13 punten en toen was ik het zat. Hij is net wat te random gegenereerd om fatsoenlijk te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit een game in de PostNL app.
"verzamel zo veel mogelijk pakketten".
Ik heb het nu 5 keer geprobeerd, steeds binnen een seconde GAME OVER NUL PUNTEN U BENT EEN SUKKEL
lazer lekker op met je klotespel en ga pakjes bezorgen stelletje uitschot
komt wel. Komt vanzelf een keer zo'n busje onderin langs rijden.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
in mijn postnl app staat geen spelletje...
Geen pakjes in de rechterbovenhoek waar je op kan klikken?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
in mijn postnl app staat geen spelletje...
jawel maar het is niet dat er dan wat gaat gebeurenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen pakjes in de rechterbovenhoek waar je op kan klikken?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
ah en reed ineens een busje voorbij.
wat een stom spel.
gammaquote:
Dat stukje met Oprah zeker ?quote:
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stukje met Oprah zeker ?
Sorry,dacht ik even.quote:
Wauw. Weer 2,5 km en nu wel pijnvrij. Tevredenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Even stapjs stappen. Brace is inmiddels gearriveerd en aangetrokken. Eens zien of dat wat uithaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |