Spoel het dan alleen even afquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft de moeder er in dwongen zodat er minder afwas is
Jus en vleessappen door je vlaquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen van hetzelfde bord zodat je nog een stukje aardappel in je toetje hebt zitten
ja dan wordt het lastig. Kan wel een potje opsturen als je wil.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jus en vleessappen door je vla
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan wordt het lastig. Kan wel een potje opsturen als je wil.
Mijn oma kauwde (luid hoorbaar) heel erg graag op te kort gekookt goedkoop rundvlees, dat zat ze dan uren te herkauwen en uiteindelijk spuugde ze het restant daarna uit op bord, was mooi om te zien.quote:
De douanebeambte komt wel aan, want die vreet alles opquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja doe maar niet. Niets wat wordt opgestuurd komt aan
*logt uitquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma kauwde (luid hoorbaar) heel erg graag op te kort gekookt goedkoop rundvlees, dat zat ze dan uren te herkauwen en uiteindelijk spuugde ze het restant daarna uit op bord, was mooi om te zien.
Maar als je iets besteld komt dat to h wel aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Yes maar bestel alles in thailand dus dat werkt welquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je iets besteld komt dat to h wel aan.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes maar bestel alles in thailand dus dat werkt wel
quote:
Spekquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even een eitje met spek als lunch
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Ik heb vannacht inbrekers het weer wat makkelijker gemaakt schijnbaar.
[ link | afbeelding ]
Nee. Ik doe dit wel vaker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn ze ook echt binnen geweest?
Oeps, dat is niet slimquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Ik heb vannacht inbrekers het weer wat makkelijker gemaakt schijnbaar.
[ link | afbeelding ]
Had ballie een tijdje terug groene thee opgestuurd om te kijken of het aan zou komen. Denk dat er een douanebeambte van de thee zit te genieten nuquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je iets besteld komt dat to h wel aan.
mjaquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ballie een tijdje terug groene thee opgestuurd om te kijken of het aan zou komen. Denk dat er een douanebeamte van de thee zit te genieten nu![]()
geboorte kaartje van de dochter van mijn nichtje is ook niet aangekomenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het nog proberen met een kerstkaart, die is niet eetbaar.
Er is ergens een douanebeambte die jouw thee drinkt en allemaal van die persoonlijke kaartjes op de tafel heeft staan van mensen die hij niet kent.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geboorte kaartje van de dochter van mijn nichtje is ook niet aangekomen
Gelijk appelmoes er in smerenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het nog proberen met een kerstkaart, die is niet eetbaar.
Oh dat is stomquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |