Nee, zo ver kom ik niet eens.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohgaan er allemaal dingen mis?
Hoezo speels, is gewoon mijn mening, die hebben andere mensen wel eens joh.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen trek in speelse internetfitties joh, ik ga niet happen.
En niet haten op hagedissen.
nou dan is het toch nog een goede dagquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zo ver kom ik niet eens.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef gianni61 het volgende:
de hoop dat ik nog iets nuttigs met mijn middag kon doen is inmiddels wel vervlogen
oh oke oke.quote:
Maar niet qua werkquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan is het toch nog een goede dag
Je moeder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is US. Al zijn posts kan je gewoon negeren en dan mis je niks.
Qua productiviteit is het echt slecht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan is het toch nog een goede dag
Buurmeisjequote:
Het is ook gewoon lastig, helemaal als de communicatie ook wat stroever gaat omdat je allebei in een tweede taal aan het babbelen bent. En dan ga je er al van uit dat je beiden een soortgelijk iets uit het contact wil halen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan blijkt dat die mensen dan toch anders zijn dan wat je had gedacht
Vooral die ene.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh oke oke.
Want mensen online zijn immer echt
ja das ook zo. En wat men denk ik ook onderschat is het cultuur verschil wat je met sommige hebtquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lastig, helemaal als de communicatie ook wat stroever gaat omdat je allebei in een tweede taal aan het babbelen bent. En dan ga je er al van uit dat je beiden een soortgelijk iets uit het contact wil halen.
Cultuurverschillen heb je verdraaide dichtbij al, mensen die ontkennen dat het invloed heeft, letten niet op.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. En wat men denk ik ook onderschat is het cultuur verschil wat je met sommige hebt
Ik ben VIESDIK. Dat is geen online actquote:
klopt. en taalverschillen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cultuurverschillen heb je verdraaide dichtbij al, mensen die ontkennen dat het invloed heeft, letten niet op.
Och, hier ook dus schaam je nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua productiviteit is het echt slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |