Het is een kwestie van tijd gezien zijn strafrechtelijke verleden. Een figuur die duidelijk denkt onschendbaar te zijn, die bevestiging krijgt hij van het OM die weigert om hem te vervolgen terwijl alle signalen op rood staan.quote:GOUDA - Ze vreest één van de volgende slachtoffers van femicide in Nederland te worden en wil dat er meer wordt gedaan aan het geweld tegen vrouwen. Gaby werd meermaals met de dood bedreigd door de vader van haar zeven maanden oude baby, de bekende rapper Kempi. Binnenkort staat hij voor de rechter voor de doodsbedreigingen en het verboden bezit van een vuurwapen.
Gaby deelt haar verhaal vanwege 'de groeiende problematiek rondom femicide en geweld tegen vrouwen in Nederland'. 'Ik wil bewustwording creëren over de risico's waar veel vrouwen dagelijks mee te maken hebben.'
Rapper Kempi, die tegenwoordig in Den Haag zou wonen, is populair onder de jeugd. Zijn muziek trekt op streamingsplatform Spotify bijna een half miljoen luisteraars per maand en op zijn verschillende socialemediakanalen heeft hij bij elkaar opgeteld honderdduizenden volgers.
Flink strafblad
Kempi, in 2008 uitgeroepen tot beste hiphop-artiest van het jaar, heeft een flink strafblad voor bijvoorbeeld het dealen van drugs, maar ook voor diverse geweldsincidenten en bedreigingen.
Het verhaal van Gaby en Kempi, die voluit Jerrely Slijger heet, begint in december 2023. Ze leren elkaar online kennen via een chat. Omdat zij op dat moment zelf in detentie zit, zien ze elkaar pas voor het eerst in juli 2024.
'Ik maak jou dood'
Een maand later blijkt Gaby zwanger te zijn. Zodra ze het hem vertelt bedreigt hij haar met de dood, blijkt uit opgenomen telefoongesprekken en audioberichten.
'Ik ga jou dood maken mongool', is te horen in zijn berichten. 'Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat je wilt. Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.'
Eigen pols doorgesneden
Jerrely probeert haar alsnog tot een abortus te dwingen. 'Bericht mij en laat weten wanneer dat 'ding' weg is enzo. Ga mijn leven niet verpesten. Ga niet mij in een situatie brengen dat ik je nek moet breken.'
Op het moment dat Gaby het kindje op een echo ziet besluit ze geen abortus te doen. 'Toen hij erachter kwam dat ik nog steeds zwanger was, werd het geweld nóg heftiger.'
'Hij heeft mij gegijzeld, met de dood bedreigd en dit keer met een vuurwapen. Ik was zo radeloos, zo bang, dat ik mijn eigen pols heb doorgesneden om naar een ziekenhuis te worden gebracht.'
Slechts tik op de vingers
Gaby wil dat de maatschappij wakker wordt. 'Elke keer wanneer er een vrouw wordt vermoord, vindt iedereen dat er wat moet gebeuren. Er wordt veel te laks met dit soort zaken omgegaan.'
'Ook mensen die het vaker hebben gedaan, krijgen alleen maar een tik op de vingers in plaats van ze goed te straffen. Ze gaan steeds een stapje verder', vervolgt ze. 'Deze mannen krijgen door de lage straffen het gevoel onaanraakbaar te zijn.'
Volgens Johan Oosterhagen, de advocaat die Gaby bijstaat, is het niet ondenkbaar dat Jerrely haar daadwerkelijk wat aandoet. 'Ik vind hem serieus gevaarlijk. Hij zegt tijdens verhoren dat hij verbaal niet zo sterk is en dat hij dingen daarom met best agressieve teksten zegt, maar alles wijst erop dat hij wel degelijk tot erger in staat is.'
'Hij verwijst telkens naar eerdere incidenten met geweld en seksueel gewelddadige toespelingen. Zet dat tegen de achtergrond van zijn strafblad en het vuurwapen dat hij gebruikt bij de bedreiging. Alles bij elkaar bevat dit dossier elementen dat het in de toekomst gruwelijk fout kan gaan.'
Gijzeling in woning
Voor die bedreiging met een vuurwapen staat Kempi overigens tot verbijstering van Gaby niet terecht, terwijl ze daarvan wel opnames heeft weten te maken. Net zoals hij zich niet hoeft te verantwoorden voor 'een gijzeling' naar een huis in Gouda.
'Ik ben in dat huis opgesloten. Mijn telefoon is afgepakt. Ik heb daar de longen uit mijn lijf geschreeuwd en om hulp geroepen', vertelt ze. 'Er zijn bij de politie zelfs klachten over geluidsoverlast binnengekomen omdat ik zo aan het schreeuwen was.'
Ze vervolgt: 'Maar omdat ik zelf in Amsterdam in de auto ben gestapt, is er volgens het OM geen sprake van een gijzeling. Terwijl de afspraak niet was dat wij naar Gouda zouden rijden. Dat deed hij tegen mijn wil.'
'Justitie moet optreden'
Door naar voren te stappen met haar verhaal hoopt ze op veranderingen bij politie en justitie. 'Ik zou willen dat er bij de eerste meldingen van huiselijk geweld strenger wordt opgetreden. Het gaat om intieme terreur. Justitie wil nu soms pas optreden als het al te laat is, als een vrouw niet meer kan praten.'
quote:Ik wil je ballen mami
Me pikkie in je stallen mami
Wow! Yup! Het is Kempi! Du Gramma Boy ook bekend als Jerrely
Dikke billen, volle tieten, mooie kut, broek strak
Chillend in je sissa's waggie tappen op 2pac
Lichaams sappen mengen, ballen in je bek zo flex
Klitje glimt hete seks kutmaat perfect
Tieten likken pik in je kut
Vinger in je ass
Oei, is Kempi een moslim? Ja, dan wordt femicide wel tien keer zo waarschijnlijk, helaas...quote:Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.
Hoe verdien je daar in godsnaam geld mee?quote:Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef Cruzinats het volgende:
Hij zegt verbaal niet sterk te zijn, hier enkele teksten uit zijn oeuvre:
[..]
Jongeren vinden dat stoer, blijkbaar.quote:Op maandag 24 november 2025 00:44 schreef Fleischmeister het volgende:
Helaas is ze ten dode opgeschreven, de overheid zal haar niet helpen.
[..]
Hoe verdien je daar in godsnaam geld mee?
Meneer is een poëet.quote:'Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat je wilt. Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.'
Voor dit soort figuren is een 3-strikes regel dus precies bedoeld, wat een strafblad heeft die ventquote:Op zondag 23 november 2025 23:45 schreef Cruzinats het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)-heeft-mij-gegijzeld
Gaby bang vermoord te worden door vader van haar zeven maanden oude baby: 'Hij heeft mij gegijzeld'
[..]
Het is een kwestie van tijd gezien zijn strafrechtelijke verleden. Een figuur die duidelijk denkt onschendbaar te zijn, die bevestiging krijgt hij van het OM die weigert om hem te vervolgen terwijl alle signalen op rood staan.
Hij is een van de weinige jongeren die nog net wel een tekstje in elkaar kan flansen.quote:Op maandag 24 november 2025 00:44 schreef Fleischmeister het volgende:
Helaas is ze ten dode opgeschreven, de overheid zal haar niet helpen.
[..]
Hoe verdien je daar in godsnaam geld mee?
Nivootje 👌quote:Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
quote:begint in december 2023
quote:zien ze elkaar pas voor het eerst in juli 2024.
We schrijven 24-11-2025.quote:7 maanden oude baby
Je vergeet het stuk dat de vrouw zelf in de bak zat toen ze hem ontmoettequote:Op maandag 24 november 2025 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
We schrijven 24-11-2025.
Wat een ontzettend goed verhaal is dit
Oh, dan mag ze niet klagen als ze bedreigd en mishandelt wordt door hem.quote:Op maandag 24 november 2025 08:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vergeet het stuk dat de vrouw zelf in de bak zat toen ze hem ontmoette![]()
Dat is zijn verantwoordelijkheid, maar het was háár verantwoordelijkheid dat ze aanpapte met een gast waarvan bekend is wat hij allemaal op z'n kerfstok heeft, onder andere datgene dat hij nu bij haar flikt. Of dacht zij dat zij degene was die hem kon veranderen?quote:Op maandag 24 november 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, dan mag ze niet klagen als ze bedreigd en mishandelt wordt door hem.
Volgens mij gaat het er om dat hij zijn poten moet thuishouden, en niet over of zij gedacht had hem te kunnen veranderen.quote:Op maandag 24 november 2025 08:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zijn verantwoordelijkheid, maar het was háár verantwoordelijkheid dat ze aanpapte met een gast waarvan bekend is wat hij allemaal op z'n kerfstok heeft, onder andere datgene dat hij nu bij haar flikt. Of dacht zij dat zij degene was die hem kon veranderen?
Eens, maar je gaat ook niet als vrouw aanpappen met Joran van der Sloot en dan verbaasd reageren als hij je wurgt.quote:Op maandag 24 november 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat mag ze zeker, het is alleen niet echt handig om je te laten palen door iemand met een strafblad dat langer is dan een wc rol. Het is niet dat die eindeloos lange lijst van veroordelingen niet op wikipedia staat.quote:Op maandag 24 november 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dankzij de volstrekt achterlijke luisteraars naar dit soort drek hoeft die randdebiel niet te werken.quote:Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat moet hij ook, zonder meer, dat is waarom ik zei dat dát zijn verantwoordelijkheid is, en alleen de zijne. Tegelijkertijd steek ik ook niet mijn hand in een leeuwenverblijf en klaag dan dat m'n arm er af is gevreten door die stomme leeuw, want dan krijg ik als reactie 'ja, misschien had je dat ook niet moeten doen, want je weet dat leeuwen gevaarlijk zijn' en dat is dan volledig terecht, want ik weet dat een leeuw gevaarlijk is, maar zodra het over dít onderwerp gaat, dan doet die component eigen verantwoordelijkheid ineens niet meer mee.quote:Op maandag 24 november 2025 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om dat hij zijn poten moet thuishouden, en niet over of zij gedacht had hem te kunnen veranderen.
Dus dan mag ze er niks over zeggen?quote:Op maandag 24 november 2025 08:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat moet hij ook, zonder meer, dat is waarom ik zei dat dát zijn verantwoordelijkheid is, en alleen de zijne. Tegelijkertijd steek ik ook niet mijn hand in een leeuwenverblijf en klaag dan dat m'n arm er af is gevreten door die stomme leeuw, want dan krijg ik als reactie 'ja, misschien had je dat ook niet moeten doen, want je weet dat leeuwen gevaarlijk zijn' en dat is dan volledig terecht, want ik weet dat een leeuw gevaarlijk is, maar zodra het over dít onderwerp gaat, dan doet die component eigen verantwoordelijkheid ineens niet meer mee.
Natuurlijk mag ze dat wel zeggen? Ik zeg niet dat ze dat niet mag. Wat ik zeg is dat hij de keuze maakt om haar te bedreigen, meerdere keren. That's on him. 100%.quote:Op maandag 24 november 2025 09:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus dan mag ze er niks over zeggen?
Dat vind ik toch wel bijzonder.
Ook als hij eerder vrouwen mishandeld heeft mag ze er over klagen.
Juist goed dat ze er over praat, ipv uit schaamte niks zeggen, omdat mensen misschien reageren zoals jou.
Het doet er niet toe allemaal. Hij hoort haar niet te mishandelen.
Na hoeveel bijtincidenten wordt een hond eigenlijk afgemaakt?quote:Op maandag 24 november 2025 08:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat moet hij ook, zonder meer, dat is waarom ik zei dat dát zijn verantwoordelijkheid is, en alleen de zijne. Tegelijkertijd steek ik ook niet mijn hand in een leeuwenverblijf en klaag dan dat m'n arm er af is gevreten door die stomme leeuw, want dan krijg ik als reactie 'ja, misschien had je dat ook niet moeten doen, want je weet dat leeuwen gevaarlijk zijn' en dat is dan volledig terecht, want ik weet dat een leeuw gevaarlijk is, maar zodra het over dít onderwerp gaat, dan doet die component eigen verantwoordelijkheid ineens niet meer mee.
Hij heeft zich in jilla laten bekeren inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 09:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat Kemperveen zich op instagram profileert als een vrome moslim.
Apart, met zulke rapteksten.quote:Op maandag 24 november 2025 09:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat Kemperveen zich op instagram profileert als een vrome moslim.
Tijdlijn klopt toch gewoon, of wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 24 november 2025 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
We schrijven 24-11-2025.
Wat een ontzettend goed verhaal is dit
Gaby heeft over 5 jaar vier kinderen van drie baby daddy's genaamd Jaylen, Djezz-Mae, Faithlin en Laquishaquote:Op maandag 24 november 2025 10:09 schreef Gibson88 het volgende:
Zo klinkt als een succesvolle gezinssituatie. Dit gaat he-le-maal goed komen....
Not.
Ze heeft zelf ook een strafblad, aangezien ze vast zat. Dat is ook wel een aanwijzing dat ze wel vaker niet zulke slimme keuzes maakt. Dan kan ze zeggen dat de samenleving wakker moet worden, maar enige zelfreflectie bij haar zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 24 november 2025 05:33 schreef roos94 het volgende:
Ik ben niet snel van slachtoffers blamen etc.
Maar kempi?
KEMPI?
Serieus?
Toen ik in 2009 nog een hele kleine snotneus was die met een Ipod nano rondliep , wist ik al dat Kemperveen een absolute wacko was. Ik luisterde wel zijn liedjes want ik was jong en hij was gangsta in Rotterdam Zuid.
Dus serieus..
2024 ontmoet, en dan weet je niets van Kempi zijn verleden?
Dit is geen boomer mevrouw van 83 die niet weet wat "een" "Kempi" is.
Kempi is echt bekend onder de jeugd.
Één keer googelen "kempi rechtszaak" en je hebt leesvoer voor dagen. Vervolgens ontmoet je hem en laat je je direct palen, om dat vervolgens ook nog onveilig te doen?
Hoe is het mogelijk? Dit verzin je niet.
Het is gewoon vrouwelijk instinct om zich door dit soort alfa-mannetjes te laten bevruchten. Dat heeft verder niks met rationeel nadenken te maken. Instinctief wil deze ''Gaby" ook een Kempi baren die net zo succesvol is.quote:Op maandag 24 november 2025 05:33 schreef roos94 het volgende:
Ik ben niet snel van slachtoffers blamen etc.
Maar kempi?
KEMPI?
Serieus?
Toen ik in 2009 nog een hele kleine snotneus was die met een Ipod nano rondliep , wist ik al dat Kemperveen een absolute wacko was. Ik luisterde wel zijn liedjes want ik was jong en hij was gangsta in Rotterdam Zuid.
Dus serieus..
2024 ontmoet, en dan weet je niets van Kempi zijn verleden?
Dit is geen boomer mevrouw van 83 die niet weet wat "een" "Kempi" is.
Kempi is echt bekend onder de jeugd.
Één keer googelen "kempi rechtszaak" en je hebt leesvoer voor dagen. Vervolgens ontmoet je hem en laat je je direct palen, om dat vervolgens ook nog onveilig te doen?
Hoe is het mogelijk? Dit verzin je niet.
Wat een onzin post weer, over ‘het vrouwelijke instinct’.quote:Op maandag 24 november 2025 11:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon vrouwelijk instinct om zich door dit soort alfa-mannetjes te laten bevruchten. Dat heeft verder niks met rationeel nadenken te maken. Instinctief wil deze ''Gaby" ook een Kempi baren die net zo succesvol is.
Hoe is het dan mogelijk dat vrouwen zo vaak voor gevaarlijke partners kiezen? Zijn ze gewoon dom dan?quote:Op maandag 24 november 2025 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin post weer, over ‘het vrouwelijke instinct’.
"Push die kaulo coke, geef het aan een ho.quote:Op maandag 24 november 2025 12:34 schreef Mubassie het volgende:
Hij is gewoon een woordenkunstenaar. Tfoe!
Echt een voorbeeld Moslimquote:Op maandag 24 november 2025 12:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Push die kaulo coke, geef het aan een ho.
Zet de bitch op de trein en zeg breng me do
Ik breng de bitch base, koop de bitch wave,
en kleding, zodat ze blij is als je werk geeft."
- Kemperveen, 2007
Hij heeft zijn leven wel verbeterd.quote:
quote:'Ik ga jou dood maken mongool', is te horen in zijn berichten. 'Je kan mij blokken, verwijderen, alles wat je wilt. Wollah, op de koran, al is dat het laatste wat ik doe, ik maak jou dood.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |