Jij snapt literaire vrijheid niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Volgens mij denkt Kempi dat "femcide" een bedrijf is of zo
quote:Op donderdag 27 november 2025 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat soort moeilijke woorden gebruikt hij niet in zijn diepe songtekstenquote:Op donderdag 27 november 2025 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nee maar die kadert wel heel zorgvuldig af wanneer dergelijke beperkingen worden opgelegd. Het is zeker een discussie waard om te voeren. Hier een docu met input van kinderrechters over dergelijke gevallen:quote:Op donderdag 27 november 2025 00:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ga even wat nog impopulairders zeggen: mensen als deze twee moeten zich überhaupt niet voortplanten. Een beschaafde samenleving grijpt niet pas in als het kwaad al is geschied.
Een strafblad spannende over X jaar met X aantal vergrijpen zou al een goed eerste filter zijn bij dit soort mannen. Voor de vrouw zou meer dan één keer moeten worden gered bij meer dan één man een goed criterium zijn voor ongeschiktheid. Maar goed, we weten dat dit nooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee maar die kadert wel heel zorgvuldig af wanneer dergelijke beperkingen worden opgelegd. Het is zeker een discussie waard om te voeren. Hier een docu met input van kinderrechters over dergelijke gevallen:
https://www.bnnvara.nl/zembla/videos/514048
Ik vind haar reactie goed. Ze ziet zelf in dat ze ook verkeerde keuzes heeft gemaakt.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Los van dat je je onveilig laat ballen door een beroepscrimineel die je voor het eerst ontmoet, met het oog op zwangerschap, je denkt er niet aan dat deze persoon misschien wel soa's bij zich draagt? Al was hij onvruchtbaar, je kent hem niet, Kempi heeft vaak in interviews gezegd dat hij seksverslaafd is en met heel veel vrouwen seks heeft gehad. Alsnog laat je je ballen zonder condoom. Big brain. Hij kan wel aids hebben.
Wat een namen ook. Jvelly, Jahvehon, D-angeloquote:Op donderdag 27 november 2025 09:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Topshowtje.
Volgend jaar op videoland: Gaby&Kemperveen Gaan Het Maken
Een soort chemische castratie voor de duur van de straf + proeftijd als voortplantingsfilter?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een strafblad spannende over X jaar met X aantal vergrijpen zou al een goed eerste filter zijn bij dit soort mannen. Voor de vrouw zou meer dan één keer moeten worden gered bij meer dan één man een goed criterium zijn voor ongeschiktheid. Maar goed, we weten dat dit nooit gaat gebeuren.
Ik ga die docu eens kijken.
Zie hier de noodzaak van seksuele voorlichting in het onderwijsquote:Op donderdag 27 november 2025 11:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Los van dat je je onveilig laat ballen door een beroepscrimineel die je voor het eerst ontmoet, met het oog op zwangerschap, je denkt er niet aan dat deze persoon misschien wel soa's bij zich draagt? Al was hij onvruchtbaar, je kent hem niet, Kempi heeft vaak in interviews gezegd dat hij seksverslaafd is en met heel veel vrouwen seks heeft gehad. Alsnog laat je je ballen zonder condoom. Big brain. Hij kan wel aids hebben.
Ze heeft nu 3 kinderen van 3 mannen, ben benieuwd of het hier stopt.
Kempi zijn kinderen heten Jahvensly en Jahmaima Israella Ruthmila La-Morella Sophia Slijger. Dus de namen passen op zich prima bij elkaar in de familie.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Wat een namen ook. Jvelly, Jahvehon, D-angelo
[..]
Een soort chemische castratie voor de duur van de straf + proeftijd als voortplantingsfilter?
Dan leg je het bij de vrouw neer in plaats van bij de serieel mishandelende partner. Maak die maar aansprakelijk voor de financiële gevolgen van de inzet van deze middelen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een strafblad spannende over X jaar met X aantal vergrijpen zou al een goed eerste filter zijn bij dit soort mannen. Voor de vrouw zou meer dan één keer moeten worden gered bij meer dan één man een goed criterium zijn voor ongeschiktheid. Maar goed, we weten dat dit nooit gaat gebeuren.
Ik ga die docu eens kijken.
Dan heeft hij dus ook bepaalt wat de naam van het kind van Gaby is. Dan wordt haar zaak dat ze bang is vermoord te worden omdat ze geen abortus heeft gepleegd nog weer zwakker.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kempi zijn kinderen heten Jahvensly en Jahmaima Israella Ruthmila La-Morella Sophia Slijger. Dus de namen passen op zich prima bij elkaar in de familie.
Als jij meerdere malen bij verschillende mishandelaars eindigt -dus niet bij één foute vent- ben je ongeschikt als ouder in mijn ogen. Als ouder moet je ook je eigen leven enigszins op orde kunnen hebben wil je iets kunnen doorgeven aan je kind en er moet nog duidelijk heling plaatsvinden als dit een repeterend patroon is, want bij repetitie kan je niet meer over toeval spreken. Dan heb je je eigen demonen nog niet overwonnen. Iemand die 5 keer een verschillende hond niet onder controle heeft en dat het fout gaat, ook al is dat met de beste intenties, wil ik ook geen hond meer laten hebben. Het slachtoffer zijn is voor mij dus irrelevant.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan leg je het bij de vrouw neer in plaats van bij de serieel mishandelende partner. Maak die maar aansprakelijk voor de financiële gevolgen van de inzet van deze middelen.
In het VK heb je Clare's Law, waardoor er een register is gestart met mannen die in het verleden agressief zijn geweest naar hun partner. Je kunt als vrouw de politie benaderen om die informatie.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/09/07/wet-van-clare/
De bedoeling hiervan is dat dus die recidivisten minder kans krijgen om nieuwe slachtoffers te maken. Wordt er nog steeds een actie vanuit de vrouw verwacht maar je kunt in elk geval iets.
En heb je dus hulp nodig. Wat je ook mag vinden van zo'n vrouw.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als jij meerdere malen bij verschillende mishandelaars eindigt -dus niet bij één foute vent- ben je ongeschikt als ouder in mijn ogen. Als ouder moet je ook je eigen leven enigszins op orde kunnen hebben wil je iets kunnen doorgeven aan je kind en er moet nog duidelijk heling plaatsvinden als dit een repeterend patroon is, want bij repetitie kan je niet meer over toeval spreken. Dan heb je je eigen demonen nog niet overwonnen.
Ik vind een verschil tussen je leven leiden inclusief het starten van een gezin en het nemen van een hond. Dat eerste is een grondrecht, dat tweede een privilege.quote:Iemand die 5 keer een verschillende hond niet onder controle heeft en dat het fout gaat, ook al is dat met de beste intenties, wil ik ook geen hond meer laten hebben. Het slachtoffer zijn is voor mij dus irrelevant.
Ja, dus heeft zo'n vrouw/haar kind hulp nodig. Dat is ook dat kind voorop stellen. Dat kind heeft er geen reet aan om die vrouw te laten stikken als onverbeterlijk.quote:Ik stel het belang van het kind voorop. Je kunt er pas voor een ander zijn als je er ook voor jezelf kunt zijn.
Rijden is een privilege bij gebleken geschiktheid. Ik ben het eens dat bij gebleken ongeschiktheid als ouder er gekeken moet worden naar wat het beste is om herhaling te voorkomen maar alleen roepen dat iemand ongeschikt is en dan de eileiders gedwongen afknijpen, daar is niemand verder mee geholpen en het pakt ook zeker de kern van het probleem, het gedrag van de foute man, niet aan. Die zal het aan zijn foute reet roesten wat er voor puinhoop achterblijft en kan vrolijk naar de volgende, of zijn eerdere slachtoffer blijven terroriseren.quote:Ander voorbeeld: iemand die blind is geworden, door welke oorzaak dan ook en meestal is dat niet zijn/haar schuld, geven we ook geen rijbewijs. Daarmee erkennen we incompetentie op het vlak "rijden" maar ontnemen we niks aan dat het heel vervelend is voor diegene. Slachtoffer zijn wordt dus ook niet ontkend door ongeschiktheid. Dat kan prima samengaan.
Hadden ze maar gevolgen. Kempi gaat misschien even mogen zitten in het beste geval maar dat is sowieso de tendens in zijn leven. Hij leert er niks van.quote:Verder vind ik het prima dat die meppende vent verantwoordelijk wordt gemaakt voor inzet middelen. Elke keer. Acties hebben gevolgen.
Hij denkt aan het kind. Zo'n vrouw sleept kind(eren) mee in een slechte relatie.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En heb je dus hulp nodig. Wat je ook mag vinden van zo'n vrouw.
[..]
Ik vind een verschil tussen je leven leiden inclusief het starten van een gezin en het nemen van een hond. Dat eerste is een grondrecht, dat tweede een privilege.
[..]
Ja, dus heeft zo'n vrouw/haar kind hulp nodig. Dat is ook dat kind voorop stellen. Dat kind heeft er geen reet aan om die vrouw te laten stikken als onverbeterlijk.
[..]
Rijden is een privilege bij gebleken geschiktheid. Ik ben het eens dat bij gebleken ongeschiktheid als ouder er gekeken moet worden naar wat het beste is om herhaling te voorkomen maar alleen roepen dat iemand ongeschikt is en dan de eileiders gedwongen afknijpen, daar is niemand verder mee geholpen en het pakt ook zeker de kern van het probleem, het gedrag van de foute man, niet aan. Die zal het aan zijn foute reet roesten wat er voor puinhoop achterblijft en kan vrolijk naar de volgende, of zijn eerdere slachtoffer blijven terroriseren.
[..]
Hadden ze maar gevolgen. Kempi gaat misschien even mogen zitten in het beste geval maar dat is sowieso de tendens in zijn leven. Hij leert er niks van.
En de enige manier om aan het kind te denken is door het zo op de moeders te dumpen?quote:Op donderdag 27 november 2025 14:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij denkt aan het kind. Zo'n vrouw sleept kind(eren) mee in een slechte relatie.
Ja. Kind maakt niet de keuze voor de volgende partner. In Disney films kiezen ouders voor hun kroost. In het echte leven bij mensen komt kriebel in het kruis voor hun kroost.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En de enige manier om aan het kind te denken is door het zo op de moeders te dumpen?
Eens. Maar gezien daar geen oneindige capaciteit voor is en dat ook niet direct kan worden opgestart, zou er best een keer een discussie opgestart kunnen worden over hulpbehoevenden en kinderen. Nu hebben we helemaal niks.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En heb je dus hulp nodig. Wat je ook mag vinden van zo'n vrouw.
Als je daar geschikt voor bent ja. In sommige gevallen is het krijgen van kinderen ook een privilege. Wanneer? Geen idee wanneer precies.quote:Ik vind een verschil tussen je leven leiden inclusief het starten van een gezin en het nemen van een hond. Dat eerste is een grondrecht, dat tweede een privilege.
Maar dat kind heeft er ook niks om aan na de geboorte al in allemaal hulptrajecten te belanden waarbij er in sommige gevallen zelfs rolinversie optreedt door een afwezige vader en een hulpbehoevende moeder. Dan zou je dus soms zeggen, laat die maar geen kind op de wereld zetten. En als die vrouw na afloop inderdaad onverbeterlijk blijft en de vader een figuur als Kempi is, dan is ontheffing nog een laatste redmiddel.quote:Ja, dus heeft zo'n vrouw/haar kind hulp nodig. Dat is ook dat kind voorop stellen. Dat kind heeft er geen reet aan om die vrouw te laten stikken als onverbeterlijk.
Met de huidige situatie ook niet dus dat scheelt alvastquote:Rijden is een privilege bij gebleken geschiktheid. Ik ben het eens dat bij gebleken ongeschiktheid als ouder er gekeken moet worden naar wat het beste is om herhaling te voorkomen maar alleen roepen dat iemand ongeschikt is en dan de eileiders gedwongen afknijpen, daar is niemand verder mee geholpen
Er zijn twee problemen. Die foute mannen die dit niet één, maar twee, drie, vier whatever keer kunnen blijven doen en vrouwen zoals in de OP die soms herhaaldelijk bij dit soort types belanden. Die mannen moeten via het strafrecht worden aangepakt, die vrouwen moeten tegen zichzelf beschermd worden, zoals in dit geval. Mannen zoals Kempi profiteren van naïeve typjes zoals in de OP beschreven.quote:en het pakt ook zeker de kern van het probleem, het gedrag van de foute man, niet aan. Die zal het aan zijn foute reet roesten wat er voor puinhoop achterblijft en kan vrolijk naar de volgende, of zijn eerdere slachtoffer blijven terroriseren.
Ook daar houdt het op een gegeven moment wat mij betreft wel op. Hoe vaak moet je hebben laten zien dat er geen land met je te bezeilen valt?quote:Hadden ze maar gevolgen. Kempi gaat misschien even mogen zitten in het beste geval maar dat is sowieso de tendens in zijn leven. Hij leert er niks van.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat mensen vinden dat zij onverstandig is geweest. Maar dat staat niet echt in verhouding met het feit dat ze met de dood wordt bedreigd.
Voor dit soort gevallen moet er een enkelband komen.
Het is ook wel vreemd om iemand als vader te claimen maar dna test te weigerenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat mensen vinden dat zij onverstandig is geweest. Maar dat staat niet echt in verhouding met het feit dat ze met de dood wordt bedreigd.
Voor dit soort gevallen moet er een enkelband komen.
Nee, maar de nadruk ligt bij sommigen op haar onverstandige keuzes, ipv de misdadiger.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
Klopt. Als dat waar is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook wel vreemd om iemand als vader te claimen maar dna test te weigeren
Hier op Fok! wel. Hier denken we alleen in extremenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ik denk dat dat in dit geval te maken heeft met dat niemand iets beter van de misdadiger verwacht en dat er wel een sprankje hoop is dat een vrouw niet zo laag zinkt door met Kempi te eindigen. Dan gaat er bij haar ook e.e.a. fout, ondanks dat het niet strafbaar is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar de nadruk ligt bij sommigen op haar onverstandige keuzes, ipv de misdadiger.
Dat vind ik toch best bijzonder.
Even voor de goede orde: er werd helemaal niets uitgesloten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hier op Fok! wel. Hier denken we alleen in extremen
Ik ontken niet dat deze vrouw onverstandig is geweest door zich in te laten met die droeftoeter (laat staan de manier waarop).quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in dit geval te maken heeft met dat niemand iets beter van de misdadiger verwacht en dat er wel een sprankje hoop is dat een vrouw niet zo laag zinkt door met Kempi te eindigen. Dan gaat er bij haar ook e.e.a. fout, ondanks dat het niet strafbaar is.
Ze was net uit de bak dacht ik toen ze wat kregen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt. Als dat waar is.
En dan nog blijft Kempi de misdadiger in het verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |