SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies![]()
kutjochquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Filetlapjes en tuinbonen met spekjes.
Ja maar dat is toch ook een gerecht wat je maakt dit is wel heel erg random.quote:
Die had ik gister, met worteltjesquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Moet nog even in de Jumbo wat bedenken. Misschien vissticks? (Met aardappeltjes en groente uiteraard)
Ik ben door twee ex-collega's vervangen bij een projectquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon niet zoveel haast nog, of het werk wordt bij ex-collega's gedumpt.
Ik heb vissticks, spinazie en aardappeltjes.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Moet nog even in de Jumbo wat bedenken. Misschien vissticks? (Met aardappeltjes en groente uiteraard)
Kom vechten dan.quote:
Ik heb nog 4 recepten, we grabbelen straks welquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook een gerecht wat je maakt dit is wel heel erg random.
Waarvan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik moet echt flink Bitcoin bijkopen nu.
Oh oke.quote:Emmen krijgt er nog dit jaar een gloednieuw evenement bij: Derde Kerstdag. Op die dag, 27 december, zijn in het centrum vele activiteiten. Slotstuk: een grote show op het Marktplein met vuurwerk en lichtgevende drones.
Bakkes stinkjong, eten kan op elk moment van de dag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende: Tuurlijk eet de goudvis taart voor 9 uur.
Laat even weten of het gelukt is!quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van m'n salaris dat hopelijk snel komt.
Nog een pauper ook. Vechten doe je maar met US of zoquote:
Schelden is een teken van onmacht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een pauper ook. Vechten doe je maar met US of zo
Hmm, kan ik wel eens maken. Vent kent het niet en ik ben er zeker van dat 'ie het lust.quote:
Een actie met als enige gevolg dat er aandacht gegenereerd wordt en het werkt ook nog.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-kanaal~a9b5e655/
Helaas maar 48 uur.
watblief?quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kabeljauw is vragen om grootschalige twisten.
met een goed krokant kostje is het een absoluut genot om te etenquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, kan ik wel eens maken. Vent kent het niet en ik ben er zeker van dat 'ie het lust.
Ik zit een beetje buiten het gebied, dus ik denk er meestal niet aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
watblief?
[..]
met een goed krokant kostje is het een absoluut genot om te eten
al zijn er rare mensen die er dan appelmoes bij eten
Geschiedenisnerds weten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
watblief?
[..]
met een goed krokant kostje is het een absoluut genot om te eten
al zijn er rare mensen die er dan appelmoes bij eten
Joe, zijn geld om uit te geven naar eigen inzicht. Ik heb geen zin om te kijken waar de EO hiermee heen wil, maar het zal wel de schuld van de loterij zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Cokeverslaafde Jos wint hoofdprijs in de Postcodeloterij.
hier is het ook niet heel standaard. maak op markten en braderieën is er wel een kraampje die ze bakt, maar in de supermarkt liggen ze ook niet standaard.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje buiten het gebied, dus ik denk er meestal niet aan.Ooit een keer lekkere huisgemaakte gegeten, in duister Limburg.
met kip en patatjes?quote:
Oh zo ver ben ik nog niet met kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joe, zijn geld om uit te geven naar eigen inzicht. Ik heb geen zin om te kijken waar de EO hiermee heen wil, maar het zal wel de schuld van de loterij zijn.
Ik zag EO, meer hoef ik niet te weten over hoe het verhaal gebracht gaat worden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik nog niet met kijken.
Nog even paar weken doorzakken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik moet echt flink Bitcoin bijkopen nu.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:29 schreef Karzai het volgende:
Kroket met mosterd, gebakken aardappeltjes met mayonaise, romaine sla met tomaat en balsamico dressing en appelmoes, toetje skyr met aardbeiensmaak
Na de kerst sluist alle ongewenste tyfuszooi zo naar jullie toequote:Op dinsdag 25 november 2025 11:33 schreef Karzai het volgende:
Opvallend weinig volk in de winkel vandaag, zal wel met Black friday te maken hebb3m denk ik
quote:
Dat dit kan.quote:
en dan als toetje ijs met stukjes chocolade en slagroomquote:
met een snackmuurquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon gaan importeren.
Of een eigen FEBO starten daar.
Alleen van hetzelfde bord zodat je nog een stukje aardappel in je toetje hebt zittenquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan als toetje ijs met stukjes chocolade en slagroom
kan je toch zelf maken of hebben ze geen appels in thailand?quote:
en stukjes patat en kipquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen van hetzelfde bord zodat je nog een stukje aardappel in je toetje hebt zitten
Dit heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen van hetzelfde bord zodat je nog een stukje aardappel in je toetje hebt zitten
niet zoveel zin in :pquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je toch zelf maken of hebben ze geen appels in thailand?
Spoel het dan alleen even afquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft de moeder er in dwongen zodat er minder afwas is
Jus en vleessappen door je vlaquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja dan wordt het lastig. Kan wel een potje opsturen als je wil.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jus en vleessappen door je vla
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan wordt het lastig. Kan wel een potje opsturen als je wil.
Mijn oma kauwde (luid hoorbaar) heel erg graag op te kort gekookt goedkoop rundvlees, dat zat ze dan uren te herkauwen en uiteindelijk spuugde ze het restant daarna uit op bord, was mooi om te zien.quote:
De douanebeambte komt wel aan, want die vreet alles opquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja doe maar niet. Niets wat wordt opgestuurd komt aan
*logt uitquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma kauwde (luid hoorbaar) heel erg graag op te kort gekookt goedkoop rundvlees, dat zat ze dan uren te herkauwen en uiteindelijk spuugde ze het restant daarna uit op bord, was mooi om te zien.
Maar als je iets besteld komt dat to h wel aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Yes maar bestel alles in thailand dus dat werkt welquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je iets besteld komt dat to h wel aan.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes maar bestel alles in thailand dus dat werkt wel
quote:
Spekquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even een eitje met spek als lunch
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Ik heb vannacht inbrekers het weer wat makkelijker gemaakt schijnbaar.
[ link | afbeelding ]
Nee. Ik doe dit wel vaker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn ze ook echt binnen geweest?
Oeps, dat is niet slimquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Had ballie een tijdje terug groene thee opgestuurd om te kijken of het aan zou komen. Denk dat er een douanebeambte van de thee zit te genieten nuquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je iets besteld komt dat to h wel aan.
mjaquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ballie een tijdje terug groene thee opgestuurd om te kijken of het aan zou komen. Denk dat er een douanebeamte van de thee zit te genieten nu![]()
geboorte kaartje van de dochter van mijn nichtje is ook niet aangekomenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het nog proberen met een kerstkaart, die is niet eetbaar.
Er is ergens een douanebeambte die jouw thee drinkt en allemaal van die persoonlijke kaartjes op de tafel heeft staan van mensen die hij niet kent.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geboorte kaartje van de dochter van mijn nichtje is ook niet aangekomen
Gelijk appelmoes er in smerenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het nog proberen met een kerstkaart, die is niet eetbaar.
Oh dat is stomquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is ergens een douanebeambte die jouw thee drinkt en allemaal van die persoonlijke kaartjes op de tafel heeft staan van mensen die hij niet kent.
En stiekem neemt hij beetje bij beetje je identiteit over.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is ergens een douanebeambte die jouw thee drinkt en allemaal van die persoonlijke kaartjes op de tafel heeft staan van mensen die hij niet kent.
Mooi huis heb je trouwens.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stiekem is bal daadwerkelijk uitgelogd en babbelen we nu met de douanebeambte.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vader van Hitler was ook douanebeambte, en zijn vader was zijn oom.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem is bal daadwerkelijk uitgelogd en babbelen we nu met de douanebeambte.
Bitterbeambte.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem is bal daadwerkelijk uitgelogd en babbelen we nu met de douanebeambte.
quote:
Nu heb ik zin om ze voor de AF te halen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]beste om erbij te hebben. mosterd is maar meh
quote:
Mwahquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooi huis heb je trouwens.
Ik had een croisantje pistache meegenomen, was ook wel lekkerquote:
Klinkt feestelijk.quote:
Oh ik heb voor nu twee gewone croissantjes.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een croisantje pistache meegenomen, was ook wel lekker
Was wat nieuws bij de lidl
Ik haal ze eigenlijk nooit, maar ben gek op pistache nootjes, dus dacht eens proberenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb voor nu twee gewone croissantjes.
Ik vind de Lidl bakkerij vaak wel goede dingen hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal ze eigenlijk nooit, maar ben gek op pistache nootjes, dus dacht eens proberen
Ja klopt, alleen moet je het wel dezelfde dag etenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind de Lidl bakkerij vaak wel goede dingen hebben.
Oh dat komt hier altijd wel goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen moet je het wel dezelfde dag eten
IK heb wel eens een broodje over en dan denk ik eet ik morgen wel. Maar als je het dan in de oven doet en gaat eten is het toch vaak droogquote:
Klein beetje water overheen sprenkelen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb wel eens een broodje over en dan denk ik eet ik morgen wel. Maar als je het dan in de oven doet en gaat eten is het toch vaak droog
Ja, doe ik ook, maar even goed is het dan van binnen heel droog. IK los dat wel op door er kaas tussen te doen als ik het in de over zetquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klein beetje water overheen sprenkelen.
O_oquote:
Harddrugs?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis. Even wat Brabants cultureel erfgoed in de airfryer opwarmen
Lekker knapperig.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik had brood dat net iets te oud was inmiddels
quote:
Yoloquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo oud
Dan begin je risico te nemen met ziektemakers.
dies allang weer weg want je was niet thuis om 13:00uquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:13 schreef gianni61 het volgende:
nou, ik ben thuis. de monteur komt tussen 13:00 en 17:00
het zal me benieuwen
jawel, 12:15quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dies allang weer weg want je was niet thuis om 13:00u
Die vertrekt vanzelf weerquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Tuurlijk is Hedwig er net weer als ik net wil stofzuigen.
Gewoon gaan stofzuigen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
haar probleemquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Dit is ook heftigquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Wtf 8 jaar cel en geen tbs voor de pleegouders van dat meisje.
Ja pffquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is ook heftig
https://www.nu.nl/misdaad(...)-later-vermoord.html
quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je vult voor die kat in. Nergens voor nodig
Ja dit maakt me echt een beetje kwaad merk ik. Die staan gewoon binnen no time weer op vrije voeten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-geen-tbs~a4c569ee/
8 jaar en geen tbs
al besprokenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-geen-tbs~a4c569ee/
8 jaar en geen tbs
Ik ben ook nog aan het werk tussendoorquote:
Het is ook pas een half uur geleden naar buiten gekomen ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het werk tussendoor
5 jaar zoiets.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit maakt me echt een beetje kwaad merk ik. Die staan gewoon binnen no time weer op vrije voeten.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel net zo verslavend
Worstenbroodjes
Het was drie posts erboven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het werk tussendoor
ieuwl teruglezenquote:
Die leven niet lang.quote:
quote:
quote:
En daarna weer een pleegkind in huis.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit maakt me echt een beetje kwaad merk ik. Die staan gewoon binnen no time weer op vrije voeten.
Dikke kans.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En daarna weer een pleegkind in huis.
Nederland eh? Die verdienen een tweede kans en blablabla.quote:
Men moet eens in gaan zien dat sommige mensen geen tweede kans verdienen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nederland eh? Die verdienen een tweede kans en blablabla.
Mee eens, maar ja. Zo gaat dat hier.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Men moet eens in gaan zien dat sommige mensen geen tweede kans verdienen.
Ja dat heb ik gelezen. Echt onbegrijpelijk wat sommige mensen soms denken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:53 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal is pro dieren he?
doe eens je taak als thaise Fok!knokploeg en laat deze persoon minimaal sterretjes zien:
https://www.nu.nl/321813/(...)tie-zoekt-dader.html
Man man man.. soms zou je willen dat er tijdens de zwangerschap al een IQ test zou kunnen worden gedaan, en alles onder een bepaalde grens verplicht geaborteerd wordtquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:53 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal is pro dieren he?
doe eens je taak als thaise Fok!knokploeg en laat deze persoon minimaal sterretjes zien:
https://www.nu.nl/321813/(...)tie-zoekt-dader.html
Die mensen zijn te dom om te poepen en te denkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen. Echt onbegrijpelijk wat sommige mensen soms denken.
Ik weet niet of het met IQ te maken heeft, eerder met EQ. Ook de slimste mensen kunnen enorme hufters zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Man man man.. soms zou je willen dat er tijdens de zwangerschap al een IQ test zou kunnen worden gedaan, en alles onder een bepaalde grens verplicht geaborteerd wordtBen je gelijk van een groot aantal nutteloze mensen af.
"Linkse takketrol"quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zaterdag dus uit eten en had om het vegetarische menu gevraagd want ik had niet zo'n zin in konijn of kalf of lam enzo. Kreeg meteen commentaar
quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Wtf 8 jaar cel en geen tbs voor de pleegouders van dat meisje.
Hufters zeker, maar die zie ik toch minder snel zulke oerdomme dingen doen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met IQ te maken heeft, eerder met EQ. Ook de slimste mensen kunnen enorme hufters zijn.
Slimme mensen doen nooit domme dingen uit domheid.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hufters zeker, maar die zie ik toch minder snel zulke oerdomme dingen doen.
Van wie?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zaterdag dus uit eten en had om het vegetarische menu gevraagd want ik had niet zo'n zin in konijn of kalf of lam enzo. Kreeg meteen commentaar
Ik hou ook van dieren en eet ook vleesquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
dat klinkt wat hypocriet uit de mond van een carnivoor zoals mijzelf
ja eigenlijk klopt het niet. het is niet eens puur het vlees eten maar hoe we dieren behandelenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou ook van dieren en eet ook vlees
Ik ben gek op tetten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou ook van dieren en eet ook vlees
Dit was midden op de Veluwe dus alles kwam gewoon uit de achtertuinquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van wie?
Maar het is wildseizoen, wel echt de tijd voor vlees natuurlijkHad van de week wildragout waarbij het vlees uit elkaar viel.. om je vingers bij af te likken
Niet echt.quote:
Alsof vlees goedkoop isquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso supermarktvlees verbieden, dan gaan arme mensen maar friet, tofu, insecten en pizza's eten.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eenzaam niet ongelukkig wel.
soms, wel steeds minder vaakquote:
Verschilt heel erg, maar het hoort ook een beetje bij mij. Maar ik heb wel geleerd die momenten toe te staan met de wetenschap dat ze wel voorbij gaan.quote:
ik zelf waarschijnlijkquote:
Nina poekie vermoordt jou voordat je een vork te pakken hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
Je bent pas een onmens als je met plezier en smaak je eigen huisdier opeet.
Op Ibiza gaan wonen, ook mooi weer, de inheemsen zijn heel wat gezelliger en daar zijn ze wat jonger en kun je iedere avond van bil met iemand anders en wie weet leer je zo andere mensen een beetje kennen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ik voel mij de laatste tijd echt super vaak eenzaam. Nu zie ik elke dag wel die mensen bij het ontbijt maar ja die zijn ook 100 jaar ouder
Dit is wel waar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nina poekie vermoordt jou voordat je een vork te pakken hebt.
dat zou ik hier ook kunnen als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op Ibiza gaan wonen, ook mooi weer, de inheemsen zijn heel wat gezelliger en daar zijn ze wat jonger en kun je iedere avond van bil met iemand anders en wie weet leer je zo andere mensen een beetje kennen.
Awwquote:BNNVARA stopt vanwege de bezuinigingen op de publieke omroep in 2027 met een aantal populaire programma's, zoals Kassa, 3 op Reis, First Dates en Proefkonijnen
Ook als je honderd mensen om je heen hebt, kun je nog eenzaam zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op Ibiza gaan wonen, ook mooi weer, de inheemsen zijn heel wat gezelliger en daar zijn ze wat jonger en kun je iedere avond van bil met iemand anders en wie weet leer je zo andere mensen een beetje kennen.
Ja maar de mensen daar zijn kwekgek, na een poosje ben je dan ook zo'n eilandgekkie.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou ik hier ook kunnen als ik dat zou willen
Waarheid dit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook als je honderd mensen om je heen hebt, kun je nog eenzaam zijn.
(c) tegeltjestekst CL
Ook niet. Voel me niet alleen of eenzaamquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is niet echt? Welles alleen?
Ja, dit levert wel geld op.quote:
heb ik misschien wel meer vriendenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de mensen daar zijn kwekgek, na een poosje ben je dan ook zo'n eilandgekkie.
Ja maar dat ligt dan niet aan hulliequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook als je honderd mensen om je heen hebt, kun je nog eenzaam zijn.
(c) tegeltjestekst CL
Clubje van eilandgekkies oprichten dan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik misschien wel meer vrienden
Het ligt in elk geval niet aan het gezelschap.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt dan niet aan hullie
Daarom maakt de locatie niet uit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt dan niet aan hullie
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dit levert wel geld op.
Tenzij het allemaal lijers zijn natuurlijk, dat kan altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt in elk geval niet aan het gezelschap.
Of allemaal Fokkers.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij het allemaal lijers zijn natuurlijk, dat kan altijd.
Scheelt wel of je met 100 contactgestoorde zweefteefjes op een eiland zit of met gewoon 100 vlotte mensen die vol in het leven staan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom maakt de locatie niet uit.
Type contact maakt veel verschil.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Zag het ook bij m'n grootouders, zodra er eentje wegviel. Bij m'n oma kwamen twee keer per dag kinderen en kleinkinderen over de vloer en ze had veel contact met de buurvrouw en toch was ze eenzaam.
Dat is weer andere tegeltjeswijsheid.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen is op zoek naar zichzelf en dus met zichzelf bezig, dat is net zoiets als in een PAAZ kliniek, allemaal egoīsten omdat de ziel vol zit met en van zichzelf, zijn op dat gebied nutteloze kutmensen om je eenzaamheid mee te verdrijven.
Wat eet jij vanavond?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen is op zoek naar zichzelf en dus met zichzelf bezig, dat is net zoiets als in een PAAZ kliniek, allemaal egoīsten omdat de ziel vol zit met en van zichzelf, zijn op dat gebied nutteloze kutmensen om je eenzaamheid mee te verdrijven.
Meer om handen overdag en een paar contacten die je regelmatig had die je al een teringtijd kende. Je hebt nu veel meer waarbij je vanaf nul moet opbouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Denk dta ik het in nederland ook wel had maar daar had ik dan werk
Oke. Dank voor je plasje.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die alleen zichzelf of maar heel weinig mensen om zich heen nodig hebben zijn eigenlijk een soort hagedissen, heb je niks aan.
Die eten de stomme insecten op.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die alleen zichzelf of maar heel weinig mensen om zich heen nodig hebben zijn eigenlijk een soort hagedissen, heb je niks aan.
Een tweede gebraden kippetje (met een zoet Oosters sausje) en volkoren rijst en boontjes, lekker een keer simpie de pimpie.quote:
Als ik niks te doen heb en alleen maar tijd heb om te piekeren, ben ik ook wel sneller eenzaam.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer om handen overdag en een paar contacten die je regelmatig had die je al een teringtijd kende. Je hebt nu veel meer waarbij je vanaf nul moet opbouwen.
Ik heb helemaal geen trek in speelse internetfitties joh, ik ga niet happen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Ja en dan blijkt dat die mensen dan toch anders zijn dan wat je had gedachtquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer om handen overdag en een paar contacten die je regelmatig had die je al een teringtijd kende. Je hebt nu veel meer waarbij je vanaf nul moet opbouwen.
ohquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt een slechte dag qua werk.
Het is US. Al zijn posts kan je gewoon negeren en dan mis je niks.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen trek in speelse internetfitties joh, ik ga niet happen.
En niet haten op hagedissen.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt een slechte dag qua werk.
Wou je nou beweren dat mensen online niet zijn wie ze in het echt zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan blijkt dat die mensen dan toch anders zijn dan wat je had gedacht
nee niet onlinequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wou je nou beweren dat mensen online niet zijn wie ze in het echt zijn?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tweede gebraden kippetje (met een zoet Oosters sausje) en volkoren rijst en boontjes, lekker een keer simpie de pimpie.
Er zijn ook functies voor ingebouwd om te helpen met negerenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is US. Al zijn posts kan je gewoon negeren en dan mis je niks.
Ik ben hier precies mezelf hoorquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wou je nou beweren dat mensen online niet zijn wie ze in het echt zijn?
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben hier precies mezelf hoor
Nee, zo ver kom ik niet eens.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohgaan er allemaal dingen mis?
Hoezo speels, is gewoon mijn mening, die hebben andere mensen wel eens joh.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen trek in speelse internetfitties joh, ik ga niet happen.
En niet haten op hagedissen.
nou dan is het toch nog een goede dagquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zo ver kom ik niet eens.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef gianni61 het volgende:
de hoop dat ik nog iets nuttigs met mijn middag kon doen is inmiddels wel vervlogen
oh oke oke.quote:
Maar niet qua werkquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan is het toch nog een goede dag
Je moeder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is US. Al zijn posts kan je gewoon negeren en dan mis je niks.
Qua productiviteit is het echt slecht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan is het toch nog een goede dag
Buurmeisjequote:
Het is ook gewoon lastig, helemaal als de communicatie ook wat stroever gaat omdat je allebei in een tweede taal aan het babbelen bent. En dan ga je er al van uit dat je beiden een soortgelijk iets uit het contact wil halen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan blijkt dat die mensen dan toch anders zijn dan wat je had gedacht
Vooral die ene.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh oke oke.
Want mensen online zijn immer echt
ja das ook zo. En wat men denk ik ook onderschat is het cultuur verschil wat je met sommige hebtquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lastig, helemaal als de communicatie ook wat stroever gaat omdat je allebei in een tweede taal aan het babbelen bent. En dan ga je er al van uit dat je beiden een soortgelijk iets uit het contact wil halen.
Cultuurverschillen heb je verdraaide dichtbij al, mensen die ontkennen dat het invloed heeft, letten niet op.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. En wat men denk ik ook onderschat is het cultuur verschil wat je met sommige hebt
Ik ben VIESDIK. Dat is geen online actquote:
klopt. en taalverschillen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cultuurverschillen heb je verdraaide dichtbij al, mensen die ontkennen dat het invloed heeft, letten niet op.
Och, hier ook dus schaam je nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua productiviteit is het echt slecht.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Het is aan iedereen zelf een keuze om naīef, eenzaam, contactgestoord en armlastig in het leven te staan.
Of je leest gewoon mij af en toe en probeert er wat van op te steken.
quote:
Weet ik niet. Is dat misschien hoe ik me driekwart van de tijd voel? Is het iets negatiefs eigenlijk?quote:
Aziaten zijn gewoon afstandelijke kutmensen (over het algemeen)quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. En wat men denk ik ook onderschat is het cultuur verschil wat je met sommige hebt
Hangt ook af van het type contact en de intensiteit daarvan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had tijdens mijn studietijd niet hele grote cultuurverschillen in de omgang met mensen hoor. Of ik moet mij daar onbewust iets meer rekening mee hebben gehouden dan ik denk.
Hoe het niet moet??quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Het is aan iedereen zelf een keuze om naīef, eenzaam, contactgestoord en armlastig in het leven te staan.
Denk dat eenzaam wel een negatief gevoel is jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is dat misschien hoe ik me driekwart van de tijd voel? Is het iets negatiefs eigenlijk?
quote:Eenzaamheid is het subjectieve gevoel van een gemis aan (kwaliteit van) sociale relaties, wat kan ontstaan door een gebrek aan contacten of een gebrek aan diepgang in de bestaande contacten. Het is een persoonlijk en onaangenaam gevoel van leegte, verdriet, en isolatie, dat niet hetzelfde is als alleen zijn; het gaat om het ervaren van een verschil tussen de gewenste en de aanwezige sociale contacten.
echt onwijze onzinquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aziaten zijn gewoon afstandelijke kutmensen (over het algemeen)
Gelachen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Nee dat zijn Scandinaviërs.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen straks bedenken hoe ik die uren ga verantwoorden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, hier ook dus schaam je niet
Finnen (wat ik geen Scandinaviers vind) zijn nog introverterquote:
Tot je ermee gaat zuipen.quote:
"Productie problemen"quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen straks bedenken hoe ik die uren ga verantwoorden.
Inderdaad. Mijn eigen (Nederlandse) familie is vele malen kouder en afstandelijker dan mijn (Aziatische) schoonfamiliequote:
Hele fijne mensen om mee samen te werken. Straight to the point en lekker kort en bondig.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Finnen (wat ik geen Scandinaviers vind) zijn nog introverter
Maar je had serieus wat anders gedacht als Europeaanse op een eiland vol met vage mensen die vooral naar zichzelf op zoek zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat eenzaam wel een negatief gevoel is ja
[..]
Hoezo zouden het geen Scandinaviërs zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Finnen (wat ik geen Scandinaviers vind) zijn nog introverter
Die zijn allang blij dat ze er geen woord van een kilometer aan hoeven te verspillen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hele fijne mensen om mee samen te werken. Straight to the point en lekker kort en bondig.
Mentaal uitgeput en leeggezogen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens ben ik eenzamer na een week intensief sociaal contact met werk, borrels etc. Dan 3 weken vakantie met geen mens gesproken te hebben.
ik denk niet dat het in rotterdam makkelijker vrienden maken was. Heb ik idd ook geen nieuwe vrienden gemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je had serieus wat anders gedacht als Europeaanse op een eiland vol met vage mensen die vooral naar zichzelf op zoek zijn?
Dit zie je nog wel als de cultuur verschillen niet zo groot zijn zoals in een doorsnee dorpje met normale mensen in Italië, op Cyprus of in Friesland.
Ook maar vooral eenzaam denk ik. Geen echte connectie gemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mentaal uitgeput en leeggezogen.
Wel tegen narcistische bleekneuzen die over "gele zeikerd" beginnen en zo natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten niet vast aan het hoogland en vallen er politiek noch taalkundig onder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo zouden het geen Scandinaviërs zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |