000XM3 ook nog heel fijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met mijn Sony WH-1000XM4. Die is qua prijs ook best te behappen tegenwoordig.
Als ik volgende week naar Berlijn ga met de trein kan ik me dan ook helemaal afsluiten.
Mijn dopjes zijn de WF-1000XM4, die vond ik ook wel fijn. Maar wel al twee keer onder garantie vervangen wegens dode batterijen in de dopjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met mijn Sony WH-1000XM4. Die is qua prijs ook best te behappen tegenwoordig.
Als ik volgende week naar Berlijn ga met de trein kan ik me dan ook helemaal afsluiten.
Nothing Earbuds. Beetje hip zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn dopjes zijn de WF-1000XM4, die vond ik ook wel fijn. Maar wel al twee keer onder garantie vervangen wegens dode batterijen in de dopjes.
Als deze overlijden weet ik nog niet wat ik nu zou nemen eigenlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mooi had er ook nog een biljetje in dat portemonneetje moeten zittenMaar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je een pincet voor nodig? En een grijpertje? Zodat je het muntje onaangeraakt van de straat in het zakje kunt doen als een soort wetenschappelijke vondst?
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 27 november 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als er een baardhaar scheef groeit dat hij hem er uit kan trekkenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Waar heb je een pincet voor nodig? En een grijpertje? Zodat je het muntje onaangeraakt van de straat in het zakje kunt doen als een soort wetenschappelijke vondst?
Maar groeit zijn baard dan extra hard tijdens het zoeken van muntjes of zo?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
als er een baardhaar scheef groeit dat hij hem er uit kan trekken
Da's de testosteron die vrijkomt tijdens de zoektocht.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar groeit zijn baard dan extra hard tijdens het zoeken van muntjes of zo?
Niet dat ik antwoord heb op mijn vraag. Want die persoon kon het niet achterhalen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook maar gissen.
sjoe.... ga wat doen jijquote:
Hrm. Opgebruikt of zit het kabeltje niet lekker?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar die daglichtlamp knippert, dat is niet de bedoeling.
Ik koop eigenlijk nooit een geluidding zonder het eerst te luisteren.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nothing Earbuds. Beetje hip zijn.
Die heb ik net besteld.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar die daglichtlamp knippert, dat is niet de bedoeling.
Mja, gisteren gloeide ik al flink en vandaag voel ik me best slap. Doe het rustiger aan vandaag.quote:
Kan zomaar eens een manflu zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, gisteren gloeide ik al flink en vandaag voel ik me best slap. Doe het rustiger aan vandaag.
Ik vind dat je erg onervaren overkomt Reccequote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
heb je je testament al af?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, gisteren gloeide ik al flink en vandaag voel ik me best slap. Doe het rustiger aan vandaag.
Geen ideequote:Op donderdag 27 november 2025 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrm. Opgebruikt of zit het kabeltje niet lekker?
Jezus hoe zie je dit in vredesnaam liggen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat je erg onervaren overkomt RecceEen pincet heb je natuurlijk voor als het muntje in de voeg tussen twee stenen ligt. Is nog niet gebeurd maar dat is een kwestie van tijd. Er zijn hier hele stukken plein waar de stenen nogal los lggen.
Grijpertje voor dit soort situaties. Is al wel voorgekomen dus.
[ afbeelding ]
Skillzquote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus hoe zie je dit in vredesnaam liggen.
joejoequote:Je bestelling (...) is gelukt!
Oh ja, met deze situaties had ik nog geen rekening mee gehouden inderdaad. Ik zie ook nooit muntjes liggen, maar dat komt natuurlijk ook doordat ik in het buitengebied loop en niet in de stad.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat je erg onervaren overkomt RecceEen pincet heb je natuurlijk voor als het muntje in de voeg tussen twee stenen ligt. Is nog niet gebeurd maar dat is een kwestie van tijd. Er zijn hier hele stukken plein waar de stenen nogal los lggen.
Grijpertje voor dit soort situaties. Is al wel voorgekomen dus.
[ afbeelding ]
Je loopt op een station, in Duitsland, bij de bagagekluisjes. Dat zijn al drie vlaggen verhoogde waakzaamheid. Dan zie je dat rooster en dan WEET je eigenlijk al "daar ligt wat onder". Want als daar wat in valt, kan niemand het meer oprapen. Dus dan ga je kijken. En ja hoorquote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus hoe zie je dit in vredesnaam liggen.
Klaar met jou.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al 5 jaar, misschien is ie er gewoon klaar mee
Die CE net tipte.quote:
Ah. Yes. Die hebben we Essie toen ook aangesmeerd.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die CE net tipte.Zag er goed uit, wat het soort wat ik zocht en ook zo'n beetje wat ik bereid was om er aan uit te geven.
nice. hoop dat je er veel plezier van hebtquote:Op donderdag 27 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die CE net tipte.Zag er goed uit, wat het soort wat ik zocht en ook zo'n beetje wat ik bereid was om er aan uit te geven.
Ik vertrouw jullie oordeel.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Yes. Die hebben we Essie toen ook aangesmeerd.
Na vijf jaar is soms een adapter wel gaar.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Wel typisch dat ik de kabel gewoon in het stopcontact heb laten zitten.
Hmm? Alweer?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou zonde zijn op FOK! stopt.
Waarom zou FOK! stoppen?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou zonde zijn op FOK! stopt.
Nou het voelt nu wel een klein beetje alsof we op een zinkend schip zitten.quote:
Niet meer of minder dan de afgelopen 3 jaar toch?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou het voelt nu wel een klein beetje alsof we op een zinkend schip zitten.
Ja weet niet eigenlijk.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan de afgelopen 3 jaar toch?
Een nieuwe mag niet meer zeker?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de hamster die de servers draaiende houdt in z'n radje moe is
Gek genoeg zijn we daar wel mee bezigquote:
dan even afmaken voor je mannengriep doorzetquote:Op donderdag 27 november 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn we daar wel mee bezig
Ook handig voor later ja.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan even afmaken voor je mannengriep doorzet
ik begon dinsdag met een ruwe keel... gisteren braaf dropdrankje gedronken.. (goor)quote:Op donderdag 27 november 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zit er een verkoudje aan te komen.
Wanneer wordt het kanon geplaatst op je dak?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
oke landoffice is maandag pas klaar
als het op mijn naam staatquote:Op donderdag 27 november 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer wordt het kanon geplaatst op je dak?
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon dinsdag met een ruwe keel... gisteren braaf dropdrankje gedronken.. (goor)
Vannacht kon ik de groene jongens vrij laten boven de wasbak..
Dus nu ben ik aan de fluimucil
alle buren in de stress, geen container meer te vinden, staan allemaal bij fles binnenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net alle kliko's van de buren binnengehaald. Het is waterkoud buiten. Niet fijn. Maar geen mannengriep of zo.
Het is al een zinkend schip sinds ik een account heb.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan de afgelopen 3 jaar toch?
vinnik ook... vanavond aan de drank.. alcohol ontsmetquote:Op donderdag 27 november 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Groene mannetjes noem ik die altijd
![]()
![]()
Als die eruit komen weet je dat het de goede kant op gaat. Denk ik altijd maar
Nee staan allemaal weer op hun eigen plekkie onder de carport hea.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle buren in de stress, geen container meer te vinden, staan allemaal bij fles binnen
Wat ben je toch ook een goede buurman.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee staan allemaal weer op hun eigen plekkie onder de carport hea.
O nee dat heb ik niet, ik loop alleen steeds te niesen maar zonder loopneus ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon dinsdag met een ruwe keel... gisteren braaf dropdrankje gedronken.. (goor)
Vannacht kon ik de groene jongens vrij laten boven de wasbak..
Dus nu ben ik aan de fluimucil
Stille hint.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al een zinkend schip sinds ik een account heb.
klinkt als een allergiequote:Op donderdag 27 november 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dat heb ik niet, ik loop alleen steeds te niesen maar zonder loopneus ofzo.
Ik ben zo best. Ik ben de ideale buurman, de ideale van alles. Trouw met me allenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een goede buurman.
tijd om te verhuizenquote:
Niet genoeg betaalt om het voor het weekend al geregeld te krijgen?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
oke landoffice is maandag pas klaar
quote:
blijkbaarquote:Op donderdag 27 november 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet genoeg betaalt om het voor het weekend al geregeld te krijgen?
nee . Er zijn toevallig allemaal nieuwe huizen gebouwd daar.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:01 schreef Karzai het volgende:
Geef je een bbq voor de buurt als je huisje klaar is @:bitterbal?
oke ettoquote:Op donderdag 27 november 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat maakt aantekeningen over iedereen die die post liket
dat kun je beter niet doenquote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
gvd ik was net dus met al die kabels bezig en werd nijdig van alle zooi in deze kamer die ik nog moet uitzoeken, en er stond ook nog een droogrekje en dat had ik even in de gang geyeet, dus net stond ik op en breek ik zowat m'n nek over dat droogrek in de gang.
Echtquote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja iemand moet het doen als die er weer eens af ligt.
yeetquote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
gvd ik was net dus met al die kabels bezig en werd nijdig van alle zooi in deze kamer die ik nog moet uitzoeken, en er stond ook nog een droogrekje en dat had ik even in de gang geyeet, dus net stond ik op en breek ik zowat m'n nek over dat droogrek in de gang.
Je moet eigenlijk van die rubber tegels voor onder een klimtoestel als vloerbedekking nemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Wedden dat ze dan tegen een muur of een kastje aan valt?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk van die rubber tegels voor onder een klimtoestel als vloerbedekking nemen.
quote:Op donderdag 27 november 2025 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan tegen een muur of een kastje aan valt?
Wel het vizier omlaag want voor je het weet heb je een deurkruk in je oogkas zitten.quote:
Ik heb nu wel de was weggewerkt.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk van die rubber tegels voor onder een klimtoestel als vloerbedekking nemen.
quote:Op donderdag 27 november 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu wel de was weggewerkt.
42 miljoen inwoners. Dat is bijna 261 keer Enschede.quote:Jakarta haalt Tokio in en wordt grootste stad ter wereld
...
Tokio is de afgelopen 25 jaar gestaag gegroeid, maar staat nu op de derde plaats met ongeveer 33,4 miljoen inwoners. Jakarta telt bijna 42 miljoen inwoners en Dhaka (Bangladesh) volgt met bijna 37 miljoen. Beide steden kennen ongekende groeipercentages, die Tokio sinds 2000 ver achter zich laten.
vandaag geen witte poes op schoot nemen dusquote:Op donderdag 27 november 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag nieuwe broek aan. Een zwarte. Daar zie je natuurlijk alles op. Hoe dom kon ik zijn bij het aanschaffen van die broek.
Wat precies?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Best Song Ever 🎵
Ja, ik luister dit, haat maar raak.
Enschede als SI eenheid.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
42 miljoen inwoners. Dat is bijna 261 keer Enschede.
Vreetzakquote:Op donderdag 27 november 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Bijna lunchgenot.
Maar had trek dus al een koekje genomen
Immer vreten.quote:
Je bent gewoon te traag.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit een game in de PostNL app.
"verzamel zo veel mogelijk pakketten".
Ik heb het nu 5 keer geprobeerd, steeds binnen een seconde GAME OVER NUL PUNTEN U BENT EEN SUKKEL
lazer lekker op met je klotespel en ga pakjes bezorgen stelletje uitschot
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags @:ama
Bekijk deze YouTube-video
Moet je hem niet gewoon updaten?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:11 schreef Recce het volgende:
(#*$&Q(*#&$ De PostNL-app zegt dat ze binnenkort mijn OS niet meer ondersteunen. Mag ik een nieuwe telefoon kopen omdat PostNL te lam is.
Misschien kun je dan beter die grafhoerengame spelenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:11 schreef Recce het volgende:
(#*$&Q(*#&$ De PostNL-app zegt dat ze binnenkort mijn OS niet meer ondersteunen. Mag ik een nieuwe telefoon kopen omdat PostNL te lam is.
Nee, ik heb een antieke telefoon.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je hem niet gewoon updaten?
Ja, waarschijnlijk kan mijn telefoon die hoerengame niet draaien.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter die grafhoerengame spelen
ff he. Als Jakarta nu 42M inwoners heeft en Tokyo 33M.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
42 miljoen inwoners. Dat is bijna 261 keer Enschede.
Misschien is dat maar beter ook.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk kan mijn telefoon die hoerengame niet draaien.
Ja ja, ze zijn anders gaan tellen en zo, dus eigenlijk maken ze dan hun eigen nieuws.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff he. Als Jakarta nu 42M inwoners heeft en Tokyo 33M.
Waarom is het dan NU ineens nieuws dat J T ingehaald heeft? Dat was dan vorig jaar ook al het geval. Er zijn niet vannacht 9 miljoen Jakartanen uit de lucht komen vallen denk ik.
Aanname, ik weet. Low but never zero.
Maar straks kan ik mijn pakketjes niet meer volgen op m'n telefoon omdat PostNL een grappig spelletje in hun app wil. Het leven is niet eerlijk.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is dat maar beter ook.
Andere rekenmethode gebruikt?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja ja, ze zijn anders gaan tellen en zo, dus eigenlijk maken ze dan hun eigen nieuws.
Vermenigvuldigd in plaats van opgeteld.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere rekenmethode gebruikt?
klote hoere sterf postnlquote:Op donderdag 27 november 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar straks kan ik mijn pakketjes niet meer volgen op m'n telefoon omdat PostNL een grappig spelletje in hun app wil. Het leven is niet eerlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga erwtensoep lunchen trouwens. Nu.
Met een dikke sappige worstquote:Op donderdag 27 november 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga erwtensoep lunchen trouwens. Nu.
Hoax, en de aarde is plat.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar even naar een lezing over het ontstaan van de Melkweg. Dat lijkt me nuttiger.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar even naar een lezing over het ontstaan van de Melkweg. Dat lijkt me nuttiger.
morning glory?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik wacht op mijn crispy pork met morning glory
Morning glory? Dan moet je tot morgenochtend wachten.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Alles oké daar?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
13 punten en toen was ik het zat. Hij is net wat te random gegenereerd om fatsoenlijk te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit een game in de PostNL app.
"verzamel zo veel mogelijk pakketten".
Ik heb het nu 5 keer geprobeerd, steeds binnen een seconde GAME OVER NUL PUNTEN U BENT EEN SUKKEL
lazer lekker op met je klotespel en ga pakjes bezorgen stelletje uitschot
komt wel. Komt vanzelf een keer zo'n busje onderin langs rijden.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
in mijn postnl app staat geen spelletje...
Geen pakjes in de rechterbovenhoek waar je op kan klikken?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
jawel maar het is niet dat er dan wat gaat gebeurenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen pakjes in de rechterbovenhoek waar je op kan klikken?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
ah en reed ineens een busje voorbij.
wat een stom spel.
gammaquote:
Dat stukje met Oprah zeker ?quote:
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stukje met Oprah zeker ?
Sorry,dacht ik even.quote:
Wauw. Weer 2,5 km en nu wel pijnvrij. Tevredenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Even stapjs stappen. Brace is inmiddels gearriveerd en aangetrokken. Eens zien of dat wat uithaalt.
Hier ook niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
Heb je jezelf gesnackfluenced?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik bracht net even iets bij de buurman langs en hij wenste me een fijne avond, dus dat geeft het weerbeeld wel een beetje aan.
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je jezelf gesnackfluenced?
Heb ik gisteren nog gesnoept na het sportenquote:
Vreetzakquote:Op donderdag 27 november 2025 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik gisteren nog gesnoept na het sporten
Volgens mij zijn muffins beter...
loopt dat een beetje?quote:
je bent hier welkomquote:Op donderdag 27 november 2025 14:29 schreef Recce het volgende:
Heerlijk, die regen bij een gevoelstemperatuur van rond het vriespunt. Mijn handen zijn lekker rood nu.
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zou ik ook constant klagen over het weer.
Ach, dat valt best mee.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
ja dan ben je gewoon een moeilijk persoon recce
Geniet van je jeugdige verbranding nu het nog kan, voor je het weet ben je #viesdik.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De energie ingezet voor sporten dient weer aangevuld te worden
ja sorry recce. het was een flauw grapjequote:Op donderdag 27 november 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
@:recce zit nu in een hoekje met de psycholoog te bellen
"Ze pesten me op het forum!quote:Op donderdag 27 november 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
@:recce zit nu in een hoekje met de psycholoog te bellen
Jij hebt maar geluk. We maken nooit flauwe grapjes over jou.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sorry recce. het was een flauw grapje
Ik ben m'n jeugdige verbranding al sinds corona kwijt, daarvoor was ik #viesdun. Nu moet ik iets beter opletten, al sport ik meer dan genoeg om de nodige marge te hebben.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geniet van je jeugdige verbranding nu het nog kan, voor je het weet ben je #viesdik.
Recce: "Vooral die gemene kwiwi, en een thaise bitterbal".quote:
Ja, uiteraard. Daar worden hele sessies aan gewijd.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het forumZe weten al wat je bedoelt
Sweet summer childquote:Op donderdag 27 november 2025 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben m'n jeugdige verbranding al sinds corona kwijt, daarvoor was ik #viesdun. Nu moet ik iets beter opletten, al sport ik meer dan genoeg om de nodige marge te hebben.
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Recce: "Vooral die gemene kwiwi, en een thaise bitterbal".
Psycholoog: "Uhm, ik zet je even in de wacht. Hallo? PAAZ collega's? Ja haal 'm maar op hoor, helemaal delusional die jongen, heeft het over fruit en snacks die 'm pesten".
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Psycholoog: "Uhm, ik zet je even in de wacht. Hallo? PAAZ collega's? Ja haal 'm maar op hoor, helemaal delusional die jongen, heeft het over fruit en snacks die 'm pesten".
Die arme jongen heeft ze niet allemaal netjes op de radarquote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb pepernoten gehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En ook nog lichte spraakproblemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is dat uitleg over hoe dat allemaal werkt enzo?quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dat boek PAAZ gelezen trouwens? Vond ik erg goed
Ligt eraan wat de laarsjes hebben gekost en hoe ze er nog uitzien.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
De zool van laarsjes laten repareren voor ongeveer ¤20, zouden jullie dat doen?
Mijn eerste reactie zou zijn "maar ik heb helemaal geen laarsjes?"quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Bij mijn wandelschoenen doe ik dat wel als ze verder nog goed zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Nee is een roman, maar wel gebaseerd op eigen ervaring op die afdeling van de schrijfster.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, is dat uitleg over hoe dat allemaal werkt enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee dingen tegelijkertijd doen is soms niet zo handig.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ook nog lichte spraakproblemen.
¤80 oid en ze rest is nog helemaal mooiquote:Op donderdag 27 november 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de laarsjes hebben gekost en hoe ze er nog uitzien.
Ja dan zou ik het wel doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
¤80 oid en ze rest is nog helemaal mooi
En ze liepen heerlijk maar de zool is weggesleten
En was net een pakketje wegbrengen naar een DHL punt en daar hebben ze ook een schoenreparatieservice.
Denk dat ik het wel ga doen
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is een roman, maar wel gebaseerd op eigen ervaring op die afdeling van de schrijfster.AhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie zou zijn "maar ik heb helemaal geen laarsjes?"
En ook wel goed om niet meteen maar weg te gooien maar te laten repareren eigenlijk.quote:
Ik kom straks thuis en tref een kapot slot en een paar laarsjes aan zeker?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 november 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom straks thuis en tref een kapot slot en een paar laarsjes aan zeker?
En dan ook nog een dekentje op de bank.
Been there.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geniet van je jeugdige verbranding nu het nog kan, voor je het weet ben je #viesdik.
Maar wat moet ik nou weer met laarsjes die ik waarschijnlijk niet eens pas?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Beetje wat normaalheid in je leven brengen. Dat kun je wel gebruiken
[..]
Nee is een roman, maar wel gebaseerd op eigen ervaring op die afdeling van de schrijfster.Lijkt me echt doodeng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dan zeker.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
¤80 oid en ze rest is nog helemaal mooi
En ze liepen heerlijk maar de zool is weggesleten
En was net een pakketje wegbrengen naar een DHL punt en daar hebben ze ook een schoenreparatieservice.
Denk dat ik het wel ga doen
[..]
Nee is een roman, maar wel gebaseerd op eigen ervaring op die afdeling van de schrijfster.Oh, klinkt interessant wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Laarsjes verkopen zodat je daar een nieuw slot mee kan aanschaffenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nou weer met laarsjes die ik waarschijnlijk niet eens pas?
En jij vergoedt het nieuwe slot?
De ene gesloten afdeling is de andere niet.quote:
Ben ik dan nog wel normaal volgens jouw definitie, of gaat het alleen om het dekentje?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laarsjes verkopen zodat je daar een nieuw slot mee kan aanschaffen
Ja was ook een interessant boek. Wat ik eng vond is om te beseffen dat het ook een soort moeras kan zijn; hoe meer je je best doet om eruit te komen, hoe verder je erin gezogen wordt zeg maar.quote:
Koop het nou gewoonquote:Op donderdag 27 november 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer bij kindles te kijken*klikt weg*
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 27 november 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik dan nog wel normaal volgens jouw definitie, of gaat het alleen om het dekentje?
Jaquote:Op donderdag 27 november 2025 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koop het nou gewoonGeen black friday deals?
Zou de paperwhite doen omdat de batterij 2x zo lang meegaat.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaMaar dan twijfel ik nog steeds tussen de paperwhite en de basic.
Maar dan zie ik dit scherm en denk ik 'nah laat maar'.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou de paperwhite doen omdat de batterij 2x zo lang meegaat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |