Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat mensen vinden dat zij onverstandig is geweest. Maar dat staat niet echt in verhouding met het feit dat ze met de dood wordt bedreigd.
Voor dit soort gevallen moet er een enkelband komen.
Het is ook wel vreemd om iemand als vader te claimen maar dna test te weigerenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat mensen vinden dat zij onverstandig is geweest. Maar dat staat niet echt in verhouding met het feit dat ze met de dood wordt bedreigd.
Voor dit soort gevallen moet er een enkelband komen.
Nee, maar de nadruk ligt bij sommigen op haar onverstandige keuzes, ipv de misdadiger.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
Klopt. Als dat waar is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook wel vreemd om iemand als vader te claimen maar dna test te weigeren
Hier op Fok! wel. Hier denken we alleen in extremenquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ik denk dat dat in dit geval te maken heeft met dat niemand iets beter van de misdadiger verwacht en dat er wel een sprankje hoop is dat een vrouw niet zo laag zinkt door met Kempi te eindigen. Dan gaat er bij haar ook e.e.a. fout, ondanks dat het niet strafbaar is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar de nadruk ligt bij sommigen op haar onverstandige keuzes, ipv de misdadiger.
Dat vind ik toch best bijzonder.
Even voor de goede orde: er werd helemaal niets uitgesloten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hier op Fok! wel. Hier denken we alleen in extremen
Ik ontken niet dat deze vrouw onverstandig is geweest door zich in te laten met die droeftoeter (laat staan de manier waarop).quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in dit geval te maken heeft met dat niemand iets beter van de misdadiger verwacht en dat er wel een sprankje hoop is dat een vrouw niet zo laag zinkt door met Kempi te eindigen. Dan gaat er bij haar ook e.e.a. fout, ondanks dat het niet strafbaar is.
Ze was net uit de bak dacht ik toen ze wat kregen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt. Als dat waar is.
En dan nog blijft Kempi de misdadiger in het verhaal.
quote:Gezelschap Kempi slaat vrouw gebroken neus in rechtbank
https://www.geenstijl.nl/(...)en-neus-in-rechtbank
Betrokkenen oa: manager Kempi, Kempi, moeder Kempi, een van Kempi's beste vrienden, een vrouw (vriendin of familielid, dat is vooralsnog onduidelijk)
Dit komt ook weer op het bordje van het niet willen straffen. Bij het derde vergrijp zou er al direct een minimale straf van 10 jaar moeten volgen zonder privé bezoekrecht, zo kun je dit soort ongewenste voortplanting uit de maatschappij verbannen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een strafblad spannende over X jaar met X aantal vergrijpen zou al een goed eerste filter zijn bij dit soort mannen. Voor de vrouw zou meer dan één keer moeten worden gered bij meer dan één man een goed criterium zijn voor ongeschiktheid. Maar goed, we weten dat dit nooit gaat gebeuren.
Ik ga die docu eens kijken.
Het is noodzakelijk om een namenlijst in te stellen zodat dit soort aberraties niet langer kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Wat een namen ook. Jvelly, Jahvehon, D-angelo
Wat een volk, misschien kunnen ze een familiecel inrichten ergens.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:26 schreef Aether het volgende:
LIVE. Rapper Kempi voor de rechter om bedreiging moeder van zijn kind, wapenbezit
https://www.geenstijl.nl/(...)zijn-kind-wapenbezit
Kunnen we deze zooi niet dumpen in Dubaï?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat een volk, misschien kunnen ze een familiecel inrichten ergens.
Lekker met Boef op het strand kechjes hosselen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kunnen we deze zooi niet dumpen in Dubaï?
Ik verwacht eerder dat hij daar zich ook niet kan gedragen en gewoon een paar decennia de cel in kan worden gemikt. Samen met de rest van zijn Tokkiefamilie (ok, dat is te hard: mijn excuses aan de familie Tokkie…).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lekker met Boef op het strand kechjes hosselen.
Hahahahahahahaha!!! Taakstrafje voor degene die de neus gebroken heeft, de rest een boete.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Teringjantje, wat een volk zeg..
Mag toch hopen dat ze dat hele zooitje opgepakt hebben..
Bijzonder dat je online kan in de bajes.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze was net uit de bak dacht ik toen ze wat kregen.
Edit: in de OP staat dat ze elkaar online hebben leren kennen toen zij in de bak zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |