Heerlijk nummer. Hopelijk weer present in de Snobquote:Op maandag 24 november 2025 13:48 schreef Tussle266 het volgende: Hoe zou het met Childish Gambino zijn?
Er komt nog wat promoveren uit de Extra 500 ook. Vorige keer hadden we dat ook tot 4 jaar erna nog. Al had Childish wel ook wat meelifbonus van de energiereclame van die andere Redbone.quote:Op maandag 24 november 2025 13:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heerlijk nummer. Hopelijk weer present in de Snob
Jimmy Cliff Richard.quote:Op maandag 24 november 2025 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het komende uur een Jimmy Cliff-nummer
Deze kan ik ook wel goed aan, eerlijk gezegd. Hoewel het begin wel het bekende dronken man bij microfoon gehalte heeft. Maar daarna wordt het wel beter.quote:Op maandag 24 november 2025 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over de doden niets dan goeds, maar dit is wel een stuk beter dan het origineel
Ja ik vind de onderste helft van deze lijst per definitie de leukstequote:Op maandag 24 november 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk om Don en zijn bekende makker nog eens te horen.
Had niet per se in dit lijstje gehoeven voor mij trouwens, maar dit lijstje zou sowieso wel zonder nummers uit deze eeuw af kunnenquote:
Zo eentje uit de categorie evergreen beweegt richting top 2000quote:
Bij jou hebben ze Just Can't Get Enough ingestart?quote:Op maandag 24 november 2025 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overgewaardeerd synthpopliedje
Deze vind ik ook niet echt nodig. Stond er bij de buren pas in 2007 in.quote:Op maandag 24 november 2025 15:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo eentje uit de categorie evergreen beweegt richting top 2000
Ik probeer gewoon consensus te vermijden terwijl ik genietquote:Op maandag 24 november 2025 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij jou hebben ze Just Can't Get Enough ingestart?
Eens. Doe maar 2 liedjes van max 2 minuten ervoor in de plaatsquote:Op maandag 24 november 2025 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik ook niet echt nodig. Stond er bij de buren pas in 2007 in.
Ja maar dan zijn het er 1001.quote:Op maandag 24 november 2025 15:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. Doe maar 2 liedjes van max 2 minuten ervoor in de plaats
Gelukkig over een maandje zonder knipquote:Op maandag 24 november 2025 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Singleversie,ook best nostalgisch
2 noteringen zei Henk toch net?quote:Op maandag 24 november 2025 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ik heb echt niet onthouden waar ik was toen ik hoorde dat Freek ziek was hoor, sneu voor Suzan en Freek en eenieder die hen lief heeft, maar het is niet een keerpunt in mijn leven ofzo.
Deze kan ik nog wel goed hebben. En ze werden sowieso best nog wat gedraaid op 5. Ik hoop dat het bij deze en Lichtje Branden blijft, maar ik zal wel slecht nieuws krijgen zo.
Oh ik luisterde niet meer nadat hij die flauwekul verkondigdequote:Op maandag 24 november 2025 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2 noteringen zei Henk toch net?
Als je boomer-ouders een ander huis kopen en je mee moetquote:Op maandag 24 november 2025 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, deze is ook totaal niet herkenbaar voor millennials. Verhuizen, wat is dat?
Boomers blijven toch altijd op dezelfde plek wonen? Fuck doorstroming!quote:Op maandag 24 november 2025 15:45 schreef camilero het volgende:
[..]
Als je boomer-ouders een ander huis kopen en je mee moet
Tja, maar die andere 2 zullen niet zo snel in de Evergreenlijst terecht komenquote:Op maandag 24 november 2025 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel mijn voorkeuren vwb schotse broertjes Reid
tja....quote:Op maandag 24 november 2025 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch mis ik cafca op dit soort momenten
ik heb geen kerstnummer gehoord?quote:Op maandag 24 november 2025 16:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Meer Sky Radio wordt het niet
10/10quote:Een keer trek je de conclusie. Vriendschap is een illusie. Vriendschap is een droom. Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom.
31 december dit jaar hoor, pas maar op. Yves, Kuitenbrouwer en Sammie in hetzelfde uur.quote:
Dat gaat altijd in golven met die Nederlandstalige meuk. In de jaren negentig en rond 2010 waren er ook al oplevingen.quote:Op maandag 24 november 2025 17:38 schreef Eightyone het volgende:
Als ik terug kon in de tijd, dan naar de tijd dat dat genre nog in het verdomhoekje zat.
Ik heb het idee dat we sinds de vroege 90's weinig smartlappen e.d. meer hebben gehad, tot voor kort.quote:Op maandag 24 november 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gaat altijd in golven met die Nederlandstalige meuk. In de jaren negentig en rond 2010 waren er ook al oplevingen.
Meh, die rijmwoordenboekjesmuziek is ook niet alles. Het enige wat hier goed aan is, is dat je het origineel kent.quote:Op maandag 24 november 2025 17:38 schreef Eightyone het volgende:
Toch liever dat oude André Hazes-materiaal dan de huidige generaties.
Jeroen, Frans, Jan, Gerard, Frans, Frans, Rene, ze zeggen allemaal hoi.quote:Op maandag 24 november 2025 17:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we sinds de vroege 90's weinig smartlappen e.d. meer hebben gehad, tot voor kort.
quote:Op maandag 24 november 2025 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik overweeg serieus voor dat blokje I Feel Love/Oxygene/Badlands van straks de auto te starten en een rondje door de polder te rijden. Het is eigenlijk gewoon strafbaar als je dat niet doet.
En deze ook nogquote:Op maandag 24 november 2025 18:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
I Feel Love/Oxygène/Badlands is een heerlijk blokje
Ach joh, in de 80s kon dat allemaal!quote:Op maandag 24 november 2025 18:45 schreef TLC het volgende:
Toch ongepast, een docent die flirt met een leerlinge, die nog blind is ook !
Kerstliedjes !quote:Op maandag 24 november 2025 19:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie hebben echt geen idee meer wat Sky Radio draait tegenwoordig he?
Het werd dus all?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Inschakelen met een stemplaatje
gaat dit liedje over aan zijn puntje zuigen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:29 schreef Fred_B het volgende:
Leuk dat Bruce ook regelmatig langskomt. Daar kan de Top 2000 nog een puntje aan zuigen.
Horizontale programmering troep. En binnenkort ook op uwen televee.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:31 schreef camilero het volgende:
Vroeger, toen hadden we nog Hilversum 3!
Ahumquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaat dit liedje over aan zijn puntje zuigen?
Nooit meer een week in spanning zitten hoe Boer Zoekt Vrouw verdergaat!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horizontale programmering troep. En binnenkort ook op uwen televee.
Dan hoef ik gewoon 3 weken lang niet in te schakelen, heerlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nooit meer een week in spanning zitten hoe Boer Zoekt Vrouw verdergaat!
Elk nadeel heb ze voordeelquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoef ik gewoon 3 weken lang niet in te schakelen, heerlijk.
Ik heb best eens horizontale gezelligheid gehad in Frankrijk, ja!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:35 schreef Tussle266 het volgende:
Zouden ze in Frankrijk ook horizontale gezelligheid hebben?
Paar weken terug nog overheen gevlogen. Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:36 schreef peaceman het volgende:
Ik ben al jaren niet meer in Frankrijk geweest
Utrecht Atrecht Kamerijk en Grevelingenquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ze in dat refrein nou precies zingen. Ik kom niet verder dan Utrecht, Atrecht, Grevelingen, Charlois en een Crepe Suzette.
Een aantal Nederlandse vertalingen van Franse plaatsnamen in elk geval.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ze in dat refrein nou precies zingen. Ik kom niet verder dan Utrecht, Atrecht, Grevelingen, Charlois en een Crepe Suzette.
waar ging je heen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:36 schreef camilero het volgende:
[..]
Paar weken terug nog overheen gevlogen. Komt wel dichtbij zo
Maar daar eet men geen stokbrood, en gaat wel in bad. Dus logisch dat ze er Frankrijk van gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een aantal Nederlandse vertalingen van Franse plaatsnamen in elk geval.
Het was oorspronkelijk de bedoeling dat het Ik Ga Naar Duitsland zou zijn overigens.
Deze tocht ging origineel naar Duitsland, maar dat vond men toch iets te morbide gezien de historie over treinritten naar dat land waarvan niemand wederkeerde.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een aantal Nederlandse vertalingen van Franse plaatsnamen in elk geval.
Het was oorspronkelijk de bedoeling dat het Ik Ga Naar Duitsland zou zijn overigens.
daar is verdorie ook al een liedje overquote:
Ik heb even gezocht in de daglijst en daar staat ie toch 208 keer in!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:42 schreef Fred_B het volgende:
Het blijft toch vreemd dat November er dan nooit instaat.
Ook fijn dat ie Los Limbos even uit liet razen voordat ie deze instartte, anders was dat nogal een smakeloze overgang geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:42 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, het kan nog beter dan All or Nothing. Daar reken je ook niet op natuurlijk.
Bartje die ratelende machinegeweren van Billy Joel naadloos over Papa van Stef Bos heen legde?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook fijn dat ie Los Limbos even uit liet razen voordat ie deze instartte, anders was dat nogal een smakeloze overgang geweest.
Zeker niet. Ik snap ook echt niet dat dit hoger staat dan het origineelquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie voegt ook echt niets toe.
Gelukkig is deze wel bekend!quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:09 schreef Fred_B het volgende:
Die ogenschijnlijk totaal onbekende Duitse muziek is ook wel een bijzondere constante factor in deze lijst.
Tanze mit mir in den morgen is toch meer gedateerd dan onbekend? Was volgens mij een grote pré Top 40 tijdperk-hit.quote:
Maar hoeveel mensen zouden dat tegenwoordig nog kennen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tanze mit mir in den morgen is toch meer gedateerd dan onbekend? Was volgens mij een grote pré Top 40 tijdperk-hit.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie voegt ook echt niets toe.
Ja, goede vraag. Het is wel opvallend hoeveel van die oubollige meuk Duits product is, ja. Al komt dat ook omdat dat relatief veel gedraaid wordt op 5, denk ik. Voorbeelden als Max van Praag en Bobbejaan Schoepen kunnen dat soort gelukjes niet overleggen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen zouden dat tegenwoordig nog kennen?
Ja, dat waren de 3 beste. Al vind ik He Ain't Heavy ook altijd wel fraai.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hollies van gister waren leuker
De mooiste Hollies komt nogquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hollies van gister waren leuker
eens met die 3 ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat waren de 3 beste. Al vind ik He Ain't Heavy ook altijd wel fraai.
Volgens mij wordt de oubollige muziek alleen tijdens deze lijst (en de week van de jaren 60) gedraaid, verder helaas nooit meer. Zelfs ik voel me te oud voor deze zender, hij staat hier al jaren nooit meer aanquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Het is wel opvallend hoeveel van die oubollige meuk Duits product is, ja. Al komt dat ook omdat dat relatief veel gedraaid wordt op 5, denk ik. Voorbeelden als Max van Praag en Bobbejaan Schoepen kunnen dat soort gelukjes niet overleggen.
Als er oubollig wordt gedraaid is het meestal Duits, volgens mijquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de oubollige muziek alleen tijdens deze lijst (en de week van de jaren 60) gedraaid, verder helaas nooit meer. Zelfs ik voel me te oud voor deze zender, hij staat hier al jaren nooit meer aan
Softrock scoorde bij jou sws behoorlijk laag viel me opquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van Bread is nog wel fraai. De rest is me wat te zoetsappig
Vind dat veel van hetzelfde. Er zijn er een paar die er uit springen en veel gaat op de grote hoopquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Softrock scoorde bij jou sws behoorlijk laag viel me op
Bakstenen op Bakhuijzen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eehm Henk/Daniël.. Linda Ronstadt staat er wel in met die versie
Ja, ik denk ook niet dat de rest hier dit meerdere keren in de week hoort.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor ik exact 1x per jaar.
Op de PC gaat het wel, maar op je telefoon is Fok niet te harden nu inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil best meeposten, en ik heb een hoge advertentie-wegklik-tolerantie, maar dit is niet meer te doen joh
Die ad rechtsonder maakt de boel onbruikbaar jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:08 schreef pipster het volgende:
[..]
Op de PC gaat het wel, maar op je telefoon is Fok niet te harden nu inderdaad.
ik kan iets noemen over brave browsersquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:08 schreef pipster het volgende:
[..]
Op de PC gaat het wel, maar op je telefoon is Fok niet te harden nu inderdaad.
Even een creatief kerstkaartje naar Harry Slingerenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:10 schreef pipster het volgende:
Dat Drukwerkdeal gaat mij ook nooit in zijn klantenlijst terugvinden met die irritante loop van ze.
Aan het origineel viel te weinig te verpestenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van Marco is nog wel enigszins te hachelen
Mijn kwaliteit van leven is zojuist met 16% toegenomen. Dank uquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan iets noemen over brave browsers
Dit verdient eigenlijk een grotere straf dan Marcootje zelf.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier alleen Pizza Hawaii in huis
Iemand kent Pizza Tiramisu nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk een grotere straf dan Marcootje zelf.
Ik vind Marcootje zelf anders een behoorlijk grote straf!quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk een grotere straf dan Marcootje zelf.
Dat was gewoon de mores in dat gezinquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:24 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik vind Marcootje zelf anders een behoorlijk grote straf!
heeft Abel het naakt ingezongen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Daniel had het over gitaristen, ik heb bij dit nummer ook nog wel een leuk weetje
quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Birgit Schuurman heeft de videoclip naakt ingespeeld
maar spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd??quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Birgit Schuurman heeft de videoclip naakt ingespeeld
ze hebben in de kroeg wel een bacootje voor jequote:Op dinsdag 25 november 2025 13:32 schreef Tussle266 het volgende:
Mooi man. Behalve dat bierdrinken dan. Daar heb ik niet zoveel mee.
Hoe is dat een verbetering?quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben in de kroeg wel een bacootje voor je
Dit is Andre Hazes. Vroeger een redelijk succesvol vertolker van het levensliedquote:
Van Leef ken ik hem geloof ik hem wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is Andre Hazes. Vroeger een redelijk succesvol vertolker van het levenslied
Dit is zeker niet de slechtste van hem inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze (in deze versie) nog wel enigszins vermakelijk.
Ze hebben ‘m in een vuurpijl de lucht in geschotenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is Andre Hazes. Vroeger een redelijk succesvol vertolker van het levenslied
Moet wel een hele grote vuurpijl zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hebben ‘m in een vuurpijl de lucht in geschoten
waarom maar 16?!?!quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn kwaliteit van leven is zojuist met 16% toegenomen. Dank u
Heb wel liever Sam Cooke.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is nou een leuk nummer om weer eens te horen
ligt er aan of ik het ook moet etenquote:
Er zijn er volgens mij maar 4 of 5 die nooit in de Top 2000 stonden die ik echt leuk vind en de rest hoor je al op 25-31 december, dus dit klopt aardig. Zo'n Kees of First of May zijn wat dat betreft uitzonderingen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Liedjes die al 20 jaar niet meer in de top 2000 staan zijn deze week het leukst
nouja een nummer als "allemaal angst" van Robert Long bijvoorbeeld. Heerlijk om gewoon te horen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er volgens mij maar 4 of 5 die nooit in de Top 2000 stonden die ik echt leuk vind en de rest hoor je al op 25-31 december, dus dit klopt aardig. Zo'n Kees of First of May zijn wat dat betreft uitzonderingen.
Mijn huidige plaatsgenoten zeggen Wollahquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:49 schreef camilero het volgende:
Zoals een voormalig plaatsgenoot van me zou zeggen: Walla!
die zie ik er bijquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nikita krijg ik ook beetje slap zaakje van. Als je nou nog de clip erbij ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |