ja, en wat bieden wij als samenleving als pleeggezinnen aan? Andere volidioten zoals Daisy W. en John van den B.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga even wat impopulairs zeggen, namelijk dat uitgerekend mensen van een laag niveau misschien wel meer tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daar is gerichte hulpverlening voor. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen omdenken dat je er die baby mee helpt om op te groeien in een gezondere omgeving zodat die niet vervalt in dit patroon. Anders zitten we over een jaar of 18 die ook uit te maken voor domme kut.
Deze dame klinkt niet heel geweldig qua achtergrond en dat weet ze denk ik zelf ook wel. Desondanks probeert ze toch deze toestand te gebruiken om andere vrouwen bewust te maken van dit soort ellende.
En al deed ze dat niet, al was ze de domste koe van dit hele halfrond dat voor heel crimineel Woensel op haar rug was gaan liggen, dan nog ben je als een beschaafde samenleving verplicht om iemand te beschermen tegen agressie.
Oh dat is zeker zo. Hoe Kemperveen nog vrij rondloopt na alles wat hij uitspookt is mij een raadsel.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga even wat impopulairs zeggen, namelijk dat uitgerekend mensen van een laag niveau misschien wel meer tegen zichzelf beschermd moeten worden. Daar is gerichte hulpverlening voor. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen omdenken dat je er die baby mee helpt om op te groeien in een gezondere omgeving zodat die niet vervalt in dit patroon. Anders zitten we over een jaar of 18 die ook uit te maken voor domme kut.
Deze dame klinkt niet heel geweldig qua achtergrond en dat weet ze denk ik zelf ook wel. Desondanks probeert ze toch deze toestand te gebruiken om andere vrouwen bewust te maken van dit soort ellende.
En al deed ze dat niet, al was ze de domste koe van dit hele halfrond dat voor heel crimineel Woensel op haar rug was gaan liggen, dan nog ben je als een beschaafde samenleving verplicht om iemand te beschermen tegen agressie.
Ben je team Kempi?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:58 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.quote:
Natuurlijk ontkent hij alles, zo gaat het altijd.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:24 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.
Wat zou er trouwens gebeuren als Kempi niet de vader blijkt te zijn? Wat voor wending neemt zo'n strafzaak dan aan? Dan ben je als vrouw gewoon moedwillig aan het fucken met een man toch?
Lol ik deel letterlijk gewoon wat hij schrijft omdat de meesten hier geen insta hebbenquote:
De politierechter mag inderdaad maximaal een jaar gevangenisstraf opleggen. Als de strafeis van het openbaar ministerie minder is dan een jaar gevangenisstraf, dan komt een verdachte in principe ook voor de politierechter.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:24 schreef Cruzinats het volgende:
Als hij moet voorkomen voor de politierechter zal het allemaal wel meevallen ondanks de harde woorden. Die mogen max een jaar celstraf geven.
Wie gaat dit voor kempi aan meneer of mevrouw femcide vertellen?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:58 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In principe is het bij dit soort gasten wachten op hun volgende vergrijp. Alles van een overval, een drugsdeal of een mishandeling / moord.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh dat is zeker zo. Hoe Kemperveen nog vrij rondloopt na alles wat hij uitspookt is mij een raadsel.
Oh ja, we zijn het land van de vierde, vijfde, zesde, zevende, achtste kansen.
Ik ga even wat nog impopulairders zeggen: mensen als deze twee moeten zich überhaupt niet voortplanten. Een beschaafde samenleving grijpt niet pas in als het kwaad al is geschied.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar hebben we een uitdrukking voor: soort zoekt soort.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:33 schreef jigggy het volgende:
Hij spoort niet maar dat wijf is nog 3x zo gek
Op zich is daar wel wat voor te zeggen. Ook al zou hun gedrag niet voortkomen uit een genetische afwijking, dan nog zullen eventuele kinderen van dit soort ouders een wel heel slecht voorbeeld krijgen en het risico is dan erg groot dat ze het gedrag van hun ouders overnemen en imiteren.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:31 schreef Richestorags het volgende:
Ik ga even wat nog impopulairders zeggen: mensen als deze twee moeten zich überhaupt niet voortplanten. Een beschaafde samenleving grijpt niet pas in als het kwaad al is geschied.
En het alternatief is dat ze in allerlei trajecten belanden: pleeggezinnen, Jeugdzorg etc. Ook vaak geen goede garantie voor succes.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich is daar wel wat voor te zeggen. Ook al zou hun gedrag niet voortkomen uit een genetische afwijking, dan nog zullen eventuele kinderen van dit soort ouders een wel heel slecht voorbeeld krijgen en het risico is dan erg groot dat ze het gedrag van hun ouders overnemen en imiteren.
zal wel een fraai kind worden met twee van zulke oudersquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:04 schreef oblo het volgende:
[..]
Wie gaat dit voor kempi aan meneer of mevrouw femcide vertellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |