Ik hou ook van dieren en eet ook vleesquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
dat klinkt wat hypocriet uit de mond van een carnivoor zoals mijzelf
ja eigenlijk klopt het niet. het is niet eens puur het vlees eten maar hoe we dieren behandelenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou ook van dieren en eet ook vlees
Ik ben gek op tetten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou ook van dieren en eet ook vlees
Dit was midden op de Veluwe dus alles kwam gewoon uit de achtertuinquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van wie?
Maar het is wildseizoen, wel echt de tijd voor vlees natuurlijkHad van de week wildragout waarbij het vlees uit elkaar viel.. om je vingers bij af te likken
Niet echt.quote:
Alsof vlees goedkoop isquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso supermarktvlees verbieden, dan gaan arme mensen maar friet, tofu, insecten en pizza's eten.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eenzaam niet ongelukkig wel.
soms, wel steeds minder vaakquote:
Verschilt heel erg, maar het hoort ook een beetje bij mij. Maar ik heb wel geleerd die momenten toe te staan met de wetenschap dat ze wel voorbij gaan.quote:
ik zelf waarschijnlijkquote:
Nina poekie vermoordt jou voordat je een vork te pakken hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
Je bent pas een onmens als je met plezier en smaak je eigen huisdier opeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |