10/10quote:Een keer trek je de conclusie. Vriendschap is een illusie. Vriendschap is een droom. Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom.
31 december dit jaar hoor, pas maar op. Yves, Kuitenbrouwer en Sammie in hetzelfde uur.quote:
Dat gaat altijd in golven met die Nederlandstalige meuk. In de jaren negentig en rond 2010 waren er ook al oplevingen.quote:Op maandag 24 november 2025 17:38 schreef Eightyone het volgende:
Als ik terug kon in de tijd, dan naar de tijd dat dat genre nog in het verdomhoekje zat.
Ik heb het idee dat we sinds de vroege 90's weinig smartlappen e.d. meer hebben gehad, tot voor kort.quote:Op maandag 24 november 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gaat altijd in golven met die Nederlandstalige meuk. In de jaren negentig en rond 2010 waren er ook al oplevingen.
Meh, die rijmwoordenboekjesmuziek is ook niet alles. Het enige wat hier goed aan is, is dat je het origineel kent.quote:Op maandag 24 november 2025 17:38 schreef Eightyone het volgende:
Toch liever dat oude André Hazes-materiaal dan de huidige generaties.
Jeroen, Frans, Jan, Gerard, Frans, Frans, Rene, ze zeggen allemaal hoi.quote:Op maandag 24 november 2025 17:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we sinds de vroege 90's weinig smartlappen e.d. meer hebben gehad, tot voor kort.
quote:Op maandag 24 november 2025 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik overweeg serieus voor dat blokje I Feel Love/Oxygene/Badlands van straks de auto te starten en een rondje door de polder te rijden. Het is eigenlijk gewoon strafbaar als je dat niet doet.
En deze ook nogquote:Op maandag 24 november 2025 18:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
I Feel Love/Oxygène/Badlands is een heerlijk blokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |