Er komen nog een paar mindere nummers dus niet erg zo hoogquote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Kiwanuka zo hoog
Ik geef toe dat-ie ook op mij begint te groeien, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2025 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
De top-10 is bijna hetzelfde als vorig jaar, alleen Fix You eruit en Comfortably Numb erin:Maar één uit mijn inleverlijst. Toch stiekem gehoopt op God Only Knows top 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Hier:quote:Op zondag 23 november 2025 22:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar één uit mijn inleverlijst. Toch stiekem gehoopt op God Only Knows top 10
Jij hoopt dus vooral op een bepaalde boom en ik op een heel bosquote:Op zondag 23 november 2025 22:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier:
17. Porcupine Tree – Arriving Somewhere But Not Here
174. Deep Purple – Child in Time
178. The Cure – A Forest
269. Radiohead – Street Spirit (Fade Out)
498. Supertramp – Fool’s Overture
Net als vorig jaar de helft. Fool's Overture staat bij mij wel serieus in de gevarenzone.
Heb het idee dat Street Spirit en Black wel een eindje los staan van de rest, dus ik maak me geen illusies. Van die twee hoop ik uiteraard weer gewoon Street Spiritquote:Op zondag 23 november 2025 22:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij hoopt dus vooral op een bepaalde boom en ik op een heel bos
Ik denk dat Black weleens 3e of lager kan worden dit jaar. Gezien de val van veel PJ-nummersquote:Op zondag 23 november 2025 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb het idee dat Street Spirit en Black wel een eindje los staan van de rest, dus ik maak me geen illusies. Van die twee hoop ik uiteraard weer gewoon Street Spirit
Dat is wel een goed punt eigenlijk. Dan krijgt Street Spirit het makkelijk, want Radiohead deed het juist weer erg goed.quote:Op zondag 23 november 2025 22:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Black weleens 3e of lager kan worden dit jaar. Gezien de val van veel PJ-nummers
Ja ik verwacht een walk in the park voor Street Spirit eigenlijkquote:Op zondag 23 november 2025 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt eigenlijk. Dan krijgt Street Spirit het makkelijk, want Radiohead deed het juist weer erg goed.
Heb je eigenlijk je lijst ergens staan? Ben nu wel benieuwd, volgens mij hebben we best wat overlap.quote:Op zondag 23 november 2025 22:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar één uit mijn inleverlijst. Toch stiekem gehoopt op God Only Knows top 10
Zou mooi zijnquote:Op zondag 23 november 2025 22:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Black weleens 3e of lager kan worden dit jaar. Gezien de val van veel PJ-nummers
Heb em hier niet ergens staan. Ga em nog wel verwerken in een Spotify lijst:)quote:Op zondag 23 november 2025 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk je lijst ergens staan? Ben nu wel benieuwd, volgens mij hebben we best wat overlap.
Slaapwel man!quote:Op zondag 23 november 2025 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij gaan de laatste platen vanuit bed luisteren
Het was me weer een waar genoegen!
8. A Day In The Lifequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |