Je weet met wie je in zee gaat. Dit is nou uitgerekend iemand bij wie je wel een backgroundcheck kunt doen. Zit zelf ook in de cel.quote:Op maandag 24 november 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, dan mag ze niet klagen als ze bedreigd en mishandelt wordt door hem.
Wat een onzin weer. Waarom gebeurt het dan? Vrouwen die wat dichter bij het dierlijke instinct staan eindigen bovengemiddeld vaak met dit soort primaten, die zelf ook dichter bij het dierlijke instinct staan. Is dát al controversieel?quote:Op maandag 24 november 2025 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin post weer, over ‘het vrouwelijke instinct’.
Hier is afgelopen week nog in een ander topic volop over gesproken, dit gemist?quote:Op maandag 24 november 2025 14:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Waarom gebeurt het dan? Vrouwen die wat dichter bij het dierlijke instinct staan eindigen bovengemiddeld vaak met dit soort primaten, die zelf ook dichter bij het dierlijke instinct staan. Is dát al controversieel?
Wat je wel kunt stellen is dat dit een ontwikkelingsdingetje is en dat niet alle vrouwen hier last van hebben, net als dat niet alle mannen meppende primaten zijn.
Ik hoop met je mee, maar vrees dat het hem voor de Gaby's van deze wereld alleen maar aantrekkelijker maakt.quote:Op maandag 24 november 2025 07:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Goed dat ze de media opzoekt om haar verhaal te doen, nou hoort iedereen wat hoor engnek het is. Hopelijk helpt het en dat hij haar nu met rust laat.
Dat zei ik eerder, maar blijkbaar veroorzaakt dat kortsluiting bij sommige mensen, want stel je voor dat je zelf ook probeert om risico's te vermijden, dan wel zo klein mogelijk te maken. In een perfecte wereld is dat niet nodig, want dan blijft iedereen met z'n poten van elkaar af, maar we leven niet in een perfecte wereld.quote:Op maandag 24 november 2025 15:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Kempi is een zwakbegaafde debiel en hij heeft zijn handen van deze vrouw af te houden maar allejezus te paard jongons als vrouw heb je ook de verantwoordelijkheid naar jezelf. Alles hier aan is compleet achterlijk. Alles.
Wat een plot twist dit.quote:Op maandag 24 november 2025 18:35 schreef roos94 het volgende:
Kempi heeft op instagram een filmpje geupload waarin hij speelt/knuffelt met een kleine baby, een jongetje denk ik.
Daaronder schrijft hij
Sabr
Sabr is een Arabisch woord dat verschillende betekenissen kan hebben, afhankelijk van de context, maar verwijst meestal naar geduld, volharding en standvastigheid. In de islamitische context betekent het geduld betonen in tijden van moeilijkheden, beproevingen of tegenslag, en ook het zich inzetten voor goede daden, zelfs als het moeilijk is.
Ik heb het verhaal doorgelezen.quote:Op maandag 24 november 2025 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier is afgelopen week nog in een ander topic volop over gesproken, dit gemist?
https://ggz.nl/huiselijk-geweld-waarom-ging-je-niet-weg/
Dit zou een oorzaak kunnen zijn dat sommige vrouwen voor dit soort types vallen.quote:Op maandag 24 november 2025 14:21 schreef Richestorags het volgende:
Wat een onzin weer. Waarom gebeurt het dan? Vrouwen die wat dichter bij het dierlijke instinct staan eindigen bovengemiddeld vaak met dit soort primaten, die zelf ook dichter bij het dierlijke instinct staan. Is dát al controversieel?
Wat je wel kunt stellen is dat dit een ontwikkelingsdingetje is en dat niet alle vrouwen hier last van hebben, net als dat niet alle mannen meppende primaten zijn.
Op een chat terwijl je in de bajes zit. Mooi he.quote:Op maandag 24 november 2025 08:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vergeet het stuk dat de vrouw zelf in de bak zat toen ze hem ontmoette![]()
Dat vond ik ook al zo vreemd. Ik dacht dat gedetineerden geen beschikking over internet hadden.quote:Op maandag 24 november 2025 19:09 schreef Since2003 het volgende:
Op een chat terwijl je in de bajes zit. Mooi he.
Mss bedoelt ze dit topic ? NWS / Kevin L. (27) slaat zwangere Chantal (23) doodquote:Op maandag 24 november 2025 18:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal doorgelezen.
Maar welk topic bedoel je?
Waarom eindig je bij deze vent? Je kon alles van tevoren al weten. In 2009 was al bekend wat voor gozer dit was.quote:Op maandag 24 november 2025 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier is afgelopen week nog in een ander topic volop over gesproken, dit gemist?
https://ggz.nl/huiselijk-geweld-waarom-ging-je-niet-weg/
Dat klopt, maar de slimme variant zou dan alsnog niet bij Kempi eindigen. Eerder bij een psychopaat van de Zuidas of een Klaas Bruinsma.quote:Op maandag 24 november 2025 18:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit zou een oorzaak kunnen zijn dat sommige vrouwen voor dit soort types vallen.
Ik denk dat een andere veel voorkomende oorzaak is dat die vrouwen op een of andere manier al een negatief zelfbeeld hebben en op een of andere manier het gevoel hebben dat ze niet beter verdienen.
En beiden dienen gesteriliseerd te worden.quote:Op maandag 24 november 2025 15:43 schreef BlaZ het volgende:
Wat hier helemaal wordt vergeten is dat we als maatschappij wel verantwoordelijkheid hebben richting de baby. Deze moeder kan nooit geschikt zijn voor het opvoeden daarvan.
Bedenk ook even wat voor kind eruit komt. Dat wordt een "gangster" als het een jongen is en een vrouw die haar moeder gaat imiteren als het een meisje is.quote:Op maandag 24 november 2025 15:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Kempi is een zwakbegaafde debiel en hij heeft zijn handen van deze vrouw af te houden maar allejezus te paard jongons als vrouw heb je ook de verantwoordelijkheid naar jezelf. Alles hier aan is compleet achterlijk. Alles.
Dit vat het goed samenquote:Op maandag 24 november 2025 09:44 schreef -Spring het volgende:
Hem is verwijtbaar dat ie haar bedreigt;
haar is verwijtbaar dat ze aanpapt met die koekwaus.
Dat kan gewoon naast elkaar bestaan.
Het verschil is dat wat hij doet strafbaar is. Of op zn minst zou moeten zijn.
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom eindig je bij deze vent? Je kon alles van tevoren al weten. In 2009 was al bekend wat voor gozer dit was.
Het idee dat er ooit enige eigen verantwoordelijkheid bestaat is eng voor je of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |