quote:Op donderdag 27 november 2025 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan tegen een muur of een kastje aan valt?
Wel het vizier omlaag want voor je het weet heb je een deurkruk in je oogkas zitten.quote:
Ik heb nu wel de was weggewerkt.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk van die rubber tegels voor onder een klimtoestel als vloerbedekking nemen.
quote:Op donderdag 27 november 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu wel de was weggewerkt.
42 miljoen inwoners. Dat is bijna 261 keer Enschede.quote:Jakarta haalt Tokio in en wordt grootste stad ter wereld
...
Tokio is de afgelopen 25 jaar gestaag gegroeid, maar staat nu op de derde plaats met ongeveer 33,4 miljoen inwoners. Jakarta telt bijna 42 miljoen inwoners en Dhaka (Bangladesh) volgt met bijna 37 miljoen. Beide steden kennen ongekende groeipercentages, die Tokio sinds 2000 ver achter zich laten.
vandaag geen witte poes op schoot nemen dusquote:Op donderdag 27 november 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag nieuwe broek aan. Een zwarte. Daar zie je natuurlijk alles op. Hoe dom kon ik zijn bij het aanschaffen van die broek.
Wat precies?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Best Song Ever 🎵
Ja, ik luister dit, haat maar raak.
Enschede als SI eenheid.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
42 miljoen inwoners. Dat is bijna 261 keer Enschede.
Vreetzakquote:Op donderdag 27 november 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Bijna lunchgenot.
Maar had trek dus al een koekje genomen
Immer vreten.quote:
Je bent gewoon te traag.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit een game in de PostNL app.
"verzamel zo veel mogelijk pakketten".
Ik heb het nu 5 keer geprobeerd, steeds binnen een seconde GAME OVER NUL PUNTEN U BENT EEN SUKKEL
lazer lekker op met je klotespel en ga pakjes bezorgen stelletje uitschot
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags @:ama
Bekijk deze YouTube-video
Moet je hem niet gewoon updaten?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:11 schreef Recce het volgende:
(#*$&Q(*#&$ De PostNL-app zegt dat ze binnenkort mijn OS niet meer ondersteunen. Mag ik een nieuwe telefoon kopen omdat PostNL te lam is.
Misschien kun je dan beter die grafhoerengame spelenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:11 schreef Recce het volgende:
(#*$&Q(*#&$ De PostNL-app zegt dat ze binnenkort mijn OS niet meer ondersteunen. Mag ik een nieuwe telefoon kopen omdat PostNL te lam is.
Nee, ik heb een antieke telefoon.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je hem niet gewoon updaten?
Ja, waarschijnlijk kan mijn telefoon die hoerengame niet draaien.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter die grafhoerengame spelen
ff he. Als Jakarta nu 42M inwoners heeft en Tokyo 33M.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
42 miljoen inwoners. Dat is bijna 261 keer Enschede.
Misschien is dat maar beter ook.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk kan mijn telefoon die hoerengame niet draaien.
Ja ja, ze zijn anders gaan tellen en zo, dus eigenlijk maken ze dan hun eigen nieuws.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff he. Als Jakarta nu 42M inwoners heeft en Tokyo 33M.
Waarom is het dan NU ineens nieuws dat J T ingehaald heeft? Dat was dan vorig jaar ook al het geval. Er zijn niet vannacht 9 miljoen Jakartanen uit de lucht komen vallen denk ik.
Aanname, ik weet. Low but never zero.
Maar straks kan ik mijn pakketjes niet meer volgen op m'n telefoon omdat PostNL een grappig spelletje in hun app wil. Het leven is niet eerlijk.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is dat maar beter ook.
Andere rekenmethode gebruikt?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja ja, ze zijn anders gaan tellen en zo, dus eigenlijk maken ze dan hun eigen nieuws.
Vermenigvuldigd in plaats van opgeteld.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere rekenmethode gebruikt?
klote hoere sterf postnlquote:Op donderdag 27 november 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar straks kan ik mijn pakketjes niet meer volgen op m'n telefoon omdat PostNL een grappig spelletje in hun app wil. Het leven is niet eerlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga erwtensoep lunchen trouwens. Nu.
Met een dikke sappige worstquote:Op donderdag 27 november 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga erwtensoep lunchen trouwens. Nu.
Hoax, en de aarde is plat.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar even naar een lezing over het ontstaan van de Melkweg. Dat lijkt me nuttiger.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar even naar een lezing over het ontstaan van de Melkweg. Dat lijkt me nuttiger.
morning glory?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik wacht op mijn crispy pork met morning glory
Morning glory? Dan moet je tot morgenochtend wachten.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Alles oké daar?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |