Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat mensen vinden dat zij onverstandig is geweest. Maar dat staat niet echt in verhouding met het feit dat ze met de dood wordt bedreigd.
Voor dit soort gevallen moet er een enkelband komen.
Het is ook wel vreemd om iemand als vader te claimen maar dna test te weigerenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat mensen vinden dat zij onverstandig is geweest. Maar dat staat niet echt in verhouding met het feit dat ze met de dood wordt bedreigd.
Voor dit soort gevallen moet er een enkelband komen.
Nee, maar de nadruk ligt bij sommigen op haar onverstandige keuzes, ipv de misdadiger.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
Klopt. Als dat waar is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook wel vreemd om iemand als vader te claimen maar dna test te weigeren
Hier op Fok! wel. Hier denken we alleen in extremenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ik denk dat dat in dit geval te maken heeft met dat niemand iets beter van de misdadiger verwacht en dat er wel een sprankje hoop is dat een vrouw niet zo laag zinkt door met Kempi te eindigen. Dan gaat er bij haar ook e.e.a. fout, ondanks dat het niet strafbaar is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar de nadruk ligt bij sommigen op haar onverstandige keuzes, ipv de misdadiger.
Dat vind ik toch best bijzonder.
Even voor de goede orde: er werd helemaal niets uitgesloten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hier op Fok! wel. Hier denken we alleen in extremen
Ik ontken niet dat deze vrouw onverstandig is geweest door zich in te laten met die droeftoeter (laat staan de manier waarop).quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in dit geval te maken heeft met dat niemand iets beter van de misdadiger verwacht en dat er wel een sprankje hoop is dat een vrouw niet zo laag zinkt door met Kempi te eindigen. Dan gaat er bij haar ook e.e.a. fout, ondanks dat het niet strafbaar is.
Ze was net uit de bak dacht ik toen ze wat kregen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt. Als dat waar is.
En dan nog blijft Kempi de misdadiger in het verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |