De lange Abbey Road medley vanaf You Never Give Me Your Money is beter jaquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef peaceman het volgende:
En dan te bedenken dat er op abbey road nog een beter nummer staat.
Ik doelde natuurlijk op I want you (she's so heavy)quote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De lange Abbey Road medley vanaf You Never Give Me Your Money is beter ja
De medley van Here Comes the Sun t/m Her Majesty is nog beter!quote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De lange Abbey Road medley vanaf You Never Give Me Your Money is beter ja
Dat flauwe Her Majesty hadden ze er anders wel af mogen latenquote:Op zondag 23 november 2025 08:56 schreef camilero het volgende:
[..]
De medley van Here Comes the Sun t/m Her Majesty is nog beter!
Nee, die hoort er gewoon bijquote:Op zondag 23 november 2025 08:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat flauwe Her Majesty hadden ze er anders wel af mogen laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We mogen waarschijnlijk afscheid nemen van twee ALA-platen, namelijk Fade Into You en Black Soul Choir. Zelf vind ik het verder vooral jammer dat Sigur Rós verdwijnt, die had ik vorig jaar juist herontdekt door de V500... Coldplay verliest Trouble, maar krijgt Viva la Vida terug, dus dat is netto wel prima.
Had gehoopt dat Psycho Killer eruit zou liggen, maar die dook vannacht helaas toch nog op. Wel Rowwen Hèze eruit, dat is gunstig, vorig jaar nog een van mijn bottom-5 platen uit deze lijst.
Aah verkeerde moment koffie gehaald dusquote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh! @:Mexicanobakker met zijn 18 seconds
Dat moet Split Enz zijn!
quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Morgen mensen
Ik ben meteen weer aan het schrappen gegaan toen ik wakker werd en we zijn er bijna uit qua uitvallers. Grote kans dat dit ze worden:Ik hoop vooral op Sound of SilenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We mogen waarschijnlijk afscheid nemen van twee ALA-platen, namelijk Fade Into You en Black Soul Choir. Zelf vind ik het verder vooral jammer dat Sigur Rós verdwijnt, die had ik vorig jaar juist herontdekt door de V500... Coldplay verliest Trouble, maar krijgt Viva la Vida terug, dus dat is netto wel prima.
Had gehoopt dat Psycho Killer eruit zou liggen, maar die dook vannacht helaas toch nog op. Wel Rowwen Hèze eruit, dat is gunstig, vorig jaar nog een van mijn bottom-5 platen uit deze lijst.
Aan mij heeft het niet gelegenquote:Op zondag 23 november 2025 09:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoe kan Fade Into You nou weer verdwijnen. Goocheltruc van de Aldi
Die mag er best uit ja. Zeker omdat de volgende twee platen die in de gevarenzone zouden komen Ruthless Queen en Into My Arms zijn en die mogen wel blijven.quote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op Sound of Silence
exact!quote:Op zondag 23 november 2025 09:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die mag er best uit ja. Zeker omdat de volgende twee platen die in de gevarenzone zouden komen Ruthless Queen en Into My Arms zijn en die mogen wel blijven.
Ik moet straks ook nog hardlopen van mezelf, maar het is echt moeilijk koud volgens mij.quote:Op zondag 23 november 2025 09:45 schreef pipster het volgende:
Mmm hier ook even exit voor een rondje hardlopen in de duinen. Kom ik mij daarna weer opwarmen bij de lijst.
Wil ook hardlopen maar als ik naar buiten kijk denk ik laat maar. Gelukkig morgen ook vrij. Dan maar doenquote:Op zondag 23 november 2025 09:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet straks ook nog hardlopen van mezelf, maar het is echt moeilijk koud volgens mij.
Lijkt me sterk dat Ruthless Queen eruit ligt want Orinoco is vrij Kayak minded. En dit jaar het overlijden van Edward Reekers erbijquote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Kut, ik heb ergens verkeerd geteld. Volgens mijn overzicht moeten er nog 121 nummers komen hierna, maar Good Vibrations is al de nummer 121.
Zou Ruthless Queen dan toch eruit liggen? Lijkt me eigenlijk heel stug met die hoge nieuwkomer van Kayak die al geweest is...
Ja je hebt gelijk. Maar ik heb de fout nog steeds niet gevonden.quote:Op zondag 23 november 2025 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Ruthless Queen eruit ligt want Orinoco is vrij Kayak minded. En dit jaar het overlijden van Edward Reekers erbij
Bij mij kan er ook zomaar een heel rijtje komen straks. Wait, Time To Pretend, Lazarus en New Born zullen allemaal geen uren meer op zich laten wachtenquote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kerkworden veel hoge hier doorheen gejast nu
Oohja Wait genot is ook nog niet geweest. Die gaat met volume op hard straksquote:Op zondag 23 november 2025 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij mij kan er ook zomaar een heel rijtje komen straks. Wait, Time To Pretend, Lazarus en New Born zullen allemaal geen uren meer op zich laten wachten
In Tokyo, they don't have stereo...quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel jammer dat de Kimono vannacht al langs is geweest. Die hoort zondag overdag
Ik hoorde vrijdag dat je ook via een app kan luisteren!quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef camilero het volgende:
Veel lekkere muziekjes gemist tijdens het sporten, zie ik...
Ja, klopt. Maar om in een spinningles met een koptelefoon op te zitten is een beetje raarquote:Op zondag 23 november 2025 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoorde vrijdag dat je ook via een app kan luisteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Technisch gezien is er nog een klein kansje dat een of meer van de volgende 5 platen die ik als uitvaller heb gemarkeerd het toch halen ipv een van de bovenstaande:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierquote:Op zondag 23 november 2025 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
...
Waar de fuck is mijn aankondiging.
Goed dat ie alsnog kwam!quote:Op zondag 23 november 2025 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
...
Waar de fuck is mijn aankondiging.
quote:
Hier ook top 10! Heb even de aankondiging gemist dus geen idee of ik werd genoemd. Heel tof dat-ie zo goed standhoudtquote:Op zondag 23 november 2025 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heuy bij mij #10 maar word niet genoemd bij dit strandhuis
Itt bij New Born heb ik geen inside info, dus geen ideequote:Op zondag 23 november 2025 12:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter komt Wait wel binnen nu en een uur @:DecoAoreste anders ga ik em missen vanwege verjaardagsverplichtingen
Jij werd genoemdquote:Op zondag 23 november 2025 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier ook top 10! Heb even de aankondiging gemist dus geen idee of ik werd genoemd. Heel tof dat-ie zo goed standhoudt
Hé, er zit een knop op die radioquote:Op zondag 23 november 2025 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hmm Iron Sky had ik wel willen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn geval letterlijk, net 9km hardgelopenquote:Op zondag 23 november 2025 14:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd weer stukgaan op dit laatste gedeelte
Ik denk dat-ie hem vindt tijdens zijn REM-slaap.quote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Michael Stipe die rivier zoekt, zou ie dan rem-sporen gebruiken?
Heb hem een paar keer gezien, was elke keer genieten!quote:Op zondag 23 november 2025 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ga Harrie Jekkers nog 1 keer zien voor ie afzwaait, over een paar weken
Zeker! Al vond ik het met Jeroen van Merwijk af en toe wat flauw. Maar Klein Orkest was dan weer puur genotquote:Op zondag 23 november 2025 14:52 schreef camilero het volgende:
[..]
Heb hem een paar keer gezien, was elke keer genieten!
Tja, er zijn best veel mensen die dit het beste Queen-nummer vinden.quote:Op zondag 23 november 2025 15:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Innuendo boven het Tsjechische rijmpje is wel een beetje blasfemisch.
Nooit begrepen. Hier haalt-ie de top-20 Queen-nummers niet eens, en dan ben ik nog niet eens de allergrootste Queen-fan.quote:Op zondag 23 november 2025 15:08 schreef camilero het volgende:
[..]
Tja, er zijn best veel mensen die dit het beste Queen-nummer vinden.
Ja, hier ook niet. Maar ik ben ook meer jaren 70-queen fanquote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Hier haalt-ie de top-20 Queen-nummers niet eens, en dan ben ik nog niet eens de allergrootste Queen-fan.
Ik denk dat ik t daar wel mee eens bent. Al vond ik Lazarus en Estranged ook wel n matige combiquote:Op zondag 23 november 2025 15:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat ik dit het minste uurtje van de slotdag vind. Tot nu toe dan, er kan nog een hoop moois verstopt zijn in de tweede helft
Ja, maar dat geldt eigenlijk voor 3/4 van de top 100 (het deel waarop ik niet heb gestemdquote:Op zondag 23 november 2025 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elton staat wel lichtjes hoog inmiddels
Ik luister bijna nooit nummers beu, maar deze take kan ik wel volgen ja.quote:Op zondag 23 november 2025 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben Smells like teen spirit een beetje beugeluisterd
De ultieme V500 plaat. Heb hem nog nooit ergens anders gehoord, dat is denk ik de enige van de top-100 waarvoor dat geldtquote:
Snob staat ie ook in hoor!quote:Op zondag 23 november 2025 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De ultieme V500 plaat. Heb hem nog nooit ergens anders gehoord, dat is denk ik de enige van de top-100 waarvoor dat geldt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |