love bacon, hate hamas
https://www.omroepwest.nl(...)-heeft-mij-gegijzeld

Gaby bang vermoord te worden door vader van haar zeven maanden oude baby: 'Hij heeft mij gegijzeld'
GOUDA - Ze vreest één van de volgende slachtoffers van femicide in Nederland te worden en wil dat er meer wordt gedaan aan het geweld tegen vrouwen. Gaby werd meermaals met de dood bedreigd door de vader van haar zeven maanden oude baby, de bekende rapper Kempi. Binnenkort staat hij voor de rechter voor de doodsbedreigingen en het verboden bezit van een vuurwapen.

Gaby deelt haar verhaal vanwege 'de groeiende problematiek rondom femicide en geweld tegen vrouwen in Nederland'. 'Ik wil bewustwording creëren over de risico's waar veel vrouwen dagelijks mee te maken hebben.'
Rapper Kempi, die tegenwoordig in Den Haag zou wonen, is populair onder de jeugd. Zijn muziek trekt op streamingsplatform Spotify bijna een half miljoen luisteraars per maand en op zijn verschillende socialemediakanalen heeft hij bij elkaar opgeteld honderdduizenden volgers.

Flink strafblad
Kempi, in 2008 uitgeroepen tot beste hiphop-artiest van het jaar, heeft een flink strafblad voor bijvoorbeeld het dealen van drugs, maar ook voor diverse geweldsincidenten en bedreigingen.

Het verhaal van Gaby en Kempi, die voluit Jerrely Slijger heet, begint in december 2023. Ze leren elkaar online kennen via een chat. Omdat zij op dat moment zelf in detentie zit, zien ze elkaar pas voor het eerst in juli 2024.

'Ik maak jou dood'
Een maand later blijkt Gaby zwanger te zijn. Zodra ze het hem vertelt bedreigt hij haar met de dood, blijkt uit opgenomen telefoongesprekken en audioberichten.

'Ik ga jou dood maken mongool', is te horen in zijn berichten. 'Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat je wilt. Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.'

Eigen pols doorgesneden
Jerrely probeert haar alsnog tot een abortus te dwingen. 'Bericht mij en laat weten wanneer dat 'ding' weg is enzo. Ga mijn leven niet verpesten. Ga niet mij in een situatie brengen dat ik je nek moet breken.'

Op het moment dat Gaby het kindje op een echo ziet besluit ze geen abortus te doen. 'Toen hij erachter kwam dat ik nog steeds zwanger was, werd het geweld nóg heftiger.'

'Hij heeft mij gegijzeld, met de dood bedreigd en dit keer met een vuurwapen. Ik was zo radeloos, zo bang, dat ik mijn eigen pols heb doorgesneden om naar een ziekenhuis te worden gebracht.'

Slechts tik op de vingers
Gaby wil dat de maatschappij wakker wordt. 'Elke keer wanneer er een vrouw wordt vermoord, vindt iedereen dat er wat moet gebeuren. Er wordt veel te laks met dit soort zaken omgegaan.'

'Ook mensen die het vaker hebben gedaan, krijgen alleen maar een tik op de vingers in plaats van ze goed te straffen. Ze gaan steeds een stapje verder', vervolgt ze. 'Deze mannen krijgen door de lage straffen het gevoel onaanraakbaar te zijn.'

Volgens Johan Oosterhagen, de advocaat die Gaby bijstaat, is het niet ondenkbaar dat Jerrely haar daadwerkelijk wat aandoet. 'Ik vind hem serieus gevaarlijk. Hij zegt tijdens verhoren dat hij verbaal niet zo sterk is en dat hij dingen daarom met best agressieve teksten zegt, maar alles wijst erop dat hij wel degelijk tot erger in staat is.'

'Hij verwijst telkens naar eerdere incidenten met geweld en seksueel gewelddadige toespelingen. Zet dat tegen de achtergrond van zijn strafblad en het vuurwapen dat hij gebruikt bij de bedreiging. Alles bij elkaar bevat dit dossier elementen dat het in de toekomst gruwelijk fout kan gaan.'

Gijzeling in woning
Voor die bedreiging met een vuurwapen staat Kempi overigens tot verbijstering van Gaby niet terecht, terwijl ze daarvan wel opnames heeft weten te maken. Net zoals hij zich niet hoeft te verantwoorden voor 'een gijzeling' naar een huis in Gouda.

'Ik ben in dat huis opgesloten. Mijn telefoon is afgepakt. Ik heb daar de longen uit mijn lijf geschreeuwd en om hulp geroepen', vertelt ze. 'Er zijn bij de politie zelfs klachten over geluidsoverlast binnengekomen omdat ik zo aan het schreeuwen was.'

Ze vervolgt: 'Maar omdat ik zelf in Amsterdam in de auto ben gestapt, is er volgens het OM geen sprake van een gijzeling. Terwijl de afspraak niet was dat wij naar Gouda zouden rijden. Dat deed hij tegen mijn wil.'

'Justitie moet optreden'
Door naar voren te stappen met haar verhaal hoopt ze op veranderingen bij politie en justitie. 'Ik zou willen dat er bij de eerste meldingen van huiselijk geweld strenger wordt opgetreden. Het gaat om intieme terreur. Justitie wil nu soms pas optreden als het al te laat is, als een vrouw niet meer kan praten.'

Het is een kwestie van tijd gezien zijn strafrechtelijke verleden. Een figuur die duidelijk denkt onschendbaar te zijn, die bevestiging krijgt hij van het OM die weigert om hem te vervolgen terwijl alle signalen op rood staan.
love bacon, hate hamas
Hij zegt verbaal niet sterk te zijn, hier enkele teksten uit zijn oeuvre:
Ik wil je ballen mami
Me pikkie in je stallen mami
Wow! Yup! Het is Kempi! Du Gramma Boy ook bekend als Jerrely

Dikke billen, volle tieten, mooie kut, broek strak
Chillend in je sissa's waggie tappen op 2pac
Lichaams sappen mengen, ballen in je bek zo flex
Klitje glimt hete seks kutmaat perfect
Tieten likken pik in je kut
Vinger in je ass
Computer says no.
Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.
Oei, is Kempi een moslim? Ja, dan wordt femicide wel tien keer zo waarschijnlijk, helaas...
Alvast gecondoleerd aan de nabestaanden.

Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.

Türkmenbashi
Helaas voor Gaby kan er inderdaad vaak pas echt ingegrepen worden als ze daadwerkelijk gedood is.

Wat verder ook nogal treurig is, is dat deze dreigende, mishandelende tijdbom blijkbaar toch (nog) steeds populair is onder een deel van de jeugd. Geweldig rolmodelletje...
Ze leren elkaar online kennen via een chat. Omdat zij op dat moment zelf in detentie zit, zien ze elkaar pas voor het eerst in juli 2024.

Ben wel benieuwd waarvoor ze zat dan, schorriemorrie
Eet vleesch
Helaas is ze ten dode opgeschreven, de overheid zal haar niet helpen.

4s.gif Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef Cruzinats het volgende:
Hij zegt verbaal niet sterk te zijn, hier enkele teksten uit zijn oeuvre:
[..]

Hoe verdien je daar in godsnaam geld mee?

Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd

'Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat je wilt. Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.'
Meneer is een poëet.

Conscience do cost.

Eet vleesch
0s.gif Op zondag 23 november 2025 23:45 schreef Cruzinats het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)-heeft-mij-gegijzeld

Gaby bang vermoord te worden door vader van haar zeven maanden oude baby: 'Hij heeft mij gegijzeld'
[..]
Het is een kwestie van tijd gezien zijn strafrechtelijke verleden. Een figuur die duidelijk denkt onschendbaar te zijn, die bevestiging krijgt hij van het OM die weigert om hem te vervolgen terwijl alle signalen op rood staan.
Voor dit soort figuren is een 3-strikes regel dus precies bedoeld, wat een strafblad heeft die vent :')

Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd

BE THE BEST&FUCK THE REST
0s.gif Op maandag 24 november 2025 00:44 schreef Fleischmeister het volgende:
Helaas is ze ten dode opgeschreven, de overheid zal haar niet helpen.
[..]
Hoe verdien je daar in godsnaam geld mee?
Hij is een van de weinige jongeren die nog net wel een tekstje in elkaar kan flansen.

Nooit meer slapen

steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo