Nee, zo ver kom ik niet eens.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohgaan er allemaal dingen mis?
Hoezo speels, is gewoon mijn mening, die hebben andere mensen wel eens joh.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen trek in speelse internetfitties joh, ik ga niet happen.
En niet haten op hagedissen.
nou dan is het toch nog een goede dagquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zo ver kom ik niet eens.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef gianni61 het volgende:
de hoop dat ik nog iets nuttigs met mijn middag kon doen is inmiddels wel vervlogen
oh oke oke.quote:
Maar niet qua werkquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan is het toch nog een goede dag
Je moeder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is US. Al zijn posts kan je gewoon negeren en dan mis je niks.
Qua productiviteit is het echt slecht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan is het toch nog een goede dag
Buurmeisjequote:
Het is ook gewoon lastig, helemaal als de communicatie ook wat stroever gaat omdat je allebei in een tweede taal aan het babbelen bent. En dan ga je er al van uit dat je beiden een soortgelijk iets uit het contact wil halen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan blijkt dat die mensen dan toch anders zijn dan wat je had gedacht
Vooral die ene.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh oke oke.
Want mensen online zijn immer echt
ja das ook zo. En wat men denk ik ook onderschat is het cultuur verschil wat je met sommige hebtquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lastig, helemaal als de communicatie ook wat stroever gaat omdat je allebei in een tweede taal aan het babbelen bent. En dan ga je er al van uit dat je beiden een soortgelijk iets uit het contact wil halen.
Cultuurverschillen heb je verdraaide dichtbij al, mensen die ontkennen dat het invloed heeft, letten niet op.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. En wat men denk ik ook onderschat is het cultuur verschil wat je met sommige hebt
Ik ben VIESDIK. Dat is geen online actquote:
klopt. en taalverschillen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cultuurverschillen heb je verdraaide dichtbij al, mensen die ontkennen dat het invloed heeft, letten niet op.
Och, hier ook dus schaam je nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua productiviteit is het echt slecht.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Het is aan iedereen zelf een keuze om naīef, eenzaam, contactgestoord en armlastig in het leven te staan.
Of je leest gewoon mij af en toe en probeert er wat van op te steken.
quote:
Weet ik niet. Is dat misschien hoe ik me driekwart van de tijd voel? Is het iets negatiefs eigenlijk?quote:
Aziaten zijn gewoon afstandelijke kutmensen (over het algemeen)quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. En wat men denk ik ook onderschat is het cultuur verschil wat je met sommige hebt
Hangt ook af van het type contact en de intensiteit daarvan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had tijdens mijn studietijd niet hele grote cultuurverschillen in de omgang met mensen hoor. Of ik moet mij daar onbewust iets meer rekening mee hebben gehouden dan ik denk.
Hoe het niet moet??quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Het is aan iedereen zelf een keuze om naīef, eenzaam, contactgestoord en armlastig in het leven te staan.
Denk dat eenzaam wel een negatief gevoel is jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is dat misschien hoe ik me driekwart van de tijd voel? Is het iets negatiefs eigenlijk?
quote:Eenzaamheid is het subjectieve gevoel van een gemis aan (kwaliteit van) sociale relaties, wat kan ontstaan door een gebrek aan contacten of een gebrek aan diepgang in de bestaande contacten. Het is een persoonlijk en onaangenaam gevoel van leegte, verdriet, en isolatie, dat niet hetzelfde is als alleen zijn; het gaat om het ervaren van een verschil tussen de gewenste en de aanwezige sociale contacten.
echt onwijze onzinquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aziaten zijn gewoon afstandelijke kutmensen (over het algemeen)
Gelachen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Nee dat zijn Scandinaviërs.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen straks bedenken hoe ik die uren ga verantwoorden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, hier ook dus schaam je niet
Finnen (wat ik geen Scandinaviers vind) zijn nog introverterquote:
Tot je ermee gaat zuipen.quote:
"Productie problemen"quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen straks bedenken hoe ik die uren ga verantwoorden.
Inderdaad. Mijn eigen (Nederlandse) familie is vele malen kouder en afstandelijker dan mijn (Aziatische) schoonfamiliequote:
Hele fijne mensen om mee samen te werken. Straight to the point en lekker kort en bondig.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Finnen (wat ik geen Scandinaviers vind) zijn nog introverter
Maar je had serieus wat anders gedacht als Europeaanse op een eiland vol met vage mensen die vooral naar zichzelf op zoek zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat eenzaam wel een negatief gevoel is ja
[..]
Hoezo zouden het geen Scandinaviërs zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Finnen (wat ik geen Scandinaviers vind) zijn nog introverter
Die zijn allang blij dat ze er geen woord van een kilometer aan hoeven te verspillen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hele fijne mensen om mee samen te werken. Straight to the point en lekker kort en bondig.
Mentaal uitgeput en leeggezogen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens ben ik eenzamer na een week intensief sociaal contact met werk, borrels etc. Dan 3 weken vakantie met geen mens gesproken te hebben.
ik denk niet dat het in rotterdam makkelijker vrienden maken was. Heb ik idd ook geen nieuwe vrienden gemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je had serieus wat anders gedacht als Europeaanse op een eiland vol met vage mensen die vooral naar zichzelf op zoek zijn?
Dit zie je nog wel als de cultuur verschillen niet zo groot zijn zoals in een doorsnee dorpje met normale mensen in Italië, op Cyprus of in Friesland.
Ook maar vooral eenzaam denk ik. Geen echte connectie gemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mentaal uitgeput en leeggezogen.
Wel tegen narcistische bleekneuzen die over "gele zeikerd" beginnen en zo natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten niet vast aan het hoogland en vallen er politiek noch taalkundig onder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo zouden het geen Scandinaviërs zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |