Het is een kwestie van tijd gezien zijn strafrechtelijke verleden. Een figuur die duidelijk denkt onschendbaar te zijn, die bevestiging krijgt hij van het OM die weigert om hem te vervolgen terwijl alle signalen op rood staan.quote:GOUDA - Ze vreest één van de volgende slachtoffers van femicide in Nederland te worden en wil dat er meer wordt gedaan aan het geweld tegen vrouwen. Gaby werd meermaals met de dood bedreigd door de vader van haar zeven maanden oude baby, de bekende rapper Kempi. Binnenkort staat hij voor de rechter voor de doodsbedreigingen en het verboden bezit van een vuurwapen.
Gaby deelt haar verhaal vanwege 'de groeiende problematiek rondom femicide en geweld tegen vrouwen in Nederland'. 'Ik wil bewustwording creëren over de risico's waar veel vrouwen dagelijks mee te maken hebben.'
Rapper Kempi, die tegenwoordig in Den Haag zou wonen, is populair onder de jeugd. Zijn muziek trekt op streamingsplatform Spotify bijna een half miljoen luisteraars per maand en op zijn verschillende socialemediakanalen heeft hij bij elkaar opgeteld honderdduizenden volgers.
Flink strafblad
Kempi, in 2008 uitgeroepen tot beste hiphop-artiest van het jaar, heeft een flink strafblad voor bijvoorbeeld het dealen van drugs, maar ook voor diverse geweldsincidenten en bedreigingen.
Het verhaal van Gaby en Kempi, die voluit Jerrely Slijger heet, begint in december 2023. Ze leren elkaar online kennen via een chat. Omdat zij op dat moment zelf in detentie zit, zien ze elkaar pas voor het eerst in juli 2024.
'Ik maak jou dood'
Een maand later blijkt Gaby zwanger te zijn. Zodra ze het hem vertelt bedreigt hij haar met de dood, blijkt uit opgenomen telefoongesprekken en audioberichten.
'Ik ga jou dood maken mongool', is te horen in zijn berichten. 'Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat je wilt. Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.'
Eigen pols doorgesneden
Jerrely probeert haar alsnog tot een abortus te dwingen. 'Bericht mij en laat weten wanneer dat 'ding' weg is enzo. Ga mijn leven niet verpesten. Ga niet mij in een situatie brengen dat ik je nek moet breken.'
Op het moment dat Gaby het kindje op een echo ziet besluit ze geen abortus te doen. 'Toen hij erachter kwam dat ik nog steeds zwanger was, werd het geweld nóg heftiger.'
'Hij heeft mij gegijzeld, met de dood bedreigd en dit keer met een vuurwapen. Ik was zo radeloos, zo bang, dat ik mijn eigen pols heb doorgesneden om naar een ziekenhuis te worden gebracht.'
Slechts tik op de vingers
Gaby wil dat de maatschappij wakker wordt. 'Elke keer wanneer er een vrouw wordt vermoord, vindt iedereen dat er wat moet gebeuren. Er wordt veel te laks met dit soort zaken omgegaan.'
'Ook mensen die het vaker hebben gedaan, krijgen alleen maar een tik op de vingers in plaats van ze goed te straffen. Ze gaan steeds een stapje verder', vervolgt ze. 'Deze mannen krijgen door de lage straffen het gevoel onaanraakbaar te zijn.'
Volgens Johan Oosterhagen, de advocaat die Gaby bijstaat, is het niet ondenkbaar dat Jerrely haar daadwerkelijk wat aandoet. 'Ik vind hem serieus gevaarlijk. Hij zegt tijdens verhoren dat hij verbaal niet zo sterk is en dat hij dingen daarom met best agressieve teksten zegt, maar alles wijst erop dat hij wel degelijk tot erger in staat is.'
'Hij verwijst telkens naar eerdere incidenten met geweld en seksueel gewelddadige toespelingen. Zet dat tegen de achtergrond van zijn strafblad en het vuurwapen dat hij gebruikt bij de bedreiging. Alles bij elkaar bevat dit dossier elementen dat het in de toekomst gruwelijk fout kan gaan.'
Gijzeling in woning
Voor die bedreiging met een vuurwapen staat Kempi overigens tot verbijstering van Gaby niet terecht, terwijl ze daarvan wel opnames heeft weten te maken. Net zoals hij zich niet hoeft te verantwoorden voor 'een gijzeling' naar een huis in Gouda.
'Ik ben in dat huis opgesloten. Mijn telefoon is afgepakt. Ik heb daar de longen uit mijn lijf geschreeuwd en om hulp geroepen', vertelt ze. 'Er zijn bij de politie zelfs klachten over geluidsoverlast binnengekomen omdat ik zo aan het schreeuwen was.'
Ze vervolgt: 'Maar omdat ik zelf in Amsterdam in de auto ben gestapt, is er volgens het OM geen sprake van een gijzeling. Terwijl de afspraak niet was dat wij naar Gouda zouden rijden. Dat deed hij tegen mijn wil.'
'Justitie moet optreden'
Door naar voren te stappen met haar verhaal hoopt ze op veranderingen bij politie en justitie. 'Ik zou willen dat er bij de eerste meldingen van huiselijk geweld strenger wordt opgetreden. Het gaat om intieme terreur. Justitie wil nu soms pas optreden als het al te laat is, als een vrouw niet meer kan praten.'
quote:Ik wil je ballen mami
Me pikkie in je stallen mami
Wow! Yup! Het is Kempi! Du Gramma Boy ook bekend als Jerrely
Dikke billen, volle tieten, mooie kut, broek strak
Chillend in je sissa's waggie tappen op 2pac
Lichaams sappen mengen, ballen in je bek zo flex
Klitje glimt hete seks kutmaat perfect
Tieten likken pik in je kut
Vinger in je ass
Oei, is Kempi een moslim? Ja, dan wordt femicide wel tien keer zo waarschijnlijk, helaas...quote:Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.
Hoe verdien je daar in godsnaam geld mee?quote:Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef Cruzinats het volgende:
Hij zegt verbaal niet sterk te zijn, hier enkele teksten uit zijn oeuvre:
[..]
Jongeren vinden dat stoer, blijkbaar.quote:Op maandag 24 november 2025 00:44 schreef Fleischmeister het volgende:
Helaas is ze ten dode opgeschreven, de overheid zal haar niet helpen.
[..]
Hoe verdien je daar in godsnaam geld mee?
Meneer is een poëet.quote:'Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat je wilt. Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.'
Voor dit soort figuren is een 3-strikes regel dus precies bedoeld, wat een strafblad heeft die ventquote:Op zondag 23 november 2025 23:45 schreef Cruzinats het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)-heeft-mij-gegijzeld
Gaby bang vermoord te worden door vader van haar zeven maanden oude baby: 'Hij heeft mij gegijzeld'
[..]
Het is een kwestie van tijd gezien zijn strafrechtelijke verleden. Een figuur die duidelijk denkt onschendbaar te zijn, die bevestiging krijgt hij van het OM die weigert om hem te vervolgen terwijl alle signalen op rood staan.
Hij is een van de weinige jongeren die nog net wel een tekstje in elkaar kan flansen.quote:Op maandag 24 november 2025 00:44 schreef Fleischmeister het volgende:
Helaas is ze ten dode opgeschreven, de overheid zal haar niet helpen.
[..]
Hoe verdien je daar in godsnaam geld mee?
Nivootje 👌quote:Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
quote:begint in december 2023
quote:zien ze elkaar pas voor het eerst in juli 2024.
We schrijven 24-11-2025.quote:7 maanden oude baby
Je vergeet het stuk dat de vrouw zelf in de bak zat toen ze hem ontmoettequote:Op maandag 24 november 2025 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
We schrijven 24-11-2025.
Wat een ontzettend goed verhaal is dit
Oh, dan mag ze niet klagen als ze bedreigd en mishandelt wordt door hem.quote:Op maandag 24 november 2025 08:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vergeet het stuk dat de vrouw zelf in de bak zat toen ze hem ontmoette![]()
Dat is zijn verantwoordelijkheid, maar het was háár verantwoordelijkheid dat ze aanpapte met een gast waarvan bekend is wat hij allemaal op z'n kerfstok heeft, onder andere datgene dat hij nu bij haar flikt. Of dacht zij dat zij degene was die hem kon veranderen?quote:Op maandag 24 november 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, dan mag ze niet klagen als ze bedreigd en mishandelt wordt door hem.
Volgens mij gaat het er om dat hij zijn poten moet thuishouden, en niet over of zij gedacht had hem te kunnen veranderen.quote:Op maandag 24 november 2025 08:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zijn verantwoordelijkheid, maar het was háár verantwoordelijkheid dat ze aanpapte met een gast waarvan bekend is wat hij allemaal op z'n kerfstok heeft, onder andere datgene dat hij nu bij haar flikt. Of dacht zij dat zij degene was die hem kon veranderen?
Eens, maar je gaat ook niet als vrouw aanpappen met Joran van der Sloot en dan verbaasd reageren als hij je wurgt.quote:Op maandag 24 november 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat mag ze zeker, het is alleen niet echt handig om je te laten palen door iemand met een strafblad dat langer is dan een wc rol. Het is niet dat die eindeloos lange lijst van veroordelingen niet op wikipedia staat.quote:Op maandag 24 november 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dankzij de volstrekt achterlijke luisteraars naar dit soort drek hoeft die randdebiel niet te werken.quote:Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat moet hij ook, zonder meer, dat is waarom ik zei dat dát zijn verantwoordelijkheid is, en alleen de zijne. Tegelijkertijd steek ik ook niet mijn hand in een leeuwenverblijf en klaag dan dat m'n arm er af is gevreten door die stomme leeuw, want dan krijg ik als reactie 'ja, misschien had je dat ook niet moeten doen, want je weet dat leeuwen gevaarlijk zijn' en dat is dan volledig terecht, want ik weet dat een leeuw gevaarlijk is, maar zodra het over dít onderwerp gaat, dan doet die component eigen verantwoordelijkheid ineens niet meer mee.quote:Op maandag 24 november 2025 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om dat hij zijn poten moet thuishouden, en niet over of zij gedacht had hem te kunnen veranderen.
Dus dan mag ze er niks over zeggen?quote:Op maandag 24 november 2025 08:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat moet hij ook, zonder meer, dat is waarom ik zei dat dát zijn verantwoordelijkheid is, en alleen de zijne. Tegelijkertijd steek ik ook niet mijn hand in een leeuwenverblijf en klaag dan dat m'n arm er af is gevreten door die stomme leeuw, want dan krijg ik als reactie 'ja, misschien had je dat ook niet moeten doen, want je weet dat leeuwen gevaarlijk zijn' en dat is dan volledig terecht, want ik weet dat een leeuw gevaarlijk is, maar zodra het over dít onderwerp gaat, dan doet die component eigen verantwoordelijkheid ineens niet meer mee.
Natuurlijk mag ze dat wel zeggen? Ik zeg niet dat ze dat niet mag. Wat ik zeg is dat hij de keuze maakt om haar te bedreigen, meerdere keren. That's on him. 100%.quote:Op maandag 24 november 2025 09:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus dan mag ze er niks over zeggen?
Dat vind ik toch wel bijzonder.
Ook als hij eerder vrouwen mishandeld heeft mag ze er over klagen.
Juist goed dat ze er over praat, ipv uit schaamte niks zeggen, omdat mensen misschien reageren zoals jou.
Het doet er niet toe allemaal. Hij hoort haar niet te mishandelen.
Na hoeveel bijtincidenten wordt een hond eigenlijk afgemaakt?quote:Op maandag 24 november 2025 08:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat moet hij ook, zonder meer, dat is waarom ik zei dat dát zijn verantwoordelijkheid is, en alleen de zijne. Tegelijkertijd steek ik ook niet mijn hand in een leeuwenverblijf en klaag dan dat m'n arm er af is gevreten door die stomme leeuw, want dan krijg ik als reactie 'ja, misschien had je dat ook niet moeten doen, want je weet dat leeuwen gevaarlijk zijn' en dat is dan volledig terecht, want ik weet dat een leeuw gevaarlijk is, maar zodra het over dít onderwerp gaat, dan doet die component eigen verantwoordelijkheid ineens niet meer mee.
Hij heeft zich in jilla laten bekeren inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 09:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat Kemperveen zich op instagram profileert als een vrome moslim.
Apart, met zulke rapteksten.quote:Op maandag 24 november 2025 09:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat Kemperveen zich op instagram profileert als een vrome moslim.
Tijdlijn klopt toch gewoon, of wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 24 november 2025 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
We schrijven 24-11-2025.
Wat een ontzettend goed verhaal is dit
Gaby heeft over 5 jaar vier kinderen van drie baby daddy's genaamd Jaylen, Djezz-Mae, Faithlin en Laquishaquote:Op maandag 24 november 2025 10:09 schreef Gibson88 het volgende:
Zo klinkt als een succesvolle gezinssituatie. Dit gaat he-le-maal goed komen....
Not.
Ze heeft zelf ook een strafblad, aangezien ze vast zat. Dat is ook wel een aanwijzing dat ze wel vaker niet zulke slimme keuzes maakt. Dan kan ze zeggen dat de samenleving wakker moet worden, maar enige zelfreflectie bij haar zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 24 november 2025 05:33 schreef roos94 het volgende:
Ik ben niet snel van slachtoffers blamen etc.
Maar kempi?
KEMPI?
Serieus?
Toen ik in 2009 nog een hele kleine snotneus was die met een Ipod nano rondliep , wist ik al dat Kemperveen een absolute wacko was. Ik luisterde wel zijn liedjes want ik was jong en hij was gangsta in Rotterdam Zuid.
Dus serieus..
2024 ontmoet, en dan weet je niets van Kempi zijn verleden?
Dit is geen boomer mevrouw van 83 die niet weet wat "een" "Kempi" is.
Kempi is echt bekend onder de jeugd.
Één keer googelen "kempi rechtszaak" en je hebt leesvoer voor dagen. Vervolgens ontmoet je hem en laat je je direct palen, om dat vervolgens ook nog onveilig te doen?
Hoe is het mogelijk? Dit verzin je niet.
Het is gewoon vrouwelijk instinct om zich door dit soort alfa-mannetjes te laten bevruchten. Dat heeft verder niks met rationeel nadenken te maken. Instinctief wil deze ''Gaby" ook een Kempi baren die net zo succesvol is.quote:Op maandag 24 november 2025 05:33 schreef roos94 het volgende:
Ik ben niet snel van slachtoffers blamen etc.
Maar kempi?
KEMPI?
Serieus?
Toen ik in 2009 nog een hele kleine snotneus was die met een Ipod nano rondliep , wist ik al dat Kemperveen een absolute wacko was. Ik luisterde wel zijn liedjes want ik was jong en hij was gangsta in Rotterdam Zuid.
Dus serieus..
2024 ontmoet, en dan weet je niets van Kempi zijn verleden?
Dit is geen boomer mevrouw van 83 die niet weet wat "een" "Kempi" is.
Kempi is echt bekend onder de jeugd.
Één keer googelen "kempi rechtszaak" en je hebt leesvoer voor dagen. Vervolgens ontmoet je hem en laat je je direct palen, om dat vervolgens ook nog onveilig te doen?
Hoe is het mogelijk? Dit verzin je niet.
Wat een onzin post weer, over ‘het vrouwelijke instinct’.quote:Op maandag 24 november 2025 11:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon vrouwelijk instinct om zich door dit soort alfa-mannetjes te laten bevruchten. Dat heeft verder niks met rationeel nadenken te maken. Instinctief wil deze ''Gaby" ook een Kempi baren die net zo succesvol is.
Hoe is het dan mogelijk dat vrouwen zo vaak voor gevaarlijke partners kiezen? Zijn ze gewoon dom dan?quote:Op maandag 24 november 2025 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin post weer, over ‘het vrouwelijke instinct’.
"Push die kaulo coke, geef het aan een ho.quote:Op maandag 24 november 2025 12:34 schreef Mubassie het volgende:
Hij is gewoon een woordenkunstenaar. Tfoe!
Echt een voorbeeld Moslimquote:Op maandag 24 november 2025 12:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Push die kaulo coke, geef het aan een ho.
Zet de bitch op de trein en zeg breng me do
Ik breng de bitch base, koop de bitch wave,
en kleding, zodat ze blij is als je werk geeft."
- Kemperveen, 2007
Hij heeft zijn leven wel verbeterd.quote:
quote:'Ik ga jou dood maken mongool', is te horen in zijn berichten. 'Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat je wilt. Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.'
Je weet met wie je in zee gaat. Dit is nou uitgerekend iemand bij wie je wel een backgroundcheck kunt doen. Zit zelf ook in de cel.quote:Op maandag 24 november 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Waarom gebeurt het dan? Vrouwen die wat dichter bij het dierlijke instinct staan eindigen bovengemiddeld vaak met dit soort primaten, die zelf ook dichter bij het dierlijke instinct staan. Is dát al controversieel?quote:Op maandag 24 november 2025 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin post weer, over ‘het vrouwelijke instinct’.
Hier is afgelopen week nog in een ander topic volop over gesproken, dit gemist?quote:Op maandag 24 november 2025 14:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Waarom gebeurt het dan? Vrouwen die wat dichter bij het dierlijke instinct staan eindigen bovengemiddeld vaak met dit soort primaten, die zelf ook dichter bij het dierlijke instinct staan. Is dát al controversieel?
Wat je wel kunt stellen is dat dit een ontwikkelingsdingetje is en dat niet alle vrouwen hier last van hebben, net als dat niet alle mannen meppende primaten zijn.
Ik hoop met je mee, maar vrees dat het hem voor de Gaby's van deze wereld alleen maar aantrekkelijker maakt.quote:Op maandag 24 november 2025 07:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Goed dat ze de media opzoekt om haar verhaal te doen, nou hoort iedereen wat hoor engnek het is. Hopelijk helpt het en dat hij haar nu met rust laat.
Dat zei ik eerder, maar blijkbaar veroorzaakt dat kortsluiting bij sommige mensen, want stel je voor dat je zelf ook probeert om risico's te vermijden, dan wel zo klein mogelijk te maken. In een perfecte wereld is dat niet nodig, want dan blijft iedereen met z'n poten van elkaar af, maar we leven niet in een perfecte wereld.quote:Op maandag 24 november 2025 15:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Kempi is een zwakbegaafde debiel en hij heeft zijn handen van deze vrouw af te houden maar allejezus te paard jongons als vrouw heb je ook de verantwoordelijkheid naar jezelf. Alles hier aan is compleet achterlijk. Alles.
Wat een plot twist dit.quote:Op maandag 24 november 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
Kempi heeft op instagram een filmpje geupload waarin hij speelt/knuffelt met een kleine baby, een jongetje denk ik.
Daaronder schrijft hij
Sabr
Sabr is een Arabisch woord dat verschillende betekenissen kan hebben, afhankelijk van de context, maar verwijst meestal naar geduld, volharding en standvastigheid. In de islamitische context betekent het geduld betonen in tijden van moeilijkheden, beproevingen of tegenslag, en ook het zich inzetten voor goede daden, zelfs als het moeilijk is.
Ik heb het verhaal doorgelezen.quote:Op maandag 24 november 2025 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier is afgelopen week nog in een ander topic volop over gesproken, dit gemist?
https://ggz.nl/huiselijk-geweld-waarom-ging-je-niet-weg/
Dit zou een oorzaak kunnen zijn dat sommige vrouwen voor dit soort types vallen.quote:Op maandag 24 november 2025 14:21 schreef Richestorags het volgende:
Wat een onzin weer. Waarom gebeurt het dan? Vrouwen die wat dichter bij het dierlijke instinct staan eindigen bovengemiddeld vaak met dit soort primaten, die zelf ook dichter bij het dierlijke instinct staan. Is dát al controversieel?
Wat je wel kunt stellen is dat dit een ontwikkelingsdingetje is en dat niet alle vrouwen hier last van hebben, net als dat niet alle mannen meppende primaten zijn.
Op een chat terwijl je in de bajes zit. Mooi he.quote:Op maandag 24 november 2025 08:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vergeet het stuk dat de vrouw zelf in de bak zat toen ze hem ontmoette![]()
Dat vond ik ook al zo vreemd. Ik dacht dat gedetineerden geen beschikking over internet hadden.quote:Op maandag 24 november 2025 19:09 schreef Since2003 het volgende:
Op een chat terwijl je in de bajes zit. Mooi he.
Mss bedoelt ze dit topic ? NWS / Kevin L. (27) slaat zwangere Chantal (23) doodquote:Op maandag 24 november 2025 18:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal doorgelezen.
Maar welk topic bedoel je?
Waarom eindig je bij deze vent? Je kon alles van tevoren al weten. In 2009 was al bekend wat voor gozer dit was.quote:Op maandag 24 november 2025 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier is afgelopen week nog in een ander topic volop over gesproken, dit gemist?
https://ggz.nl/huiselijk-geweld-waarom-ging-je-niet-weg/
Dat klopt, maar de slimme variant zou dan alsnog niet bij Kempi eindigen. Eerder bij een psychopaat van de Zuidas of een Klaas Bruinsma.quote:Op maandag 24 november 2025 18:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit zou een oorzaak kunnen zijn dat sommige vrouwen voor dit soort types vallen.
Ik denk dat een andere veel voorkomende oorzaak is dat die vrouwen op een of andere manier al een negatief zelfbeeld hebben en op een of andere manier het gevoel hebben dat ze niet beter verdienen.
En beiden dienen gesteriliseerd te worden.quote:Op maandag 24 november 2025 15:43 schreef BlaZ het volgende:
Wat hier helemaal wordt vergeten is dat we als maatschappij wel verantwoordelijkheid hebben richting de baby. Deze moeder kan nooit geschikt zijn voor het opvoeden daarvan.
Bedenk ook even wat voor kind eruit komt. Dat wordt een "gangster" als het een jongen is en een vrouw die haar moeder gaat imiteren als het een meisje is.quote:Op maandag 24 november 2025 15:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Kempi is een zwakbegaafde debiel en hij heeft zijn handen van deze vrouw af te houden maar allejezus te paard jongons als vrouw heb je ook de verantwoordelijkheid naar jezelf. Alles hier aan is compleet achterlijk. Alles.
Dit vat het goed samenquote:Op maandag 24 november 2025 09:44 schreef -Spring het volgende:
Hem is verwijtbaar dat ie haar bedreigt;
haar is verwijtbaar dat ze aanpapt met die koekwaus.
Dat kan gewoon naast elkaar bestaan.
Het verschil is dat wat hij doet strafbaar is. Of op zn minst zou moeten zijn.
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom eindig je bij deze vent? Je kon alles van tevoren al weten. In 2009 was al bekend wat voor gozer dit was.
Het idee dat er ooit enige eigen verantwoordelijkheid bestaat is eng voor je of niet?
Die mooie kloosters waar in de helft vd gevallen alles en iedereen mishandeld en misbruikt werd bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2025 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach zo gek waren ze vroeger nog niet…
Achterlijke culturen uit andere landen komen hier achterlijk doen.quote:. Gaby wil dat de maatschappij wakker wordt. 'Elke keer wanneer er een vrouw wordt vermoord, vindt iedereen dat er wat moet gebeuren. Er wordt veel te laks met dit soort zaken omgegaan.'
Nee en dan zorgt jeugdzorg ervoor dat zo'n baby geplaatst wordt bij het volgende stel randdebielen, want ze screenen blijkbaar niet op psychische ziekten en schulden. Andere discussie, maar toch.quote:Op maandag 24 november 2025 15:43 schreef BlaZ het volgende:
Wat hier helemaal wordt vergeten is dat we als maatschappij wel verantwoordelijkheid hebben richting de baby. Deze moeder kan nooit geschikt zijn voor het opvoeden daarvan.
Zoals Mabel Wisse Smit.quote:Op maandag 24 november 2025 19:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de slimme variant zou dan alsnog niet bij Kempi eindigen. Eerder bij een psychopaat van de Zuidas of een Klaas Bruinsma.
Je in algemene zin. Iedereen weet dat hij strafbaar is, dat zeg ik zelf ook. Maar zij moet niet doen alsof zij hier met open ogen ingetuind is zonder enige zelfreflectie, zijn CV is bekend.quote:Op maandag 24 november 2025 23:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heb ik hiermee te maken?
Hij heeft alsnog z’n poten thuis te houden.
Hij is fout en strafbaar bezig, niet een naïeve vrouw die wat met hem is begonnen.
Ja, dat is toch alleen maar mosterd?quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je in algemene zin. Iedereen weet dat hij strafbaar is, dat zeg ik zelf ook. Maar zij moet niet doen alsof zij hier met open ogen ingetuind is zonder enige zelfreflectie, zijn CV is bekend.
Ik heb zo mijn eigen mening over de reden waarom zij de media opzoekt en het waarschuwen van andere vrouwen heeft daar vrij weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat is toch alleen maar mosterd?
Het is nu eenmaal gebeurd en de tijd is niet terug te draaien.
Goed dat ze de media opzoekt om vrouwen nu te waarschuwen voor de fout die ze zelf heeft gemaakt.
Dat was ook het voorzetje dat ik gafquote:
Dan moet ze meer zelfreflectie erbij geven in plaats van "de overheid moet het oplossen". Als ze zegt maak alsjeblieft niet de domme fout die ik heb gemaakt, een gangsterrapper blijft een gangsterrapper komt het veel krachtiger over. Zij plaatst alle verantwoordelijkheid buiten zichzelf en geeft de jonge meiden dus al mee dat er geen eigen handelingsperspectief is en de overheid alles moet oplossen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat is toch alleen maar mosterd?
Het is nu eenmaal gebeurd en de tijd is niet terug te draaien.
Goed dat ze de media opzoekt om vrouwen nu te waarschuwen voor de fout die ze zelf heeft gemaakt.
Gaan we als ouders onze dochters weer uithuwelijken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Als je vrouwen wil helpen dan behoed je ze voor omgang met dit soort "stoere boys" maaar ja.
Dat was meer iets voor de europese koningshuizen en adel :pquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gaan we als ouders onze dochters weer uithuwelijken?
Update van Georgina (Gaby) zelf van de feesboek:quote:Op maandag 24 november 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
Kempi heeft op instagram een filmpje geupload waarin hij speelt/knuffelt met een kleine baby
Het filmpje van Kempi schijnt niet geheel recent te zijn, maar al reeds enkele maanden oud.quote:De afgelopen maanden heb ik gevochten. Niet alleen voor mezelf, maar vooral voor mijn zoon. Ik heb gestreden voor iets wat eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn: een eerlijk proces, echte bescherming en een systeem dat slachtoffers wél hoort in plaats van wegwuift.
Het was een strijd tegen angst, tegen onrecht, tegen stilte. En elke stap stond mijn advocaat naast me, iemand die met mij meegevochten heeft om ervoor te zorgen dat er eindelijk geluisterd wordt naar vrouwen die nog kunnen spreken voordat ze veranderen in vrouwen die nooit meer kunnen vertellen wat hen is aangedaan.
En vandaag kan ik eindelijk zeggen: het is gelukt.
De rechter heeft zelf uitgesproken dat mijn zaak te groot is, meer aandacht verdient en de omvang van de dader niet bedoeld is om voor de politierechter te verschijnen. Na maanden vol strijd, tranen en machteloosheid, wordt mijn zaak behandeld door de meervoudige kamer . Eindelijk wordt duidelijk dat dit niet zomaar wordt afgedaan.
Eindelijk is er erkenning.
Eindelijk word ik serieus genomen.
Dit is groter dan alleen mijn verhaal.
Dit gaat over een systeem dat te vaak faalt bij vrouwen.
Over daders die jarenlang wegkomen met een tik op de vingers.
Over bekende mannen die denken dat hun naam hen beschermt tegen verantwoordelijkheid.Maar dat stopt hier.
Want ik weiger nog langer stil te zijn.
En dit keer weigert de rechter ook nog langer weg te kijken.Ik hoop dat dit een signaal is voor elke vrouw die nu bang is, elke vrouw die niet wordt geloofd, elke vrouw die vecht terwijl ze nauwelijks nog kracht heeft.
Vandaag laat zien dat doorzetten wérkt.
Dat jouw stem wérkelijk iets kan veranderen.
En dat gerechtigheid soms lang duurt… maar niet onmogelijk is.
Ik ben trots op mezelf.Ik ben trots op mijn kind.En ik ben trots dat mijn waarheid eindelijk gehoord wordt.
Dankjewel aan iedereen die mij heeft gesteund. Dit is pas het begin. ✨❤️
Kun je linkje FB sturen. Mag in DMquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:00 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Update van Georgina (Gaby) zelf van de feesboek:
[..]
Het filmpje van Kempi schijnt niet geheel recent te zijn, maar al reeds enkele maanden oud.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto die gisteren op facebook is gepost:
[ afbeelding ]
Ik snap het niet. Wie heeft dit opgesteld?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:09 schreef Cruzinats het volgende:
Die ouderschapsovereenkomst leest als één groot trauma.
Kind moet ook naar een islamitische basisschool
Ik mag hopen niet de advocaat van Kempi, want iedere rechter zal hier zijn reet mee afvegen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wie heeft dit opgesteld?
Boehoe. Boehoe. Boehoe. Zij doet eerder echte slachtoffers geen recht met haar houding. Uitgerekend zij, uitgerekend bij deze zaak had zij wél beter kunnen weten en het feit dat zij alleen maar haar slachtofferrol benadrukt, elke verantwoordelijkheid bij het systeem plaatst maar geen moment zelfreflectie toont voor dat ze met een bekende idioot in zee is gegaan terwijl ze in de bak zat en zich zwanger door hem heeft laten neuken binnen twee weken straalt eerder negatief af op dit soort zaken dan dat het goed doet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:00 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[..]
Het filmpje van Kempi schijnt niet geheel recent te zijn, maar al reeds enkele maanden oud.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Boehoe. Boehoe. Boehoe. Zij doet eerder echte slachtoffers geen recht met haar houding. Uitgerekend zij, uitgerekend bij deze zaak had zij wél beter kunnen weten en het feit dat zij alleen maar haar slachtofferrol benadrukt, elke verantwoordelijkheid bij het systeem plaatst maar geen moment zelfreflectie toont voor dat ze met een bekende idioot in zee is gegaan terwijl ze in de bak zat en zich zwanger door hem heeft laten neuken binnen twee weken straalt eerder negatief af op dit soort zaken dan dat het goed doet.
Waar lees je dit? Zocht naar deze passage maar kon het niet vinden.quote:
Whut??quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:00 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zwanger worden is bij bepaalde doelgroepen nogal een uitdaging.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:14 schreef ZanneG het volgende:
Geen idee wie Kempi is maar waarom ging deze dame met Kempi in zee en werd ze dezelfde maand nog zwanger van hem?
Ik hoop dat ze beschermd wordt en dat Kempi in de gevangenis beland maar laat dit een waarschuwing zijn voor andere dames: laat je niet in met zulke ongure types! En wordt niet zwanger !
dat is ook weer zoquote:Op woensdag 26 november 2025 11:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet zwanger worden is bij bepaalde doelgroepen nogal een uitdaging.
Het kind heet ook gewoonquote:Op woensdag 26 november 2025 11:36 schreef ZanneG het volgende:
[..]
dat is ook weer zo
maar waarom gelijk in de eerste maand al zwanger worden?
hebben die jonge lui nooit van voorbehoedsmiddelen gehoord?
nou ja hopelijk is dit een les voor andere jongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cliche op cliche op cliche.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2025 11:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het kind heet ook gewoonjeugdzorg tokkie naam,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cliche op cliche op cliche.
ik hoop dat die meid hier van leert maar ik denk het niet.
sommige mensen komen gewoon niet meer uit een fout millieu , beetje zoals Barbie
“Ik ben een k*nkeragressieve goon"quote:Op maandag 24 november werd de zaak tegen Kempi behandeld door de politierechter in Den Haag. De 39-jarige rapper wordt verdacht van het uiten van doodsbedreigingen en poging tot dwang tegen de moeder van zijn zeven maanden oude zoontje.
De politierechter heeft de zaak doorverwezen naar de meervoudige kamer, wat betekent dat meerdere rechters zich over de zaak gaan buigen. De volgende zitting staat gepland voor 17 maart 2026, meldt een woordvoerder van de rechtbank.
Moeder van kind doet haar verhaal
Het balletje begon op 8 augustus te rollen toen GeenStijl een artikel publiceerde over Kempi. Daarin werd hij beschuldigd van het bedreigen van een vrouw met de dood en het dwingen tot een abortus nadat zij zwanger van hem was geraakt. In het artikel deelde het platform meerdere voicenotes waarin hij haar bedreigde.
Volgens GeenStijl leerde Kempi de vrouw via Snapchat kennen terwijl hij in 2023 vastzat. In juli 2024 ontmoetten ze elkaar voor het eerst en een maand later ontdekte ze zwanger te zijn. In plaats van een blije reactie kreeg ze echter een woedende Kempi achter zich aan. In verschillende voicenotes zei hij onder meer: “Ik ga je doodmaken, helemaal gek (…) Nu laat je me denken dat jij echt een k*nkerdom mens bent (…) Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat jij wil. Ik maak jou dood.”
De vrouw ging uiteindelijk akkoord met de abortus. Kempi reageerde daarop met: “Laat me weten wanneer je het gaat doen, bel me wanneer je het gaat doen, laat het zien.” In een andere opname zei hij: “Breng me niet in een situatie waarin ik jouw nek moet breken.” Ook liet hij weten: “Ik ben een k*nkeragressieve goon. Al mijn babymoeders kunnen je vertellen. Ik eet je op (…) Elke keer dat ik mijzelf weer herstel, normaal met jou doe en lief met jou doe, is een kans voor jou (…) Ik wil de dood in jouw ogen zien.”
In haar Facebookbericht geeft de vrouw meer context bij het verhaal. Ze schrijft dat ze destijds al twee kinderen had en haar leven niet op orde was. “In eerste instantie dacht ik zelfs dat het beter zou zijn om een abortus te doen. Ik ging naar de kliniek en kreeg te horen dat er geen zwangerschap te zien was,” legde ze uit. “Weken later veranderde alles. Ik hoorde het hartje van mijn kindje. Hoewel hij ook voor 50% uit Kempi zou bestaan, het was óók mijn kind. Hij groeide in mijn buik. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om mijn eigen kind weg te laten halen.”
Kempi reageert met nieuwe muziek
Na de berichtgevingen nodigde Kempi verschillende media, waaronder ons, uit om op 24 november bij de zitting aanwezig te zijn. Ondanks zijn uitnodiging verscheen hij zelf niet op de rechtbank.
Dat hele document leest wel als een Monty Python sketch.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Whut??
Die kerel wou die kleine niet eens en nu zou je zoiets moeten tekenen??
Nooit
quote:Op woensdag 26 november 2025 11:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het kind heet ook gewoonIs dat überhaupt een jongens- of een meisjesnaam? Het is inderdaad wel clichégenot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cliche op cliche op cliche.
het valt mij dan weer mee dat deze tokkie dame een moeilijk woord als Femicide kentquote:Op woensdag 26 november 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
Dus ze heeft al 2 kinderen, maar zat in de bak? En ontmoet kempi, een bekende crimineel, voor het eerst om gelijk onveilig seks te hebben. Wat een fantastische moeder. Pareltje weer.
Kempi zat in de bak en zij zat met hem te appen via snapchat, wss had hij dus een mobieltje op de cel. Toen Kempi vrij kwam hebben ze seks gehad zoals ik het lees.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
Dus ze heeft al 2 kinderen, maar zat in de bak? En ontmoet kempi, een bekende crimineel, voor het eerst om gelijk onveilig seks te hebben. Wat een fantastische moeder. Pareltje weer.
Deze bejaarde weet niet wat "scotoe" betekent..quote:Op woensdag 26 november 2025 10:50 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het verhaal van Gaby en Kempi, die voluit Jerrely Slijger heet, begint in december 2023. Ze leren elkaar online kennen via een chat. Omdat zij op dat moment zelf in detentie zit, zien ze elkaar pas voor het eerst in juli 2024.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Kempi zat in de bak en zij zat met hem te appen via snapchat, wss had hij dus een mobieltje op de cel. Toen Kempi vrij kwam hebben ze seks gehad zoals ik het lees.
Surinaams voor politie.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze bejaarde weet niet wat "scotoe" betekent..
Dit zijn echt twee totaalidioten die elkaar bijna verdienen. Helaas dat de één een pik heeft en de ander een kut, waardoor 1+1 = 3 wordt.quote:
Met yoghurt toe.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een Engels ontbijt, sausages and scrambled eggs.
Ik ga even wat impopulairs zeggen, namelijk dat uitgerekend mensen van een laag niveau misschien wel meer tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daar is gerichte hulpverlening voor. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen omdenken dat je er die baby mee helpt om op te groeien in een gezondere omgeving zodat die niet vervalt in dit patroon. Anders zitten we over een jaar of 18 die ook uit te maken voor domme kut.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je je laat dekken door Kempi dan heb je ook wel een bepaald sociaal niveau, niet? Bezint eer ge begint! Dat geldt voor alle lagen van de bevolking.
ja, en wat bieden wij als samenleving als pleeggezinnen aan? Andere volidioten zoals Daisy W. en John van den B.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga even wat impopulairs zeggen, namelijk dat uitgerekend mensen van een laag niveau misschien wel meer tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daar is gerichte hulpverlening voor. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen omdenken dat je er die baby mee helpt om op te groeien in een gezondere omgeving zodat die niet vervalt in dit patroon. Anders zitten we over een jaar of 18 die ook uit te maken voor domme kut.
Deze dame klinkt niet heel geweldig qua achtergrond en dat weet ze denk ik zelf ook wel. Desondanks probeert ze toch deze toestand te gebruiken om andere vrouwen bewust te maken van dit soort ellende.
En al deed ze dat niet, al was ze de domste koe van dit hele halfrond dat voor heel crimineel Woensel op haar rug was gaan liggen, dan nog ben je als een beschaafde samenleving verplicht om iemand te beschermen tegen agressie.
Oh dat is zeker zo. Hoe Kemperveen nog vrij rondloopt na alles wat hij uitspookt is mij een raadsel.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga even wat impopulairs zeggen, namelijk dat uitgerekend mensen van een laag niveau misschien wel meer tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daar is gerichte hulpverlening voor. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen omdenken dat je er die baby mee helpt om op te groeien in een gezondere omgeving zodat die niet vervalt in dit patroon. Anders zitten we over een jaar of 18 die ook uit te maken voor domme kut.
Deze dame klinkt niet heel geweldig qua achtergrond en dat weet ze denk ik zelf ook wel. Desondanks probeert ze toch deze toestand te gebruiken om andere vrouwen bewust te maken van dit soort ellende.
En al deed ze dat niet, al was ze de domste koe van dit hele halfrond dat voor heel crimineel Woensel op haar rug was gaan liggen, dan nog ben je als een beschaafde samenleving verplicht om iemand te beschermen tegen agressie.
Ben je team Kempi?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:58 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.quote:
Natuurlijk ontkent hij alles, zo gaat het altijd.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:24 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.
Wat zou er trouwens gebeuren als Kempi niet de vader blijkt te zijn? Wat voor wending neemt zo'n strafzaak dan aan? Dan ben je als vrouw gewoon moedwillig aan het fucken met een man toch?
Lol ik deel letterlijk gewoon wat hij schrijft omdat de meesten hier geen insta hebbenquote:
De politierechter mag inderdaad maximaal een jaar gevangenisstraf opleggen. Als de strafeis van het openbaar ministerie minder is dan een jaar gevangenisstraf, dan komt een verdachte in principe ook voor de politierechter.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:24 schreef Cruzinats het volgende:
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.
Wie gaat dit voor kempi aan meneer of mevrouw femcide vertellen?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:58 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In principe is het bij dit soort gasten wachten op hun volgende vergrijp. Alles van een overval, een drugsdeal of een mishandeling / moord.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh dat is zeker zo. Hoe Kemperveen nog vrij rondloopt na alles wat hij uitspookt is mij een raadsel.
Oh ja, we zijn het land van de vierde, vijfde, zesde, zevende, achtste kansen.
Ik ga even wat nog impopulairders zeggen: mensen als deze twee moeten zich überhaupt niet voortplanten. Een beschaafde samenleving grijpt niet pas in als het kwaad al is geschied.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar hebben we een uitdrukking voor: soort zoekt soort.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:33 schreef jigggy het volgende:
Hij spoort niet maar dat wijf is nog 3x zo gek
Op zich is daar wel wat voor te zeggen. Ook al zou hun gedrag niet voortkomen uit een genetische afwijking, dan nog zullen eventuele kinderen van dit soort ouders een wel heel slecht voorbeeld krijgen en het risico is dan erg groot dat ze het gedrag van hun ouders overnemen en imiteren.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:31 schreef Richestorags het volgende:
Ik ga even wat nog impopulairders zeggen: mensen als deze twee moeten zich überhaupt niet voortplanten. Een beschaafde samenleving grijpt niet pas in als het kwaad al is geschied.
En het alternatief is dat ze in allerlei trajecten belanden: pleeggezinnen, Jeugdzorg etc. Ook vaak geen goede garantie voor succes.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich is daar wel wat voor te zeggen. Ook al zou hun gedrag niet voortkomen uit een genetische afwijking, dan nog zullen eventuele kinderen van dit soort ouders een wel heel slecht voorbeeld krijgen en het risico is dan erg groot dat ze het gedrag van hun ouders overnemen en imiteren.
zal wel een fraai kind worden met twee van zulke oudersquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:04 schreef oblo het volgende:
[..]
Wie gaat dit voor kempi aan meneer of mevrouw femcide vertellen?
Jij snapt literaire vrijheid niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Volgens mij denkt Kempi dat "femcide" een bedrijf is of zo
quote:Op donderdag 27 november 2025 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat soort moeilijke woorden gebruikt hij niet in zijn diepe songtekstenquote:Op donderdag 27 november 2025 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nee maar die kadert wel heel zorgvuldig af wanneer dergelijke beperkingen worden opgelegd. Het is zeker een discussie waard om te voeren. Hier een docu met input van kinderrechters over dergelijke gevallen:quote:Op donderdag 27 november 2025 00:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ga even wat nog impopulairders zeggen: mensen als deze twee moeten zich überhaupt niet voortplanten. Een beschaafde samenleving grijpt niet pas in als het kwaad al is geschied.
Een strafblad spannende over X jaar met X aantal vergrijpen zou al een goed eerste filter zijn bij dit soort mannen. Voor de vrouw zou meer dan één keer moeten worden gered bij meer dan één man een goed criterium zijn voor ongeschiktheid. Maar goed, we weten dat dit nooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee maar die kadert wel heel zorgvuldig af wanneer dergelijke beperkingen worden opgelegd. Het is zeker een discussie waard om te voeren. Hier een docu met input van kinderrechters over dergelijke gevallen:
https://www.bnnvara.nl/zembla/videos/514048
Ik vind haar reactie goed. Ze ziet zelf in dat ze ook verkeerde keuzes heeft gemaakt.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Los van dat je je onveilig laat ballen door een beroepscrimineel die je voor het eerst ontmoet, met het oog op zwangerschap, je denkt er niet aan dat deze persoon misschien wel soa's bij zich draagt? Al was hij onvruchtbaar, je kent hem niet, Kempi heeft vaak in interviews gezegd dat hij seksverslaafd is en met heel veel vrouwen seks heeft gehad. Alsnog laat je je ballen zonder condoom. Big brain. Hij kan wel aids hebben.
Wat een namen ook. Jvelly, Jahvehon, D-angeloquote:Op donderdag 27 november 2025 09:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Topshowtje.
Volgend jaar op videoland: Gaby&Kemperveen Gaan Het Maken
Een soort chemische castratie voor de duur van de straf + proeftijd als voortplantingsfilter?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een strafblad spannende over X jaar met X aantal vergrijpen zou al een goed eerste filter zijn bij dit soort mannen. Voor de vrouw zou meer dan één keer moeten worden gered bij meer dan één man een goed criterium zijn voor ongeschiktheid. Maar goed, we weten dat dit nooit gaat gebeuren.
Ik ga die docu eens kijken.
Zie hier de noodzaak van seksuele voorlichting in het onderwijsquote:Op donderdag 27 november 2025 11:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Los van dat je je onveilig laat ballen door een beroepscrimineel die je voor het eerst ontmoet, met het oog op zwangerschap, je denkt er niet aan dat deze persoon misschien wel soa's bij zich draagt? Al was hij onvruchtbaar, je kent hem niet, Kempi heeft vaak in interviews gezegd dat hij seksverslaafd is en met heel veel vrouwen seks heeft gehad. Alsnog laat je je ballen zonder condoom. Big brain. Hij kan wel aids hebben.
Ze heeft nu 3 kinderen van 3 mannen, ben benieuwd of het hier stopt.
Kempi zijn kinderen heten Jahvensly en Jahmaima Israella Ruthmila La-Morella Sophia Slijger. Dus de namen passen op zich prima bij elkaar in de familie.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Wat een namen ook. Jvelly, Jahvehon, D-angelo
[..]
Een soort chemische castratie voor de duur van de straf + proeftijd als voortplantingsfilter?
Dan leg je het bij de vrouw neer in plaats van bij de serieel mishandelende partner. Maak die maar aansprakelijk voor de financiële gevolgen van de inzet van deze middelen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een strafblad spannende over X jaar met X aantal vergrijpen zou al een goed eerste filter zijn bij dit soort mannen. Voor de vrouw zou meer dan één keer moeten worden gered bij meer dan één man een goed criterium zijn voor ongeschiktheid. Maar goed, we weten dat dit nooit gaat gebeuren.
Ik ga die docu eens kijken.
Dan heeft hij dus ook bepaalt wat de naam van het kind van Gaby is. Dan wordt haar zaak dat ze bang is vermoord te worden omdat ze geen abortus heeft gepleegd nog weer zwakker.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kempi zijn kinderen heten Jahvensly en Jahmaima Israella Ruthmila La-Morella Sophia Slijger. Dus de namen passen op zich prima bij elkaar in de familie.
Als jij meerdere malen bij verschillende mishandelaars eindigt -dus niet bij één foute vent- ben je ongeschikt als ouder in mijn ogen. Als ouder moet je ook je eigen leven enigszins op orde kunnen hebben wil je iets kunnen doorgeven aan je kind en er moet nog duidelijk heling plaatsvinden als dit een repeterend patroon is, want bij repetitie kan je niet meer over toeval spreken. Dan heb je je eigen demonen nog niet overwonnen. Iemand die 5 keer een verschillende hond niet onder controle heeft en dat het fout gaat, ook al is dat met de beste intenties, wil ik ook geen hond meer laten hebben. Het slachtoffer zijn is voor mij dus irrelevant.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan leg je het bij de vrouw neer in plaats van bij de serieel mishandelende partner. Maak die maar aansprakelijk voor de financiële gevolgen van de inzet van deze middelen.
In het VK heb je Clare's Law, waardoor er een register is gestart met mannen die in het verleden agressief zijn geweest naar hun partner. Je kunt als vrouw de politie benaderen om die informatie.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/09/07/wet-van-clare/
De bedoeling hiervan is dat dus die recidivisten minder kans krijgen om nieuwe slachtoffers te maken. Wordt er nog steeds een actie vanuit de vrouw verwacht maar je kunt in elk geval iets.
En heb je dus hulp nodig. Wat je ook mag vinden van zo'n vrouw.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als jij meerdere malen bij verschillende mishandelaars eindigt -dus niet bij één foute vent- ben je ongeschikt als ouder in mijn ogen. Als ouder moet je ook je eigen leven enigszins op orde kunnen hebben wil je iets kunnen doorgeven aan je kind en er moet nog duidelijk heling plaatsvinden als dit een repeterend patroon is, want bij repetitie kan je niet meer over toeval spreken. Dan heb je je eigen demonen nog niet overwonnen.
Ik vind een verschil tussen je leven leiden inclusief het starten van een gezin en het nemen van een hond. Dat eerste is een grondrecht, dat tweede een privilege.quote:Iemand die 5 keer een verschillende hond niet onder controle heeft en dat het fout gaat, ook al is dat met de beste intenties, wil ik ook geen hond meer laten hebben. Het slachtoffer zijn is voor mij dus irrelevant.
Ja, dus heeft zo'n vrouw/haar kind hulp nodig. Dat is ook dat kind voorop stellen. Dat kind heeft er geen reet aan om die vrouw te laten stikken als onverbeterlijk.quote:Ik stel het belang van het kind voorop. Je kunt er pas voor een ander zijn als je er ook voor jezelf kunt zijn.
Rijden is een privilege bij gebleken geschiktheid. Ik ben het eens dat bij gebleken ongeschiktheid als ouder er gekeken moet worden naar wat het beste is om herhaling te voorkomen maar alleen roepen dat iemand ongeschikt is en dan de eileiders gedwongen afknijpen, daar is niemand verder mee geholpen en het pakt ook zeker de kern van het probleem, het gedrag van de foute man, niet aan. Die zal het aan zijn foute reet roesten wat er voor puinhoop achterblijft en kan vrolijk naar de volgende, of zijn eerdere slachtoffer blijven terroriseren.quote:Ander voorbeeld: iemand die blind is geworden, door welke oorzaak dan ook en meestal is dat niet zijn/haar schuld, geven we ook geen rijbewijs. Daarmee erkennen we incompetentie op het vlak "rijden" maar ontnemen we niks aan dat het heel vervelend is voor diegene. Slachtoffer zijn wordt dus ook niet ontkend door ongeschiktheid. Dat kan prima samengaan.
Hadden ze maar gevolgen. Kempi gaat misschien even mogen zitten in het beste geval maar dat is sowieso de tendens in zijn leven. Hij leert er niks van.quote:Verder vind ik het prima dat die meppende vent verantwoordelijk wordt gemaakt voor inzet middelen. Elke keer. Acties hebben gevolgen.
Hij denkt aan het kind. Zo'n vrouw sleept kind(eren) mee in een slechte relatie.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En heb je dus hulp nodig. Wat je ook mag vinden van zo'n vrouw.
[..]
Ik vind een verschil tussen je leven leiden inclusief het starten van een gezin en het nemen van een hond. Dat eerste is een grondrecht, dat tweede een privilege.
[..]
Ja, dus heeft zo'n vrouw/haar kind hulp nodig. Dat is ook dat kind voorop stellen. Dat kind heeft er geen reet aan om die vrouw te laten stikken als onverbeterlijk.
[..]
Rijden is een privilege bij gebleken geschiktheid. Ik ben het eens dat bij gebleken ongeschiktheid als ouder er gekeken moet worden naar wat het beste is om herhaling te voorkomen maar alleen roepen dat iemand ongeschikt is en dan de eileiders gedwongen afknijpen, daar is niemand verder mee geholpen en het pakt ook zeker de kern van het probleem, het gedrag van de foute man, niet aan. Die zal het aan zijn foute reet roesten wat er voor puinhoop achterblijft en kan vrolijk naar de volgende, of zijn eerdere slachtoffer blijven terroriseren.
[..]
Hadden ze maar gevolgen. Kempi gaat misschien even mogen zitten in het beste geval maar dat is sowieso de tendens in zijn leven. Hij leert er niks van.
En de enige manier om aan het kind te denken is door het zo op de moeders te dumpen?quote:Op donderdag 27 november 2025 14:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij denkt aan het kind. Zo'n vrouw sleept kind(eren) mee in een slechte relatie.
Ja. Kind maakt niet de keuze voor de volgende partner. In Disney films kiezen ouders voor hun kroost. In het echte leven bij mensen komt kriebel in het kruis voor hun kroost.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En de enige manier om aan het kind te denken is door het zo op de moeders te dumpen?
Eens. Maar gezien daar geen oneindige capaciteit voor is en dat ook niet direct kan worden opgestart, zou er best een keer een discussie opgestart kunnen worden over hulpbehoevenden en kinderen. Nu hebben we helemaal niks.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En heb je dus hulp nodig. Wat je ook mag vinden van zo'n vrouw.
Als je daar geschikt voor bent ja. In sommige gevallen is het krijgen van kinderen ook een privilege. Wanneer? Geen idee wanneer precies.quote:Ik vind een verschil tussen je leven leiden inclusief het starten van een gezin en het nemen van een hond. Dat eerste is een grondrecht, dat tweede een privilege.
Maar dat kind heeft er ook niks om aan na de geboorte al in allemaal hulptrajecten te belanden waarbij er in sommige gevallen zelfs rolinversie optreedt door een afwezige vader en een hulpbehoevende moeder. Dan zou je dus soms zeggen, laat die maar geen kind op de wereld zetten. En als die vrouw na afloop inderdaad onverbeterlijk blijft en de vader een figuur als Kempi is, dan is ontheffing nog een laatste redmiddel.quote:Ja, dus heeft zo'n vrouw/haar kind hulp nodig. Dat is ook dat kind voorop stellen. Dat kind heeft er geen reet aan om die vrouw te laten stikken als onverbeterlijk.
Met de huidige situatie ook niet dus dat scheelt alvastquote:Rijden is een privilege bij gebleken geschiktheid. Ik ben het eens dat bij gebleken ongeschiktheid als ouder er gekeken moet worden naar wat het beste is om herhaling te voorkomen maar alleen roepen dat iemand ongeschikt is en dan de eileiders gedwongen afknijpen, daar is niemand verder mee geholpen
Er zijn twee problemen. Die foute mannen die dit niet één, maar twee, drie, vier whatever keer kunnen blijven doen en vrouwen zoals in de OP die soms herhaaldelijk bij dit soort types belanden. Die mannen moeten via het strafrecht worden aangepakt, die vrouwen moeten tegen zichzelf beschermd worden, zoals in dit geval. Mannen zoals Kempi profiteren van naïeve typjes zoals in de OP beschreven.quote:en het pakt ook zeker de kern van het probleem, het gedrag van de foute man, niet aan. Die zal het aan zijn foute reet roesten wat er voor puinhoop achterblijft en kan vrolijk naar de volgende, of zijn eerdere slachtoffer blijven terroriseren.
Ook daar houdt het op een gegeven moment wat mij betreft wel op. Hoe vaak moet je hebben laten zien dat er geen land met je te bezeilen valt?quote:Hadden ze maar gevolgen. Kempi gaat misschien even mogen zitten in het beste geval maar dat is sowieso de tendens in zijn leven. Hij leert er niks van.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat mensen vinden dat zij onverstandig is geweest. Maar dat staat niet echt in verhouding met het feit dat ze met de dood wordt bedreigd.
Voor dit soort gevallen moet er een enkelband komen.
Het is ook wel vreemd om iemand als vader te claimen maar dna test te weigerenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat mensen vinden dat zij onverstandig is geweest. Maar dat staat niet echt in verhouding met het feit dat ze met de dood wordt bedreigd.
Voor dit soort gevallen moet er een enkelband komen.
Nee, maar de nadruk ligt bij sommigen op haar onverstandige keuzes, ipv de misdadiger.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
Klopt. Als dat waar is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook wel vreemd om iemand als vader te claimen maar dna test te weigeren
Hier op Fok! wel. Hier denken we alleen in extremenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ik denk dat dat in dit geval te maken heeft met dat niemand iets beter van de misdadiger verwacht en dat er wel een sprankje hoop is dat een vrouw niet zo laag zinkt door met Kempi te eindigen. Dan gaat er bij haar ook e.e.a. fout, ondanks dat het niet strafbaar is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar de nadruk ligt bij sommigen op haar onverstandige keuzes, ipv de misdadiger.
Dat vind ik toch best bijzonder.
Even voor de goede orde: er werd helemaal niets uitgesloten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hier op Fok! wel. Hier denken we alleen in extremen
Ik ontken niet dat deze vrouw onverstandig is geweest door zich in te laten met die droeftoeter (laat staan de manier waarop).quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in dit geval te maken heeft met dat niemand iets beter van de misdadiger verwacht en dat er wel een sprankje hoop is dat een vrouw niet zo laag zinkt door met Kempi te eindigen. Dan gaat er bij haar ook e.e.a. fout, ondanks dat het niet strafbaar is.
Ze was net uit de bak dacht ik toen ze wat kregen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt. Als dat waar is.
En dan nog blijft Kempi de misdadiger in het verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |