SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies![]()
kutjochquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Filetlapjes en tuinbonen met spekjes.
Ja maar dat is toch ook een gerecht wat je maakt dit is wel heel erg random.quote:
Die had ik gister, met worteltjesquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Moet nog even in de Jumbo wat bedenken. Misschien vissticks? (Met aardappeltjes en groente uiteraard)
Ik ben door twee ex-collega's vervangen bij een projectquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon niet zoveel haast nog, of het werk wordt bij ex-collega's gedumpt.
Ik heb vissticks, spinazie en aardappeltjes.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Moet nog even in de Jumbo wat bedenken. Misschien vissticks? (Met aardappeltjes en groente uiteraard)
Kom vechten dan.quote:
Ik heb nog 4 recepten, we grabbelen straks welquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook een gerecht wat je maakt dit is wel heel erg random.
Waarvan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik moet echt flink Bitcoin bijkopen nu.
Oh oke.quote:Emmen krijgt er nog dit jaar een gloednieuw evenement bij: Derde Kerstdag. Op die dag, 27 december, zijn in het centrum vele activiteiten. Slotstuk: een grote show op het Marktplein met vuurwerk en lichtgevende drones.
Bakkes stinkjong, eten kan op elk moment van de dag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende: Tuurlijk eet de goudvis taart voor 9 uur.
Laat even weten of het gelukt is!quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van m'n salaris dat hopelijk snel komt.
Nog een pauper ook. Vechten doe je maar met US of zoquote:
Schelden is een teken van onmacht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een pauper ook. Vechten doe je maar met US of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |