Hmm, kan ik wel eens maken. Vent kent het niet en ik ben er zeker van dat 'ie het lust.quote:
Een actie met als enige gevolg dat er aandacht gegenereerd wordt en het werkt ook nog.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-kanaal~a9b5e655/
Helaas maar 48 uur.
watblief?quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kabeljauw is vragen om grootschalige twisten.
met een goed krokant kostje is het een absoluut genot om te etenquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, kan ik wel eens maken. Vent kent het niet en ik ben er zeker van dat 'ie het lust.
Ik zit een beetje buiten het gebied, dus ik denk er meestal niet aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
watblief?
[..]
met een goed krokant kostje is het een absoluut genot om te eten
al zijn er rare mensen die er dan appelmoes bij eten
Geschiedenisnerds weten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
watblief?
[..]
met een goed krokant kostje is het een absoluut genot om te eten
al zijn er rare mensen die er dan appelmoes bij eten
Joe, zijn geld om uit te geven naar eigen inzicht. Ik heb geen zin om te kijken waar de EO hiermee heen wil, maar het zal wel de schuld van de loterij zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Cokeverslaafde Jos wint hoofdprijs in de Postcodeloterij.
hier is het ook niet heel standaard. maak op markten en braderieën is er wel een kraampje die ze bakt, maar in de supermarkt liggen ze ook niet standaard.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje buiten het gebied, dus ik denk er meestal niet aan.Ooit een keer lekkere huisgemaakte gegeten, in duister Limburg.
met kip en patatjes?quote:
Oh zo ver ben ik nog niet met kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joe, zijn geld om uit te geven naar eigen inzicht. Ik heb geen zin om te kijken waar de EO hiermee heen wil, maar het zal wel de schuld van de loterij zijn.
Ik zag EO, meer hoef ik niet te weten over hoe het verhaal gebracht gaat worden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik nog niet met kijken.
Nog even paar weken doorzakken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik moet echt flink Bitcoin bijkopen nu.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:29 schreef Karzai het volgende:
Kroket met mosterd, gebakken aardappeltjes met mayonaise, romaine sla met tomaat en balsamico dressing en appelmoes, toetje skyr met aardbeiensmaak
Na de kerst sluist alle ongewenste tyfuszooi zo naar jullie toequote:Op dinsdag 25 november 2025 11:33 schreef Karzai het volgende:
Opvallend weinig volk in de winkel vandaag, zal wel met Black friday te maken hebb3m denk ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |