Deze tocht ging origineel naar Duitsland, maar dat vond men toch iets te morbide gezien de historie over treinritten naar dat land waarvan niemand wederkeerde.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een aantal Nederlandse vertalingen van Franse plaatsnamen in elk geval.
Het was oorspronkelijk de bedoeling dat het Ik Ga Naar Duitsland zou zijn overigens.
daar is verdorie ook al een liedje overquote:
Ik heb even gezocht in de daglijst en daar staat ie toch 208 keer in!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:42 schreef Fred_B het volgende:
Het blijft toch vreemd dat November er dan nooit instaat.
Ook fijn dat ie Los Limbos even uit liet razen voordat ie deze instartte, anders was dat nogal een smakeloze overgang geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:42 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, het kan nog beter dan All or Nothing. Daar reken je ook niet op natuurlijk.
Bartje die ratelende machinegeweren van Billy Joel naadloos over Papa van Stef Bos heen legde?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook fijn dat ie Los Limbos even uit liet razen voordat ie deze instartte, anders was dat nogal een smakeloze overgang geweest.
Zeker niet. Ik snap ook echt niet dat dit hoger staat dan het origineelquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie voegt ook echt niets toe.
Gelukkig is deze wel bekend!quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:09 schreef Fred_B het volgende:
Die ogenschijnlijk totaal onbekende Duitse muziek is ook wel een bijzondere constante factor in deze lijst.
Tanze mit mir in den morgen is toch meer gedateerd dan onbekend? Was volgens mij een grote pré Top 40 tijdperk-hit.quote:
Maar hoeveel mensen zouden dat tegenwoordig nog kennen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tanze mit mir in den morgen is toch meer gedateerd dan onbekend? Was volgens mij een grote pré Top 40 tijdperk-hit.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie voegt ook echt niets toe.
Ja, goede vraag. Het is wel opvallend hoeveel van die oubollige meuk Duits product is, ja. Al komt dat ook omdat dat relatief veel gedraaid wordt op 5, denk ik. Voorbeelden als Max van Praag en Bobbejaan Schoepen kunnen dat soort gelukjes niet overleggen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen zouden dat tegenwoordig nog kennen?
Ja, dat waren de 3 beste. Al vind ik He Ain't Heavy ook altijd wel fraai.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hollies van gister waren leuker
De mooiste Hollies komt nogquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hollies van gister waren leuker
eens met die 3 ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat waren de 3 beste. Al vind ik He Ain't Heavy ook altijd wel fraai.
Volgens mij wordt de oubollige muziek alleen tijdens deze lijst (en de week van de jaren 60) gedraaid, verder helaas nooit meer. Zelfs ik voel me te oud voor deze zender, hij staat hier al jaren nooit meer aanquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Het is wel opvallend hoeveel van die oubollige meuk Duits product is, ja. Al komt dat ook omdat dat relatief veel gedraaid wordt op 5, denk ik. Voorbeelden als Max van Praag en Bobbejaan Schoepen kunnen dat soort gelukjes niet overleggen.
Als er oubollig wordt gedraaid is het meestal Duits, volgens mijquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de oubollige muziek alleen tijdens deze lijst (en de week van de jaren 60) gedraaid, verder helaas nooit meer. Zelfs ik voel me te oud voor deze zender, hij staat hier al jaren nooit meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |