Nee die wetmatigheid gold vooral vorig jaar. Dit jaar niet meer zoquote:Op donderdag 27 november 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze maand heeft 30 dagen, dus ik zou van het eind niet te veel verwachten.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haaaa, nee, met een dartboard gaan er doden vallen.
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energiequote:
Het universum compenseert voor de enorme buit die nog komen gaat.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar november is tot nu toe vrij karig. Op 4 nov 50 cent gevonden en dat was hetNou ja, het is wat het is uiteindelijk
Hmm, oké, dat wordt 'm niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet alleen onhandigheid, ik zie ook daadwerkelijk geen diepte.
Wie sjal het sjeggequote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het universum compenseert voor de enorme buit die nog komen gaat.
en dan foto van Ballie onder de piramide zodat het je energie zou gevenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energie
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, oké, dat wordt 'm niet.
Mijn zus gooide vroeger ook met van alles. Ze wilde een keer een glas melk naar mij gooien, maar goot dat toen eerst over haarzelf toen ze haar arm naar achteren deed om te gooien.
Ja en het is dus geen placebo, waardoor je het placebo ermee kunt vergelijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ja, die werkt wel echt natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk dit recept jongens
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Waren het energiekristallen ook?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fleur die een periode lang omgekeerde glazen piramides in haar huis had staan voor de energie
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn oordopjes lagen vanochtend nog boven. Dus ik zette m'n koptelefoon maar op voor onderweg. En nu zit ik al de hele tijd met dat ding op beetje muziekjes te luisteren. Had hem al even niet meer gebruikt. Het is toch weer anders. Fijner.
Ik word enorm teleurgesteld door het universum, maar misschien is dat het gewoonquote:
Gewoon zorgen dat jij de teleurstelling voor het universum bent. Zal 'm leren.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word enorm teleurgesteld door het universum, maar misschien is dat het gewoon
Ja, dan wordt alles in juiste banen gestuurd. Dat is een hele wetenschap.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk zoiets in piramide vorm
Graag gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.
Denk dat ik daar alleen mezelf mee hebquote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat jij de teleurstelling voor het universum bent. Zal 'm leren.
Ik ben nog steeds blij met mijn Sony WH-1000XM4. Die is qua prijs ook best te behappen tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dank voor de reminder, ik wil nog een nieuwe koptelefoon voor onderweg enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |