Wat ben je toch ook een goede buurman.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee staan allemaal weer op hun eigen plekkie onder de carport hea.
O nee dat heb ik niet, ik loop alleen steeds te niesen maar zonder loopneus ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon dinsdag met een ruwe keel... gisteren braaf dropdrankje gedronken.. (goor)
Vannacht kon ik de groene jongens vrij laten boven de wasbak..
Dus nu ben ik aan de fluimucil
Stille hint.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al een zinkend schip sinds ik een account heb.
klinkt als een allergiequote:Op donderdag 27 november 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dat heb ik niet, ik loop alleen steeds te niesen maar zonder loopneus ofzo.
Ik ben zo best. Ik ben de ideale buurman, de ideale van alles. Trouw met me allenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een goede buurman.
tijd om te verhuizenquote:
Niet genoeg betaalt om het voor het weekend al geregeld te krijgen?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
oke landoffice is maandag pas klaar
quote:
blijkbaarquote:Op donderdag 27 november 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet genoeg betaalt om het voor het weekend al geregeld te krijgen?
nee . Er zijn toevallig allemaal nieuwe huizen gebouwd daar.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:01 schreef Karzai het volgende:
Geef je een bbq voor de buurt als je huisje klaar is @:bitterbal?
oke ettoquote:Op donderdag 27 november 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat maakt aantekeningen over iedereen die die post liket
dat kun je beter niet doenquote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
gvd ik was net dus met al die kabels bezig en werd nijdig van alle zooi in deze kamer die ik nog moet uitzoeken, en er stond ook nog een droogrekje en dat had ik even in de gang geyeet, dus net stond ik op en breek ik zowat m'n nek over dat droogrek in de gang.
Echtquote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja iemand moet het doen als die er weer eens af ligt.
yeetquote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
gvd ik was net dus met al die kabels bezig en werd nijdig van alle zooi in deze kamer die ik nog moet uitzoeken, en er stond ook nog een droogrekje en dat had ik even in de gang geyeet, dus net stond ik op en breek ik zowat m'n nek over dat droogrek in de gang.
Je moet eigenlijk van die rubber tegels voor onder een klimtoestel als vloerbedekking nemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Wedden dat ze dan tegen een muur of een kastje aan valt?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk van die rubber tegels voor onder een klimtoestel als vloerbedekking nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |