Ja dat was twee keer top 30 in drie nummersquote:
1 keer top 10 voor mij. Lovequote:Op zaterdag 22 november 2025 14:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dat was twee keer top 30
Dacht al dat hij dat was!quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De 18 seconden van @:Gretzl op Orinoco
Had je je 18 seconds of fame bij New Born al ingestuurd? We hadden m nog niet gezien zegt Ard hier.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Het kan in theorie zijn dat we nog maar 1 nieuwkomer krijgen.
Straks eens kijken wie we voorzichtig als uitvallers kunnen gaan noteren.
Ja, maar zal hem voor de zekerheid nog eens sturen. Gewoon via WhatsApp toch?quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had je je 18 seconds of fame bij New Born al ingestuurd? We hadden m nog niet gezien zegt Ard hier.
Check hij is nu binnen!quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, maar zal hem voor de zekerheid nog eens sturen. Gewoon via WhatsApp toch?
Shit, gemistquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De #6 uit de Mex4851! En ook één voor @:Camilero geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er nog meer nieuwkomers zijn bij de bovenste 250, of als er toch nog platen van bovenstaand lijstje opduiken die flink gestegen blijken te zijn, dan zijn dit de volgende 10 platen die in de gevarenzone kunnen komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal proberen dit een beetje bij te houden vandaag en morgen.
Als wat ben je verkleed?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:09 schreef PippenScottie het volgende:
Groetjes vanaf Comic Con. Ik krijg hier best een nerdboner van, maar het is ook erg druk en prikkelend.
Straks in de auto terug kan ik hopelijk nog een uurtje luisteren, als de kinderen even stil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |