Softrock scoorde bij jou sws behoorlijk laag viel me opquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van Bread is nog wel fraai. De rest is me wat te zoetsappig
Vind dat veel van hetzelfde. Er zijn er een paar die er uit springen en veel gaat op de grote hoopquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Softrock scoorde bij jou sws behoorlijk laag viel me op
Bakstenen op Bakhuijzen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eehm Henk/Daniël.. Linda Ronstadt staat er wel in met die versie
Ja, ik denk ook niet dat de rest hier dit meerdere keren in de week hoort.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor ik exact 1x per jaar.
Op de PC gaat het wel, maar op je telefoon is Fok niet te harden nu inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil best meeposten, en ik heb een hoge advertentie-wegklik-tolerantie, maar dit is niet meer te doen joh
Die ad rechtsonder maakt de boel onbruikbaar jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:08 schreef pipster het volgende:
[..]
Op de PC gaat het wel, maar op je telefoon is Fok niet te harden nu inderdaad.
ik kan iets noemen over brave browsersquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:08 schreef pipster het volgende:
[..]
Op de PC gaat het wel, maar op je telefoon is Fok niet te harden nu inderdaad.
Even een creatief kerstkaartje naar Harry Slingerenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:10 schreef pipster het volgende:
Dat Drukwerkdeal gaat mij ook nooit in zijn klantenlijst terugvinden met die irritante loop van ze.
Aan het origineel viel te weinig te verpestenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van Marco is nog wel enigszins te hachelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |