Mijn kwaliteit van leven is zojuist met 16% toegenomen. Dank uquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan iets noemen over brave browsers
Dit verdient eigenlijk een grotere straf dan Marcootje zelf.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier alleen Pizza Hawaii in huis
Iemand kent Pizza Tiramisu nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk een grotere straf dan Marcootje zelf.
Ik vind Marcootje zelf anders een behoorlijk grote straf!quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk een grotere straf dan Marcootje zelf.
Dat was gewoon de mores in dat gezinquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:24 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik vind Marcootje zelf anders een behoorlijk grote straf!
heeft Abel het naakt ingezongen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Daniel had het over gitaristen, ik heb bij dit nummer ook nog wel een leuk weetje
quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Birgit Schuurman heeft de videoclip naakt ingespeeld
maar spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd??quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Birgit Schuurman heeft de videoclip naakt ingespeeld
ze hebben in de kroeg wel een bacootje voor jequote:Op dinsdag 25 november 2025 13:32 schreef Tussle266 het volgende:
Mooi man. Behalve dat bierdrinken dan. Daar heb ik niet zoveel mee.
Hoe is dat een verbetering?quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben in de kroeg wel een bacootje voor je
Dit is Andre Hazes. Vroeger een redelijk succesvol vertolker van het levensliedquote:
Van Leef ken ik hem geloof ik hem wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is Andre Hazes. Vroeger een redelijk succesvol vertolker van het levenslied
Dit is zeker niet de slechtste van hem inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze (in deze versie) nog wel enigszins vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |