Dat is weer andere tegeltjeswijsheid.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen is op zoek naar zichzelf en dus met zichzelf bezig, dat is net zoiets als in een PAAZ kliniek, allemaal egoīsten omdat de ziel vol zit met en van zichzelf, zijn op dat gebied nutteloze kutmensen om je eenzaamheid mee te verdrijven.
Wat eet jij vanavond?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen is op zoek naar zichzelf en dus met zichzelf bezig, dat is net zoiets als in een PAAZ kliniek, allemaal egoīsten omdat de ziel vol zit met en van zichzelf, zijn op dat gebied nutteloze kutmensen om je eenzaamheid mee te verdrijven.
Meer om handen overdag en een paar contacten die je regelmatig had die je al een teringtijd kende. Je hebt nu veel meer waarbij je vanaf nul moet opbouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Denk dta ik het in nederland ook wel had maar daar had ik dan werk
Oke. Dank voor je plasje.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die alleen zichzelf of maar heel weinig mensen om zich heen nodig hebben zijn eigenlijk een soort hagedissen, heb je niks aan.
Die eten de stomme insecten op.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die alleen zichzelf of maar heel weinig mensen om zich heen nodig hebben zijn eigenlijk een soort hagedissen, heb je niks aan.
Een tweede gebraden kippetje (met een zoet Oosters sausje) en volkoren rijst en boontjes, lekker een keer simpie de pimpie.quote:
Als ik niks te doen heb en alleen maar tijd heb om te piekeren, ben ik ook wel sneller eenzaam.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer om handen overdag en een paar contacten die je regelmatig had die je al een teringtijd kende. Je hebt nu veel meer waarbij je vanaf nul moet opbouwen.
Ik heb helemaal geen trek in speelse internetfitties joh, ik ga niet happen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Ja en dan blijkt dat die mensen dan toch anders zijn dan wat je had gedachtquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer om handen overdag en een paar contacten die je regelmatig had die je al een teringtijd kende. Je hebt nu veel meer waarbij je vanaf nul moet opbouwen.
ohquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt een slechte dag qua werk.
Het is US. Al zijn posts kan je gewoon negeren en dan mis je niks.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen trek in speelse internetfitties joh, ik ga niet happen.
En niet haten op hagedissen.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt een slechte dag qua werk.
Wou je nou beweren dat mensen online niet zijn wie ze in het echt zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan blijkt dat die mensen dan toch anders zijn dan wat je had gedacht
nee niet onlinequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wou je nou beweren dat mensen online niet zijn wie ze in het echt zijn?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tweede gebraden kippetje (met een zoet Oosters sausje) en volkoren rijst en boontjes, lekker een keer simpie de pimpie.
Er zijn ook functies voor ingebouwd om te helpen met negerenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is US. Al zijn posts kan je gewoon negeren en dan mis je niks.
Ik ben hier precies mezelf hoorquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wou je nou beweren dat mensen online niet zijn wie ze in het echt zijn?
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben hier precies mezelf hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |