Lijkt me sterk dat Ruthless Queen eruit ligt want Orinoco is vrij Kayak minded. En dit jaar het overlijden van Edward Reekers erbijquote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Kut, ik heb ergens verkeerd geteld. Volgens mijn overzicht moeten er nog 121 nummers komen hierna, maar Good Vibrations is al de nummer 121.
Zou Ruthless Queen dan toch eruit liggen? Lijkt me eigenlijk heel stug met die hoge nieuwkomer van Kayak die al geweest is...
Ja je hebt gelijk. Maar ik heb de fout nog steeds niet gevonden.quote:Op zondag 23 november 2025 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Ruthless Queen eruit ligt want Orinoco is vrij Kayak minded. En dit jaar het overlijden van Edward Reekers erbij
Bij mij kan er ook zomaar een heel rijtje komen straks. Wait, Time To Pretend, Lazarus en New Born zullen allemaal geen uren meer op zich laten wachtenquote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kerkworden veel hoge hier doorheen gejast nu
Oohja Wait genot is ook nog niet geweest. Die gaat met volume op hard straksquote:Op zondag 23 november 2025 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij mij kan er ook zomaar een heel rijtje komen straks. Wait, Time To Pretend, Lazarus en New Born zullen allemaal geen uren meer op zich laten wachten
In Tokyo, they don't have stereo...quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel jammer dat de Kimono vannacht al langs is geweest. Die hoort zondag overdag
Ik hoorde vrijdag dat je ook via een app kan luisteren!quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef camilero het volgende:
Veel lekkere muziekjes gemist tijdens het sporten, zie ik...
Ja, klopt. Maar om in een spinningles met een koptelefoon op te zitten is een beetje raarquote:Op zondag 23 november 2025 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoorde vrijdag dat je ook via een app kan luisteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Technisch gezien is er nog een klein kansje dat een of meer van de volgende 5 platen die ik als uitvaller heb gemarkeerd het toch halen ipv een van de bovenstaande:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierquote:Op zondag 23 november 2025 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
...
Waar de fuck is mijn aankondiging.
Goed dat ie alsnog kwam!quote:Op zondag 23 november 2025 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
...
Waar de fuck is mijn aankondiging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |