Ach joh, in de 80s kon dat allemaal!quote:Op maandag 24 november 2025 18:45 schreef TLC het volgende:
Toch ongepast, een docent die flirt met een leerlinge, die nog blind is ook !
Kerstliedjes !quote:Op maandag 24 november 2025 19:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie hebben echt geen idee meer wat Sky Radio draait tegenwoordig he?
Het werd dus all?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Inschakelen met een stemplaatje
gaat dit liedje over aan zijn puntje zuigen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:29 schreef Fred_B het volgende:
Leuk dat Bruce ook regelmatig langskomt. Daar kan de Top 2000 nog een puntje aan zuigen.
Horizontale programmering troep. En binnenkort ook op uwen televee.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:31 schreef camilero het volgende:
Vroeger, toen hadden we nog Hilversum 3!
Ahumquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaat dit liedje over aan zijn puntje zuigen?
Nooit meer een week in spanning zitten hoe Boer Zoekt Vrouw verdergaat!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horizontale programmering troep. En binnenkort ook op uwen televee.
Dan hoef ik gewoon 3 weken lang niet in te schakelen, heerlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nooit meer een week in spanning zitten hoe Boer Zoekt Vrouw verdergaat!
Elk nadeel heb ze voordeelquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoef ik gewoon 3 weken lang niet in te schakelen, heerlijk.
Ik heb best eens horizontale gezelligheid gehad in Frankrijk, ja!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:35 schreef Tussle266 het volgende:
Zouden ze in Frankrijk ook horizontale gezelligheid hebben?
Paar weken terug nog overheen gevlogen. Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:36 schreef peaceman het volgende:
Ik ben al jaren niet meer in Frankrijk geweest
Utrecht Atrecht Kamerijk en Grevelingenquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ze in dat refrein nou precies zingen. Ik kom niet verder dan Utrecht, Atrecht, Grevelingen, Charlois en een Crepe Suzette.
Een aantal Nederlandse vertalingen van Franse plaatsnamen in elk geval.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ze in dat refrein nou precies zingen. Ik kom niet verder dan Utrecht, Atrecht, Grevelingen, Charlois en een Crepe Suzette.
waar ging je heen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:36 schreef camilero het volgende:
[..]
Paar weken terug nog overheen gevlogen. Komt wel dichtbij zo
Maar daar eet men geen stokbrood, en gaat wel in bad. Dus logisch dat ze er Frankrijk van gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een aantal Nederlandse vertalingen van Franse plaatsnamen in elk geval.
Het was oorspronkelijk de bedoeling dat het Ik Ga Naar Duitsland zou zijn overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |