13 punten en toen was ik het zat. Hij is net wat te random gegenereerd om fatsoenlijk te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit een game in de PostNL app.
"verzamel zo veel mogelijk pakketten".
Ik heb het nu 5 keer geprobeerd, steeds binnen een seconde GAME OVER NUL PUNTEN U BENT EEN SUKKEL
lazer lekker op met je klotespel en ga pakjes bezorgen stelletje uitschot
komt wel. Komt vanzelf een keer zo'n busje onderin langs rijden.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
in mijn postnl app staat geen spelletje...
Geen pakjes in de rechterbovenhoek waar je op kan klikken?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
jawel maar het is niet dat er dan wat gaat gebeurenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen pakjes in de rechterbovenhoek waar je op kan klikken?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
ah en reed ineens een busje voorbij.
wat een stom spel.
gammaquote:
Dat stukje met Oprah zeker ?quote:
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stukje met Oprah zeker ?
Sorry,dacht ik even.quote:
Wauw. Weer 2,5 km en nu wel pijnvrij. Tevredenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Even stapjs stappen. Brace is inmiddels gearriveerd en aangetrokken. Eens zien of dat wat uithaalt.
Hier ook niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
Heb je jezelf gesnackfluenced?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik bracht net even iets bij de buurman langs en hij wenste me een fijne avond, dus dat geeft het weerbeeld wel een beetje aan.
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je jezelf gesnackfluenced?
Heb ik gisteren nog gesnoept na het sportenquote:
Vreetzakquote:Op donderdag 27 november 2025 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik gisteren nog gesnoept na het sporten
Volgens mij zijn muffins beter...
loopt dat een beetje?quote:
je bent hier welkomquote:Op donderdag 27 november 2025 14:29 schreef Recce het volgende:
Heerlijk, die regen bij een gevoelstemperatuur van rond het vriespunt. Mijn handen zijn lekker rood nu.
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zou ik ook constant klagen over het weer.
Ach, dat valt best mee.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
ja dan ben je gewoon een moeilijk persoon recce
Geniet van je jeugdige verbranding nu het nog kan, voor je het weet ben je #viesdik.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De energie ingezet voor sporten dient weer aangevuld te worden
ja sorry recce. het was een flauw grapjequote:Op donderdag 27 november 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
@:recce zit nu in een hoekje met de psycholoog te bellen
"Ze pesten me op het forum!quote:Op donderdag 27 november 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
@:recce zit nu in een hoekje met de psycholoog te bellen
Jij hebt maar geluk. We maken nooit flauwe grapjes over jou.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sorry recce. het was een flauw grapje
Ik ben m'n jeugdige verbranding al sinds corona kwijt, daarvoor was ik #viesdun. Nu moet ik iets beter opletten, al sport ik meer dan genoeg om de nodige marge te hebben.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geniet van je jeugdige verbranding nu het nog kan, voor je het weet ben je #viesdik.
Recce: "Vooral die gemene kwiwi, en een thaise bitterbal".quote:
Ja, uiteraard. Daar worden hele sessies aan gewijd.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het forumZe weten al wat je bedoelt
Sweet summer childquote:Op donderdag 27 november 2025 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben m'n jeugdige verbranding al sinds corona kwijt, daarvoor was ik #viesdun. Nu moet ik iets beter opletten, al sport ik meer dan genoeg om de nodige marge te hebben.
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Recce: "Vooral die gemene kwiwi, en een thaise bitterbal".
Psycholoog: "Uhm, ik zet je even in de wacht. Hallo? PAAZ collega's? Ja haal 'm maar op hoor, helemaal delusional die jongen, heeft het over fruit en snacks die 'm pesten".
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Psycholoog: "Uhm, ik zet je even in de wacht. Hallo? PAAZ collega's? Ja haal 'm maar op hoor, helemaal delusional die jongen, heeft het over fruit en snacks die 'm pesten".
Die arme jongen heeft ze niet allemaal netjes op de radarquote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb pepernoten gehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En ook nog lichte spraakproblemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is dat uitleg over hoe dat allemaal werkt enzo?quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dat boek PAAZ gelezen trouwens? Vond ik erg goed
Ligt eraan wat de laarsjes hebben gekost en hoe ze er nog uitzien.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
De zool van laarsjes laten repareren voor ongeveer ¤20, zouden jullie dat doen?
Mijn eerste reactie zou zijn "maar ik heb helemaal geen laarsjes?"quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Bij mijn wandelschoenen doe ik dat wel als ze verder nog goed zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Nee is een roman, maar wel gebaseerd op eigen ervaring op die afdeling van de schrijfster.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, is dat uitleg over hoe dat allemaal werkt enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee dingen tegelijkertijd doen is soms niet zo handig.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ook nog lichte spraakproblemen.
¤80 oid en ze rest is nog helemaal mooiquote:Op donderdag 27 november 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de laarsjes hebben gekost en hoe ze er nog uitzien.
Ja dan zou ik het wel doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
¤80 oid en ze rest is nog helemaal mooi
En ze liepen heerlijk maar de zool is weggesleten
En was net een pakketje wegbrengen naar een DHL punt en daar hebben ze ook een schoenreparatieservice.
Denk dat ik het wel ga doen
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is een roman, maar wel gebaseerd op eigen ervaring op die afdeling van de schrijfster.AhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie zou zijn "maar ik heb helemaal geen laarsjes?"
En ook wel goed om niet meteen maar weg te gooien maar te laten repareren eigenlijk.quote:
Ik kom straks thuis en tref een kapot slot en een paar laarsjes aan zeker?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 november 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom straks thuis en tref een kapot slot en een paar laarsjes aan zeker?
En dan ook nog een dekentje op de bank.
Been there.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geniet van je jeugdige verbranding nu het nog kan, voor je het weet ben je #viesdik.
Maar wat moet ik nou weer met laarsjes die ik waarschijnlijk niet eens pas?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Beetje wat normaalheid in je leven brengen. Dat kun je wel gebruiken
[..]
Nee is een roman, maar wel gebaseerd op eigen ervaring op die afdeling van de schrijfster.Lijkt me echt doodeng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dan zeker.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
¤80 oid en ze rest is nog helemaal mooi
En ze liepen heerlijk maar de zool is weggesleten
En was net een pakketje wegbrengen naar een DHL punt en daar hebben ze ook een schoenreparatieservice.
Denk dat ik het wel ga doen
[..]
Nee is een roman, maar wel gebaseerd op eigen ervaring op die afdeling van de schrijfster.Oh, klinkt interessant wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Laarsjes verkopen zodat je daar een nieuw slot mee kan aanschaffenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nou weer met laarsjes die ik waarschijnlijk niet eens pas?
En jij vergoedt het nieuwe slot?
De ene gesloten afdeling is de andere niet.quote:
Ben ik dan nog wel normaal volgens jouw definitie, of gaat het alleen om het dekentje?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laarsjes verkopen zodat je daar een nieuw slot mee kan aanschaffen
Ja was ook een interessant boek. Wat ik eng vond is om te beseffen dat het ook een soort moeras kan zijn; hoe meer je je best doet om eruit te komen, hoe verder je erin gezogen wordt zeg maar.quote:
Koop het nou gewoonquote:Op donderdag 27 november 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer bij kindles te kijken*klikt weg*
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 27 november 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik dan nog wel normaal volgens jouw definitie, of gaat het alleen om het dekentje?
Jaquote:Op donderdag 27 november 2025 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koop het nou gewoonGeen black friday deals?
Zou de paperwhite doen omdat de batterij 2x zo lang meegaat.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaMaar dan twijfel ik nog steeds tussen de paperwhite en de basic.
Maar dan zie ik dit scherm en denk ik 'nah laat maar'.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou de paperwhite doen omdat de batterij 2x zo lang meegaat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |