quote:
Hier ook top 10! Heb even de aankondiging gemist dus geen idee of ik werd genoemd. Heel tof dat-ie zo goed standhoudtquote:Op zondag 23 november 2025 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heuy bij mij #10 maar word niet genoemd bij dit strandhuis
Itt bij New Born heb ik geen inside info, dus geen ideequote:Op zondag 23 november 2025 12:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter komt Wait wel binnen nu en een uur @:DecoAoreste anders ga ik em missen vanwege verjaardagsverplichtingen
Jij werd genoemdquote:Op zondag 23 november 2025 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier ook top 10! Heb even de aankondiging gemist dus geen idee of ik werd genoemd. Heel tof dat-ie zo goed standhoudt
Hé, er zit een knop op die radioquote:Op zondag 23 november 2025 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hmm Iron Sky had ik wel willen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn geval letterlijk, net 9km hardgelopenquote:Op zondag 23 november 2025 14:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd weer stukgaan op dit laatste gedeelte
Ik denk dat-ie hem vindt tijdens zijn REM-slaap.quote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Michael Stipe die rivier zoekt, zou ie dan rem-sporen gebruiken?
Heb hem een paar keer gezien, was elke keer genieten!quote:Op zondag 23 november 2025 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ga Harrie Jekkers nog 1 keer zien voor ie afzwaait, over een paar weken
Zeker! Al vond ik het met Jeroen van Merwijk af en toe wat flauw. Maar Klein Orkest was dan weer puur genotquote:Op zondag 23 november 2025 14:52 schreef camilero het volgende:
[..]
Heb hem een paar keer gezien, was elke keer genieten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |