Ze hebben ‘m in een vuurpijl de lucht in geschotenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is Andre Hazes. Vroeger een redelijk succesvol vertolker van het levenslied
Moet wel een hele grote vuurpijl zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hebben ‘m in een vuurpijl de lucht in geschoten
waarom maar 16?!?!quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn kwaliteit van leven is zojuist met 16% toegenomen. Dank u
Heb wel liever Sam Cooke.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is nou een leuk nummer om weer eens te horen
ligt er aan of ik het ook moet etenquote:
Er zijn er volgens mij maar 4 of 5 die nooit in de Top 2000 stonden die ik echt leuk vind en de rest hoor je al op 25-31 december, dus dit klopt aardig. Zo'n Kees of First of May zijn wat dat betreft uitzonderingen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Liedjes die al 20 jaar niet meer in de top 2000 staan zijn deze week het leukst
nouja een nummer als "allemaal angst" van Robert Long bijvoorbeeld. Heerlijk om gewoon te horen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er volgens mij maar 4 of 5 die nooit in de Top 2000 stonden die ik echt leuk vind en de rest hoor je al op 25-31 december, dus dit klopt aardig. Zo'n Kees of First of May zijn wat dat betreft uitzonderingen.
Mijn huidige plaatsgenoten zeggen Wollahquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:49 schreef camilero het volgende:
Zoals een voormalig plaatsgenoot van me zou zeggen: Walla!
die zie ik er bijquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nikita krijg ik ook beetje slap zaakje van. Als je nou nog de clip erbij ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |