SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Volgens mij is het heel gezond om die buien te hebben. Ik veroordeel mezelf altijd enorm als ik boos word of met dingen ga gooien, dus ik doe dat eigenlijk nooit en dat is niet best.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kleine pakjes tissues zijn geduldig in ieder geval.![]()
![]()
Wel weer handig, soms wordt het een soort rage cleaning. Dan heb je tenminste ook nog een schone plee aan het einde van zo'n bui enzo.
Ik weet niet wat de richtlijnen zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie et uurtje zwabber belt met de instanties.
Kunnen wij instanties doorgeven die zwab moet bellen?
Ja, zat in dat portemoneetje van begin augustus.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je dit jaar al een 2 euro-munt gevonden?
ik zie ook veel uurtjes dingen doen in bed. Doen we die alleen of samen?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de richtlijnen zijn.
Die kleine pakjes tissues zijn serieus nice om mee te gooien.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel gezond om die buien te hebben. Ik veroordeel mezelf altijd enorm als ik boos word of met dingen ga gooien, dus ik doe dat eigenlijk nooit en dat is niet best.
Heb ik best vaak eigenlijk. Moet ik alsnog de klantenservice bellen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb van de week gechat met een chatbot die niet snapte wat ik vroeg.
Gelukkig kreeg ik de optie om met een echt mens te chatten. Die snapte wel wat ik vroeg.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik best vaak eigenlijk. Moet ik alsnog de klantenservice bellen.
Maar november is tot nu toe vrij karig. Op 4 nov 50 cent gevonden en dat was hetquote:Op donderdag 27 november 2025 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zat in dat portemoneetje van begin augustus.
Is tegenwoordig ook maar gissen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg ik de optie om met een echt mens te chatten. Die snapte wel wat ik vroeg.
Misschien moet je een dartbord ophangen? Kun je even met flink wat frustratie wat pijltjes gooien.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kleine pakjes tissues zijn serieus nice om mee te gooien.Geven ook een goeie plof, zeg maar.
En ik heb mezelf wat stressballen gegeven, ergens in knijpen als ik echtechtecht niet kan gooien helpt ook. (En stiekem vliegen die ook wel eens, maar ook dat kan geen kwaad)
Het is wel een mooie bevestiging dat het niet iets nieuws is, want dit zijn eigenlijk exact hetzelfde soort driftbuien die ik als kind ook al had. Blijkbaar heb ik ergens onderweg geleerd om dat weg te stoppen, maar heb ik daar nu de capaciteit even niet zo goed voor. Nog los van de vraag of het niet gewoon beter is om er (op een gezondere manier) aan toe te geven, met een rondje (hard)lopen raak ik het vaak ook al flink kwijt, om maar wat te noemen. Maar daar heb ik niet altijd de energie meer voor.
Deze maand heeft 30 dagen, dus ik zou van het eind niet te veel verwachten.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar november is tot nu toe vrij karig. Op 4 nov 50 cent gevonden en dat was hetNou ja, het is wat het is uiteindelijk
Maar wat geef je de controlegroep?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze moeten ook veel meer onderzoek doen naar de werking van placebo's. Als je dat effect nog verder kunt versterken, kun je zo de halve apotheek wegdoen.
Haaaa, nee, met een dartboard gaan er doden vallen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een dartbord ophangen? Kun je even met flink wat frustratie wat pijltjes gooien.Maar het lijkt me echt prima dat je het niet meer wegstopt.
En als je beter snapt waar allerlei frustraties vandaan komen, neemt de behoefte om met dingen te gooien ook wel weer af.
"Maximaal 1 persoon in de ruimte."quote:Op donderdag 27 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haaaa, nee, met een dartboard gaan er doden vallen.
Een BioStabil 2000.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat geef je de controlegroep?
Whehe, oké, volgens mij lijk je op m'n zus.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huehue.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb mezelf wat stressballen gegeven, ergens in knijpen als ik echtechtecht niet kan gooien helpt ook.
quote:(En stiekem vliegen die ook wel eens, maar ook dat kan geen kwaad)
Het is niet alleen onhandigheid, ik zie ook daadwerkelijk geen diepte.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, oké, volgens mij lijk je op m'n zus.
Nee die wetmatigheid gold vooral vorig jaar. Dit jaar niet meer zoquote:Op donderdag 27 november 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze maand heeft 30 dagen, dus ik zou van het eind niet te veel verwachten.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energiequote:
Het universum compenseert voor de enorme buit die nog komen gaat.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar november is tot nu toe vrij karig. Op 4 nov 50 cent gevonden en dat was hetNou ja, het is wat het is uiteindelijk
Hmm, oké, dat wordt 'm niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet alleen onhandigheid, ik zie ook daadwerkelijk geen diepte.
Wie sjal het sjeggequote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het universum compenseert voor de enorme buit die nog komen gaat.
en dan foto van Ballie onder de piramide zodat het je energie zou gevenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energie
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, oké, dat wordt 'm niet.
Mijn zus gooide vroeger ook met van alles. Ze wilde een keer een glas melk naar mij gooien, maar goot dat toen eerst over haarzelf toen ze haar arm naar achteren deed om te gooien.
Ja en het is dus geen placebo, waardoor je het placebo ermee kunt vergelijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ja, die werkt wel echt natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk dit recept jongens
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Waren het energiekristallen ook?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energie
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn oordopjes lagen vanochtend nog boven. Dus ik zette m'n koptelefoon maar op voor onderweg. En nu zit ik al de hele tijd met dat ding op beetje muziekjes te luisteren. Had hem al even niet meer gebruikt. Het is toch weer anders. Fijner.
Ik word enorm teleurgesteld door het universum, maar misschien is dat het gewoonquote:
Gewoon zorgen dat jij de teleurstelling voor het universum bent. Zal 'm leren.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word enorm teleurgesteld door het universum, maar misschien is dat het gewoon
Ja, dan wordt alles in juiste banen gestuurd. Dat is een hele wetenschap.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk zoiets in piramide vorm
Graag gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.
Denk dat ik daar alleen mezelf mee hebquote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat jij de teleurstelling voor het universum bent. Zal 'm leren.
Ik ben nog steeds blij met mijn Sony WH-1000XM4. Die is qua prijs ook best te behappen tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |