Niet zwanger worden is bij bepaalde doelgroepen nogal een uitdaging.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:14 schreef ZanneG het volgende:
Geen idee wie Kempi is maar waarom ging deze dame met Kempi in zee en werd ze dezelfde maand nog zwanger van hem?
Ik hoop dat ze beschermd wordt en dat Kempi in de gevangenis beland maar laat dit een waarschuwing zijn voor andere dames: laat je niet in met zulke ongure types! En wordt niet zwanger !
dat is ook weer zoquote:Op woensdag 26 november 2025 11:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet zwanger worden is bij bepaalde doelgroepen nogal een uitdaging.
Het kind heet ook gewoonquote:Op woensdag 26 november 2025 11:36 schreef ZanneG het volgende:
[..]
dat is ook weer zo
maar waarom gelijk in de eerste maand al zwanger worden?
hebben die jonge lui nooit van voorbehoedsmiddelen gehoord?
nou ja hopelijk is dit een les voor andere jongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cliche op cliche op cliche.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2025 11:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het kind heet ook gewoonjeugdzorg tokkie naam,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cliche op cliche op cliche.
ik hoop dat die meid hier van leert maar ik denk het niet.
sommige mensen komen gewoon niet meer uit een fout millieu , beetje zoals Barbie
“Ik ben een k*nkeragressieve goon"quote:Op maandag 24 november werd de zaak tegen Kempi behandeld door de politierechter in Den Haag. De 39-jarige rapper wordt verdacht van het uiten van doodsbedreigingen en poging tot dwang tegen de moeder van zijn zeven maanden oude zoontje.
De politierechter heeft de zaak doorverwezen naar de meervoudige kamer, wat betekent dat meerdere rechters zich over de zaak gaan buigen. De volgende zitting staat gepland voor 17 maart 2026, meldt een woordvoerder van de rechtbank.
Moeder van kind doet haar verhaal
Het balletje begon op 8 augustus te rollen toen GeenStijl een artikel publiceerde over Kempi. Daarin werd hij beschuldigd van het bedreigen van een vrouw met de dood en het dwingen tot een abortus nadat zij zwanger van hem was geraakt. In het artikel deelde het platform meerdere voicenotes waarin hij haar bedreigde.
Volgens GeenStijl leerde Kempi de vrouw via Snapchat kennen terwijl hij in 2023 vastzat. In juli 2024 ontmoetten ze elkaar voor het eerst en een maand later ontdekte ze zwanger te zijn. In plaats van een blije reactie kreeg ze echter een woedende Kempi achter zich aan. In verschillende voicenotes zei hij onder meer: “Ik ga je doodmaken, helemaal gek (…) Nu laat je me denken dat jij echt een k*nkerdom mens bent (…) Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat jij wil. Ik maak jou dood.”
De vrouw ging uiteindelijk akkoord met de abortus. Kempi reageerde daarop met: “Laat me weten wanneer je het gaat doen, bel me wanneer je het gaat doen, laat het zien.” In een andere opname zei hij: “Breng me niet in een situatie waarin ik jouw nek moet breken.” Ook liet hij weten: “Ik ben een k*nkeragressieve goon. Al mijn babymoeders kunnen je vertellen. Ik eet je op (…) Elke keer dat ik mijzelf weer herstel, normaal met jou doe en lief met jou doe, is een kans voor jou (…) Ik wil de dood in jouw ogen zien.”
In haar Facebookbericht geeft de vrouw meer context bij het verhaal. Ze schrijft dat ze destijds al twee kinderen had en haar leven niet op orde was. “In eerste instantie dacht ik zelfs dat het beter zou zijn om een abortus te doen. Ik ging naar de kliniek en kreeg te horen dat er geen zwangerschap te zien was,” legde ze uit. “Weken later veranderde alles. Ik hoorde het hartje van mijn kindje. Hoewel hij ook voor 50% uit Kempi zou bestaan, het was óók mijn kind. Hij groeide in mijn buik. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om mijn eigen kind weg te laten halen.”
Kempi reageert met nieuwe muziek
Na de berichtgevingen nodigde Kempi verschillende media, waaronder ons, uit om op 24 november bij de zitting aanwezig te zijn. Ondanks zijn uitnodiging verscheen hij zelf niet op de rechtbank.
Dat hele document leest wel als een Monty Python sketch.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Whut??
Die kerel wou die kleine niet eens en nu zou je zoiets moeten tekenen??
Nooit
quote:Op woensdag 26 november 2025 11:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het kind heet ook gewoonIs dat überhaupt een jongens- of een meisjesnaam? Het is inderdaad wel clichégenot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cliche op cliche op cliche.
het valt mij dan weer mee dat deze tokkie dame een moeilijk woord als Femicide kentquote:Op woensdag 26 november 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
Dus ze heeft al 2 kinderen, maar zat in de bak? En ontmoet kempi, een bekende crimineel, voor het eerst om gelijk onveilig seks te hebben. Wat een fantastische moeder. Pareltje weer.
Kempi zat in de bak en zij zat met hem te appen via snapchat, wss had hij dus een mobieltje op de cel. Toen Kempi vrij kwam hebben ze seks gehad zoals ik het lees.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
Dus ze heeft al 2 kinderen, maar zat in de bak? En ontmoet kempi, een bekende crimineel, voor het eerst om gelijk onveilig seks te hebben. Wat een fantastische moeder. Pareltje weer.
Deze bejaarde weet niet wat "scotoe" betekent..quote:Op woensdag 26 november 2025 10:50 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het verhaal van Gaby en Kempi, die voluit Jerrely Slijger heet, begint in december 2023. Ze leren elkaar online kennen via een chat. Omdat zij op dat moment zelf in detentie zit, zien ze elkaar pas voor het eerst in juli 2024.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Kempi zat in de bak en zij zat met hem te appen via snapchat, wss had hij dus een mobieltje op de cel. Toen Kempi vrij kwam hebben ze seks gehad zoals ik het lees.
Surinaams voor politie.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze bejaarde weet niet wat "scotoe" betekent..
Dit zijn echt twee totaalidioten die elkaar bijna verdienen. Helaas dat de één een pik heeft en de ander een kut, waardoor 1+1 = 3 wordt.quote:
Met yoghurt toe.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een Engels ontbijt, sausages and scrambled eggs.
Ik ga even wat impopulairs zeggen, namelijk dat uitgerekend mensen van een laag niveau misschien wel meer tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daar is gerichte hulpverlening voor. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen omdenken dat je er die baby mee helpt om op te groeien in een gezondere omgeving zodat die niet vervalt in dit patroon. Anders zitten we over een jaar of 18 die ook uit te maken voor domme kut.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je je laat dekken door Kempi dan heb je ook wel een bepaald sociaal niveau, niet? Bezint eer ge begint! Dat geldt voor alle lagen van de bevolking.
ja, en wat bieden wij als samenleving als pleeggezinnen aan? Andere volidioten zoals Daisy W. en John van den B.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga even wat impopulairs zeggen, namelijk dat uitgerekend mensen van een laag niveau misschien wel meer tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daar is gerichte hulpverlening voor. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen omdenken dat je er die baby mee helpt om op te groeien in een gezondere omgeving zodat die niet vervalt in dit patroon. Anders zitten we over een jaar of 18 die ook uit te maken voor domme kut.
Deze dame klinkt niet heel geweldig qua achtergrond en dat weet ze denk ik zelf ook wel. Desondanks probeert ze toch deze toestand te gebruiken om andere vrouwen bewust te maken van dit soort ellende.
En al deed ze dat niet, al was ze de domste koe van dit hele halfrond dat voor heel crimineel Woensel op haar rug was gaan liggen, dan nog ben je als een beschaafde samenleving verplicht om iemand te beschermen tegen agressie.
Oh dat is zeker zo. Hoe Kemperveen nog vrij rondloopt na alles wat hij uitspookt is mij een raadsel.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga even wat impopulairs zeggen, namelijk dat uitgerekend mensen van een laag niveau misschien wel meer tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daar is gerichte hulpverlening voor. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen omdenken dat je er die baby mee helpt om op te groeien in een gezondere omgeving zodat die niet vervalt in dit patroon. Anders zitten we over een jaar of 18 die ook uit te maken voor domme kut.
Deze dame klinkt niet heel geweldig qua achtergrond en dat weet ze denk ik zelf ook wel. Desondanks probeert ze toch deze toestand te gebruiken om andere vrouwen bewust te maken van dit soort ellende.
En al deed ze dat niet, al was ze de domste koe van dit hele halfrond dat voor heel crimineel Woensel op haar rug was gaan liggen, dan nog ben je als een beschaafde samenleving verplicht om iemand te beschermen tegen agressie.
Ben je team Kempi?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:58 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.quote:
Natuurlijk ontkent hij alles, zo gaat het altijd.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:24 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.
Wat zou er trouwens gebeuren als Kempi niet de vader blijkt te zijn? Wat voor wending neemt zo'n strafzaak dan aan? Dan ben je als vrouw gewoon moedwillig aan het fucken met een man toch?
Lol ik deel letterlijk gewoon wat hij schrijft omdat de meesten hier geen insta hebbenquote:
De politierechter mag inderdaad maximaal een jaar gevangenisstraf opleggen. Als de strafeis van het openbaar ministerie minder is dan een jaar gevangenisstraf, dan komt een verdachte in principe ook voor de politierechter.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:24 schreef Cruzinats het volgende:
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.
Wie gaat dit voor kempi aan meneer of mevrouw femcide vertellen?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:58 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In principe is het bij dit soort gasten wachten op hun volgende vergrijp. Alles van een overval, een drugsdeal of een mishandeling / moord.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh dat is zeker zo. Hoe Kemperveen nog vrij rondloopt na alles wat hij uitspookt is mij een raadsel.
Oh ja, we zijn het land van de vierde, vijfde, zesde, zevende, achtste kansen.
Ik ga even wat nog impopulairders zeggen: mensen als deze twee moeten zich überhaupt niet voortplanten. Een beschaafde samenleving grijpt niet pas in als het kwaad al is geschied.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar hebben we een uitdrukking voor: soort zoekt soort.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:33 schreef jigggy het volgende:
Hij spoort niet maar dat wijf is nog 3x zo gek
Op zich is daar wel wat voor te zeggen. Ook al zou hun gedrag niet voortkomen uit een genetische afwijking, dan nog zullen eventuele kinderen van dit soort ouders een wel heel slecht voorbeeld krijgen en het risico is dan erg groot dat ze het gedrag van hun ouders overnemen en imiteren.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:31 schreef Richestorags het volgende:
Ik ga even wat nog impopulairders zeggen: mensen als deze twee moeten zich überhaupt niet voortplanten. Een beschaafde samenleving grijpt niet pas in als het kwaad al is geschied.
En het alternatief is dat ze in allerlei trajecten belanden: pleeggezinnen, Jeugdzorg etc. Ook vaak geen goede garantie voor succes.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich is daar wel wat voor te zeggen. Ook al zou hun gedrag niet voortkomen uit een genetische afwijking, dan nog zullen eventuele kinderen van dit soort ouders een wel heel slecht voorbeeld krijgen en het risico is dan erg groot dat ze het gedrag van hun ouders overnemen en imiteren.
zal wel een fraai kind worden met twee van zulke oudersquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:04 schreef oblo het volgende:
[..]
Wie gaat dit voor kempi aan meneer of mevrouw femcide vertellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |