quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn inmiddels 54 nieuwkomers (incl re-entries) bevestigd - de 53 die we gehad hebben plus de nog onbekende #254. De 54 laagst genoteerde nummers van vorig jaar die we nog niet gehad hebben zijn dus de meest waarschijnlijke uitvallers. Dat zijn op dit moment deze 54 platen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er nog meer nieuwkomers zijn bij de bovenste 250, of als er toch nog platen van bovenstaand lijstje opduiken die flink gestegen blijken te zijn, dan zijn dit de volgende 10 platen die in de gevarenzone kunnen komen:Lijkt erop dat de lijst er iets op achteruit is gegaan als ik dit zo zie. En zou Song Of The Marching Children dan ingeruild zijn voor Memories?? Slechte ruilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal proberen dit een beetje bij te houden vandaag en morgen.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Satisfaction of You Can't Always Get What You Want, als je het mij vraagt. Maar geen ervan zou snel een stemlijst halen hier.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar dit is de beste Stones!
één van de beste, zeker!quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar dit is de beste Stones!
Mwah ik vind hier niet zo veel aanquote:
Hier wel top 100quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah ik vind hier niet zo veel aan
Hier niet eens top 3000quote:
Nee ging over editorsquote:
Wilde ook zoiets posten, haha. Bohemian Rhapsody duurt nog wel even, die haalt meestal de top 100 welquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Piano Man, Africa. Ik neem zo nog maar een oliebol
Ma scorp is een vrouw van weinig woordenquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ma Scorp blijft keurig binnen de 18 seconden
Goed nummer, maar had niet perse in de v500 gehoevenquote:
Dit itt haar zoonquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ma scorp is een vrouw van weinig woorden
Mooiste neppilquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Beautiful James toch erin, heel mooi
Jij komt hier even alles ventileren wat je op de radio niet kunt zeggen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit zo'n lauwe pis, The Manchester Orchestra
Goede strategie welquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:46 schreef camilero het volgende:
[..]
Jij komt hier even alles ventileren wat je op de radio niet kunt zeggen?
Haha ik ben weer thuis dus ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:46 schreef camilero het volgende:
[..]
Jij komt hier even alles ventileren wat je op de radio niet kunt zeggen?
ware het dat deze band niet uit Manchester komtquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:48 schreef camilero het volgende:
Maar er zijn leukere bandjes uit Manchester, ja
misleiding!quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ware het dat deze band niet uit Manchester komt
Begreep ik nu goed dat deze data opvraagbaar waren?quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beatles zijn tevens de best vertegenwoordigde band bij de nrs 501-1000: 8 stuks
haha dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Begreep ik nu goed dat deze data opvraagbaar waren?
Ik heb Mama Scorp al ontmoet. Ze kan heel goed hapjes rondbrengenquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mochten jullie mijn moeder willen horen dan moet je even blijven hangen tot kronenburg park
Met deze 55e nieuwkomer erbij staat het volgende nummer nu in de gevarenzone:quote:
Bruce Springsteen hadden we net toch al?quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pff een nieuwe Sam Fender in de lijst. Die gaat op mute
quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met deze 55e nieuwkomer erbij staat het volgende nummer nu in de gevarenzone:
374 Long John Baldry Morning dew 267 336 351
Snap die vergelijking niet altijd. De donkere en rauwe bariton van Bruce toch een stuk anders dan de halfhoge tenor van Samquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bruce Springsteen hadden we net toch al?
Ik vind het bombast, gezwollene wel vergelijkbaar. Hoorde het hier weer goed in terug.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Snap die vergelijking niet altijd. De donkere en rauwe bariton van Bruce toch een stuk anders dan de halfhoge tenor van Sam
Sam Fender is een soort Springsteen van de Aldiquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind het bombast, gezwollene wel vergelijkbaar. Hoorde het hier weer goed in terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende 11 platen zijn nu officieel uitgeschakeld door de informatie dat Impossible de sterkste stijger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel een groot gemis zijn voor de ALA als deze verdwijnt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Definitief uit de lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Laat Me en Winter () ontsnappen uit de gevarenzone. Nu op het hakblok:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Definitief uit de lijst:Heb je toevallig het bijgewerkte ALA-lijstje met The Bitter End?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Die post ik weer in het Top 2000-topic als de V500 is afgelopen. Maar goed dat je het zegt, The Bitter End keert inderdaad weer terugquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je toevallig het bijgewerkte ALA-lijstje met The Bitter End?
Kaj vroeg er daarnet naar, vandaar. Is er een ouder lijstje dan dat ik hem kan sturen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die post ik weer in het Top 2000-topic als de V500 is afgelopen. Maar goed dat je het zegt, The Bitter End keert inderdaad weer terug. 943 als cumulatieve notering, dat is ongeveer een 13e plek.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kaj vroeg er daarnet naar, vandaar. Is er een ouder lijstje dan dat ik hem kan sturen?
Senks!quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is met de Kink 1500 van dit jaar erbij en de overige 3 lijsten van 2024
Wat betekenen de kruisjes?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zit ook nog altijd met mijn spreadsheetje. 40 uur geluisterd, 4 kruisjes gezet. Topbaan.
Je hebt geluk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We nemen definitief afscheid van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel uitgeschakeld na de recentste informatie over de sterkste stijgers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Within Temptation:quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens, het moet gezegd worden: klein kritiekpuntje op de V500 is dat er geen ruimte voor Within Temptation of Nightwish is. Wel voor Evanescence, dat is dan wel weer fijn.
Ah ja. Ze stonden erin in de tijd dat ik nog nooit van die hele V500 had gehoordquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Within Temptation:
Within Temptation Ice queen 2000 Mother Earth 05:20 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 348 228 203 219 176 360
Within Temptation Mother Earth 2000 Mother Earth 05:29 -- -- -- -- -- 457 -- -- 447 -- 177 161 88 82 129 101 106
2007 is achteraan. Ze hebben er een aantal keer in gestaan maar zijn eruit gevallen, net zoals een Rammstein bijv
Je was niet de enigequote:Op zaterdag 22 november 2025 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah ja. Ze stonden erin in de tijd dat ik nog nooit van die hele V500 had gehoord
Nieuww nieuww nieuww. En niet eens de hoogste nieuwe binnenkomerquote:Op zondag 23 november 2025 00:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Italiaans restaurant genot nog even meepakken
Hoorde niets geksquote:Op zondag 23 november 2025 08:34 schreef peaceman het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een rare uitvoering?
Doe mij maar die bloodbuzquote:
De lange Abbey Road medley vanaf You Never Give Me Your Money is beter jaquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef peaceman het volgende:
En dan te bedenken dat er op abbey road nog een beter nummer staat.
Ik doelde natuurlijk op I want you (she's so heavy)quote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De lange Abbey Road medley vanaf You Never Give Me Your Money is beter ja
De medley van Here Comes the Sun t/m Her Majesty is nog beter!quote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De lange Abbey Road medley vanaf You Never Give Me Your Money is beter ja
Dat flauwe Her Majesty hadden ze er anders wel af mogen latenquote:Op zondag 23 november 2025 08:56 schreef camilero het volgende:
[..]
De medley van Here Comes the Sun t/m Her Majesty is nog beter!
Nee, die hoort er gewoon bijquote:Op zondag 23 november 2025 08:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat flauwe Her Majesty hadden ze er anders wel af mogen laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We mogen waarschijnlijk afscheid nemen van twee ALA-platen, namelijk Fade Into You en Black Soul Choir. Zelf vind ik het verder vooral jammer dat Sigur Rós verdwijnt, die had ik vorig jaar juist herontdekt door de V500... Coldplay verliest Trouble, maar krijgt Viva la Vida terug, dus dat is netto wel prima.
Had gehoopt dat Psycho Killer eruit zou liggen, maar die dook vannacht helaas toch nog op. Wel Rowwen Hèze eruit, dat is gunstig, vorig jaar nog een van mijn bottom-5 platen uit deze lijst.
Aah verkeerde moment koffie gehaald dusquote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh! @:Mexicanobakker met zijn 18 seconds
Dat moet Split Enz zijn!
quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Morgen mensen
Ik ben meteen weer aan het schrappen gegaan toen ik wakker werd en we zijn er bijna uit qua uitvallers. Grote kans dat dit ze worden:Ik hoop vooral op Sound of SilenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We mogen waarschijnlijk afscheid nemen van twee ALA-platen, namelijk Fade Into You en Black Soul Choir. Zelf vind ik het verder vooral jammer dat Sigur Rós verdwijnt, die had ik vorig jaar juist herontdekt door de V500... Coldplay verliest Trouble, maar krijgt Viva la Vida terug, dus dat is netto wel prima.
Had gehoopt dat Psycho Killer eruit zou liggen, maar die dook vannacht helaas toch nog op. Wel Rowwen Hèze eruit, dat is gunstig, vorig jaar nog een van mijn bottom-5 platen uit deze lijst.
Aan mij heeft het niet gelegenquote:Op zondag 23 november 2025 09:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoe kan Fade Into You nou weer verdwijnen. Goocheltruc van de Aldi
Die mag er best uit ja. Zeker omdat de volgende twee platen die in de gevarenzone zouden komen Ruthless Queen en Into My Arms zijn en die mogen wel blijven.quote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op Sound of Silence
exact!quote:Op zondag 23 november 2025 09:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die mag er best uit ja. Zeker omdat de volgende twee platen die in de gevarenzone zouden komen Ruthless Queen en Into My Arms zijn en die mogen wel blijven.
Ik moet straks ook nog hardlopen van mezelf, maar het is echt moeilijk koud volgens mij.quote:Op zondag 23 november 2025 09:45 schreef pipster het volgende:
Mmm hier ook even exit voor een rondje hardlopen in de duinen. Kom ik mij daarna weer opwarmen bij de lijst.
Wil ook hardlopen maar als ik naar buiten kijk denk ik laat maar. Gelukkig morgen ook vrij. Dan maar doenquote:Op zondag 23 november 2025 09:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet straks ook nog hardlopen van mezelf, maar het is echt moeilijk koud volgens mij.
Lijkt me sterk dat Ruthless Queen eruit ligt want Orinoco is vrij Kayak minded. En dit jaar het overlijden van Edward Reekers erbijquote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Kut, ik heb ergens verkeerd geteld. Volgens mijn overzicht moeten er nog 121 nummers komen hierna, maar Good Vibrations is al de nummer 121.
Zou Ruthless Queen dan toch eruit liggen? Lijkt me eigenlijk heel stug met die hoge nieuwkomer van Kayak die al geweest is...
Ja je hebt gelijk. Maar ik heb de fout nog steeds niet gevonden.quote:Op zondag 23 november 2025 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Ruthless Queen eruit ligt want Orinoco is vrij Kayak minded. En dit jaar het overlijden van Edward Reekers erbij
Bij mij kan er ook zomaar een heel rijtje komen straks. Wait, Time To Pretend, Lazarus en New Born zullen allemaal geen uren meer op zich laten wachtenquote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kerkworden veel hoge hier doorheen gejast nu
Oohja Wait genot is ook nog niet geweest. Die gaat met volume op hard straksquote:Op zondag 23 november 2025 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij mij kan er ook zomaar een heel rijtje komen straks. Wait, Time To Pretend, Lazarus en New Born zullen allemaal geen uren meer op zich laten wachten
In Tokyo, they don't have stereo...quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel jammer dat de Kimono vannacht al langs is geweest. Die hoort zondag overdag
Ik hoorde vrijdag dat je ook via een app kan luisteren!quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef camilero het volgende:
Veel lekkere muziekjes gemist tijdens het sporten, zie ik...
Ja, klopt. Maar om in een spinningles met een koptelefoon op te zitten is een beetje raarquote:Op zondag 23 november 2025 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoorde vrijdag dat je ook via een app kan luisteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Technisch gezien is er nog een klein kansje dat een of meer van de volgende 5 platen die ik als uitvaller heb gemarkeerd het toch halen ipv een van de bovenstaande:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierquote:Op zondag 23 november 2025 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
...
Waar de fuck is mijn aankondiging.
Goed dat ie alsnog kwam!quote:Op zondag 23 november 2025 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
...
Waar de fuck is mijn aankondiging.
quote:
Hier ook top 10! Heb even de aankondiging gemist dus geen idee of ik werd genoemd. Heel tof dat-ie zo goed standhoudtquote:Op zondag 23 november 2025 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heuy bij mij #10 maar word niet genoemd bij dit strandhuis
Itt bij New Born heb ik geen inside info, dus geen ideequote:Op zondag 23 november 2025 12:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter komt Wait wel binnen nu en een uur @:DecoAoreste anders ga ik em missen vanwege verjaardagsverplichtingen
Jij werd genoemdquote:Op zondag 23 november 2025 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier ook top 10! Heb even de aankondiging gemist dus geen idee of ik werd genoemd. Heel tof dat-ie zo goed standhoudt
Hé, er zit een knop op die radioquote:Op zondag 23 november 2025 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hmm Iron Sky had ik wel willen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn geval letterlijk, net 9km hardgelopenquote:Op zondag 23 november 2025 14:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd weer stukgaan op dit laatste gedeelte
Ik denk dat-ie hem vindt tijdens zijn REM-slaap.quote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Michael Stipe die rivier zoekt, zou ie dan rem-sporen gebruiken?
Heb hem een paar keer gezien, was elke keer genieten!quote:Op zondag 23 november 2025 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ga Harrie Jekkers nog 1 keer zien voor ie afzwaait, over een paar weken
Zeker! Al vond ik het met Jeroen van Merwijk af en toe wat flauw. Maar Klein Orkest was dan weer puur genotquote:Op zondag 23 november 2025 14:52 schreef camilero het volgende:
[..]
Heb hem een paar keer gezien, was elke keer genieten!
Tja, er zijn best veel mensen die dit het beste Queen-nummer vinden.quote:Op zondag 23 november 2025 15:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Innuendo boven het Tsjechische rijmpje is wel een beetje blasfemisch.
Nooit begrepen. Hier haalt-ie de top-20 Queen-nummers niet eens, en dan ben ik nog niet eens de allergrootste Queen-fan.quote:Op zondag 23 november 2025 15:08 schreef camilero het volgende:
[..]
Tja, er zijn best veel mensen die dit het beste Queen-nummer vinden.
Ja, hier ook niet. Maar ik ben ook meer jaren 70-queen fanquote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Hier haalt-ie de top-20 Queen-nummers niet eens, en dan ben ik nog niet eens de allergrootste Queen-fan.
Ik denk dat ik t daar wel mee eens bent. Al vond ik Lazarus en Estranged ook wel n matige combiquote:Op zondag 23 november 2025 15:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat ik dit het minste uurtje van de slotdag vind. Tot nu toe dan, er kan nog een hoop moois verstopt zijn in de tweede helft
Ja, maar dat geldt eigenlijk voor 3/4 van de top 100 (het deel waarop ik niet heb gestemdquote:Op zondag 23 november 2025 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elton staat wel lichtjes hoog inmiddels
Ik luister bijna nooit nummers beu, maar deze take kan ik wel volgen ja.quote:Op zondag 23 november 2025 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben Smells like teen spirit een beetje beugeluisterd
De ultieme V500 plaat. Heb hem nog nooit ergens anders gehoord, dat is denk ik de enige van de top-100 waarvoor dat geldtquote:
Snob staat ie ook in hoor!quote:Op zondag 23 november 2025 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De ultieme V500 plaat. Heb hem nog nooit ergens anders gehoord, dat is denk ik de enige van de top-100 waarvoor dat geldt
Ik ben er nog! De rest is afgehaakt?quote:Op zondag 23 november 2025 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo met die TuneIn app naar de tv gecast voelt het al een beetje als oud en nieuw
..behalve dat het veel te stil is in dit topic dan
Gale had een verjaardag, verder was de activiteit steeds al niet extreem hoog dit weekend.quote:Op zondag 23 november 2025 18:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben er nog! De rest is afgehaakt?
Kon het toch niet latenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Minst favoriete nummers uit het blokje 175-151:
164 Spinvis – Kom terug: Ga weg.
Ik ben naar een concertquote:Op zondag 23 november 2025 18:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben er nog! De rest is afgehaakt?
Amsterdam voor Tom McRaequote:Op zondag 23 november 2025 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Slechte timing jongeman! Waar ben je?
Hij speelt vanavond zijn gehele eerste albumquote:Op zondag 23 november 2025 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zoek dekking voor de bubblegun wil je?
Ah, tof!quote:Op zondag 23 november 2025 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij speelt vanavond zijn gehele eerste album
Mijn #8 moet nog komen, maar die staat meestal wel redelijk hoogquote:Op zondag 23 november 2025 19:31 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien de laatste top-10 plaat uit
welke?quote:Op zondag 23 november 2025 19:40 schreef camilero het volgende:
[..]
Mijn #8 moet nog komen, maar die staat meestal wel redelijk hoog
Die staat niet meer in de wachtrij als ik het zo zie.quote:Op zondag 23 november 2025 19:45 schreef camilero het volgende:
oh, en #3 Life's what you make it ook nog!
Nee, daar was ik al bang voorquote:Op zondag 23 november 2025 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die staat niet meer in de wachtrij als ik het zo zie.
Top 10 zou top zijnquote:Op zondag 23 november 2025 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu Mia is geweest hoop ik vooral nog op een hele hoge notering voor God only knows
Bij mij kan ie niet eens hogerquote:Op zondag 23 november 2025 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb m bewust hoger in mn lijst gezet iig
Spoilers!quote:Op zondag 23 november 2025 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan hier vrij weinig meeen met dreaming light zometeen ook niet
En hij staat nog hogerquote:Op zondag 23 november 2025 21:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze staat wel heel onbenullig hoog, maar dat zei ik volgens mij vorig jaar ook al.
Er komen nog een paar mindere nummers dus niet erg zo hoogquote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Kiwanuka zo hoog
Ik geef toe dat-ie ook op mij begint te groeien, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2025 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
De top-10 is bijna hetzelfde als vorig jaar, alleen Fix You eruit en Comfortably Numb erin:Maar één uit mijn inleverlijst. Toch stiekem gehoopt op God Only Knows top 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Hier:quote:Op zondag 23 november 2025 22:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar één uit mijn inleverlijst. Toch stiekem gehoopt op God Only Knows top 10
Jij hoopt dus vooral op een bepaalde boom en ik op een heel bosquote:Op zondag 23 november 2025 22:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier:
17. Porcupine Tree – Arriving Somewhere But Not Here
174. Deep Purple – Child in Time
178. The Cure – A Forest
269. Radiohead – Street Spirit (Fade Out)
498. Supertramp – Fool’s Overture
Net als vorig jaar de helft. Fool's Overture staat bij mij wel serieus in de gevarenzone.
Heb het idee dat Street Spirit en Black wel een eindje los staan van de rest, dus ik maak me geen illusies. Van die twee hoop ik uiteraard weer gewoon Street Spiritquote:Op zondag 23 november 2025 22:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij hoopt dus vooral op een bepaalde boom en ik op een heel bos
Ik denk dat Black weleens 3e of lager kan worden dit jaar. Gezien de val van veel PJ-nummersquote:Op zondag 23 november 2025 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb het idee dat Street Spirit en Black wel een eindje los staan van de rest, dus ik maak me geen illusies. Van die twee hoop ik uiteraard weer gewoon Street Spirit
Dat is wel een goed punt eigenlijk. Dan krijgt Street Spirit het makkelijk, want Radiohead deed het juist weer erg goed.quote:Op zondag 23 november 2025 22:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Black weleens 3e of lager kan worden dit jaar. Gezien de val van veel PJ-nummers
Ja ik verwacht een walk in the park voor Street Spirit eigenlijkquote:Op zondag 23 november 2025 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt eigenlijk. Dan krijgt Street Spirit het makkelijk, want Radiohead deed het juist weer erg goed.
Heb je eigenlijk je lijst ergens staan? Ben nu wel benieuwd, volgens mij hebben we best wat overlap.quote:Op zondag 23 november 2025 22:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar één uit mijn inleverlijst. Toch stiekem gehoopt op God Only Knows top 10
Zou mooi zijnquote:Op zondag 23 november 2025 22:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Black weleens 3e of lager kan worden dit jaar. Gezien de val van veel PJ-nummers
Heb em hier niet ergens staan. Ga em nog wel verwerken in een Spotify lijst:)quote:Op zondag 23 november 2025 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk je lijst ergens staan? Ben nu wel benieuwd, volgens mij hebben we best wat overlap.
Slaapwel man!quote:Op zondag 23 november 2025 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij gaan de laatste platen vanuit bed luisteren
Het was me weer een waar genoegen!
8. A Day In The Lifequote:
Was genieten afgelopen dagen van deze lijst ja. Slaapzequote:Op zondag 23 november 2025 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij gaan de laatste platen vanuit bed luisteren
Het was me weer een waar genoegen!
Leuk dat je luisterde man! Tot volgend jaar! Ik heb Ivo trouwens warm gekregen voor de 22stequote:Op zondag 23 november 2025 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
Bedankt @:scorpion_17
Heb er weer van genoten!
Mooi!quote:Op zondag 23 november 2025 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuk dat je luisterde man! Tot volgend jaar! Ik heb Ivo trouwens warm gekregen voor de 22ste
Je werd in ieder geval genoemd bij je nummers 1 en 2!quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de uitzendingen opgenomen? @:Scorpion17
Ik houd me aanbevolenZou graag toch wat terug willen luisteren ipv alleen die V500 classics op spotify er een keer doorheen te jagen.
Precies, dat moeten we wel even horen hequote:Op dinsdag 25 november 2025 12:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je werd in ieder geval genoemd bij je nummers 1 en 2!
Ik denk dat je daarvoor bij Marcel moet zijn!quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de uitzendingen opgenomen? @:Scorpion17
Ik houd me aanbevolenZou graag toch wat terug willen luisteren ipv alleen die V500 classics op spotify er een keer doorheen te jagen.
Onweerwolf op MuMe? Zal ns in zijn PM box gaan hangen daar danquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor bij Marcel moet zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |