heb je je testament al af?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, gisteren gloeide ik al flink en vandaag voel ik me best slap. Doe het rustiger aan vandaag.
Geen ideequote:Op donderdag 27 november 2025 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrm. Opgebruikt of zit het kabeltje niet lekker?
Jezus hoe zie je dit in vredesnaam liggen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat je erg onervaren overkomt RecceEen pincet heb je natuurlijk voor als het muntje in de voeg tussen twee stenen ligt. Is nog niet gebeurd maar dat is een kwestie van tijd. Er zijn hier hele stukken plein waar de stenen nogal los lggen.
Grijpertje voor dit soort situaties. Is al wel voorgekomen dus.
[ afbeelding ]
Skillzquote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus hoe zie je dit in vredesnaam liggen.
joejoequote:Je bestelling (...) is gelukt!
Oh ja, met deze situaties had ik nog geen rekening mee gehouden inderdaad. Ik zie ook nooit muntjes liggen, maar dat komt natuurlijk ook doordat ik in het buitengebied loop en niet in de stad.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat je erg onervaren overkomt RecceEen pincet heb je natuurlijk voor als het muntje in de voeg tussen twee stenen ligt. Is nog niet gebeurd maar dat is een kwestie van tijd. Er zijn hier hele stukken plein waar de stenen nogal los lggen.
Grijpertje voor dit soort situaties. Is al wel voorgekomen dus.
[ afbeelding ]
Je loopt op een station, in Duitsland, bij de bagagekluisjes. Dat zijn al drie vlaggen verhoogde waakzaamheid. Dan zie je dat rooster en dan WEET je eigenlijk al "daar ligt wat onder". Want als daar wat in valt, kan niemand het meer oprapen. Dus dan ga je kijken. En ja hoorquote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus hoe zie je dit in vredesnaam liggen.
Klaar met jou.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al 5 jaar, misschien is ie er gewoon klaar mee
Die CE net tipte.quote:
Ah. Yes. Die hebben we Essie toen ook aangesmeerd.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die CE net tipte.Zag er goed uit, wat het soort wat ik zocht en ook zo'n beetje wat ik bereid was om er aan uit te geven.
nice. hoop dat je er veel plezier van hebtquote:Op donderdag 27 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die CE net tipte.Zag er goed uit, wat het soort wat ik zocht en ook zo'n beetje wat ik bereid was om er aan uit te geven.
Ik vertrouw jullie oordeel.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Yes. Die hebben we Essie toen ook aangesmeerd.
Na vijf jaar is soms een adapter wel gaar.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Wel typisch dat ik de kabel gewoon in het stopcontact heb laten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |